1. leht 1-st

525 to 530

Postitatud: 09.06.2018 07:57 38
Postitas Lehtla009
Tere! Selline lihtne küsimus, kas 525 105 kw asemele sobib 3.0 135 kw? Või siis kas juhtmestik tuleb vahetada ja kui keeruliseks see võib minna?

Re: 525 to 530

Postitatud: 10.06.2018 01:12 32
Postitas Z0ne
Kui just tegu pole E39 kerega, siis jääb selline mootorivahetus selliste küsimuste esitamisele tuginedes, üle jõu käima.
E39 kerel on vaja kogu 3.0d tehnikat, ei sobi ei juhtmestik, ei aju, ei midagi.

Re: 525 to 530

Postitatud: 10.06.2018 18:02 00
Postitas Lehtla009
Selge. Tänud vastamast

Re: 525 to 530

Postitatud: 12.07.2018 23:16 39
Postitas MatsMaalt
Z0ne kirjutas:Kui just tegu pole E39 kerega, siis jääb selline mootorivahetus selliste küsimuste esitamisele tuginedes, üle jõu käima.
E39 kerel on vaja kogu 3.0d tehnikat, ei sobi ei juhtmestik, ei aju, ei midagi.

Aga kui on tegemist E34 kerega? Sedaan 94 aasta

Re: 525 to 530

Postitatud: 13.07.2018 15:40 32
Postitas aronz12
Siis on ka kõike vaja ja lisaks palju ise teha ja mõelda kuna tehasest seda mootorit seal pole.

Re: 525 to 530

Postitatud: 09.12.2021 22:42 50
Postitas minenohh
Tere. Mis vahe on E61 525d 145kW ja 530d 173kW mootoritel juhul, kui tegu on manuaalkastiga? Tahaks osta 173kw, kuid et seda pole saada, siis mis peab 145kW variandil ära vahetama, et sellest 173 teha? Ja seda mitte kuidagi rullikastiilis, vaid nii, et mootor ja ülekanne jääks ka kestma nagu 173 originaalis.

Re: 525 to 530

Postitatud: 14.12.2021 12:56 18
Postitas BUUMER.
Pihustid on erinevad, sisselaskeklapid 530d-il nõksa suuremad.

Re: 525 to 530

Postitatud: 14.12.2021 13:41 30
Postitas Ma®tin
Plokikaas tervikuna teistsugune, pihustiavade sügavus erinev.
Käigukast samuti erinev.

Reaalsuses - kvaliteetne remap 145kW mootorile jätab DPF-i ilusti ellu ning pakub samaväärset dünaamikat ilma rauda puutumata. Kogemus kolme erineva autoga.
Rõhk sõnal kvaliteetne, eBay ja türklaste rämps ei toimi.