1. leht 1-st

bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 15.06.2019 22:41 13
Postitas tar112
Tere.

Ehk targemad oskavad nõu anda.
Nimelt kiirendades lööb vea sisse ning jõud kaob ära,
Arvuti taha pannes näitab kolmandat ja viiendat pihustit , selge ostsin stenditud korras pihustid ning vahetasin ära , alla said ilusti uued seibid jne, sõitsin päeva kaks ning jälle sama viga ning näitab jälle kolmandat ja viiendat pihustit. Mõtlesin et ikka väga kahtlane , aga okei , ostsin jälle 2 pihustit ning vahetasin jälle ära ja sain sõita kuskil 10-15 minutit ning jälle lõi vea ette ja jõud kadunud.
Küsimus ongi nüüd selline et ma ei taha uskuda et kolmas ja viies pihusti tuksis on ning mida peaksin edasi vaatama et asi korda saada.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 16.06.2019 13:11 35
Postitas unicoil
Mis viga näitab arvuti täpsemalt? Kas tühikäigu ühtluse testi järgi on pihusti vigane? Pihusti pistikute klemmidega on olnud probleeme ja isolatsioon on ka paljudel olnud katki. Visuaalselt ülevaadata, kas pistikud on seest ilusad ja juhtmestik terve.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 16.06.2019 14:53 20
Postitas tar112
unicoil kirjutas: 16.06.2019 13:11 35 Mis viga näitab arvuti täpsemalt? Kas tühikäigu ühtluse testi järgi on pihusti vigane? Pihusti pistikute klemmidega on olnud probleeme ja isolatsioon on ka paljudel olnud katki. Visuaalselt ülevaadata, kas pistikud on seest ilusad ja juhtmestik terve.
Täna panin arvuti taha, pihusti näidud nüüd ok, aga latirõhk ikka jama,
Proovin nüüd ksp regulaator klapi vahetuse ära teha ehk väsinud

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 16.06.2019 22:06 57
Postitas Volum
Kontrolli tagasivoole.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 16.06.2019 22:28 20
Postitas tar112
Volum kirjutas: 16.06.2019 22:06 57 Kontrolli tagasivoole.
Okei .
Ja kui tagasivoolud jamad siis kuidas seda parandada saab ?

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 17.06.2019 11:05 09
Postitas Volum
Vahetad vigase pihusti välja.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 17.06.2019 12:08 54
Postitas tar112
Volum kirjutas: 17.06.2019 11:05 09 Vahetad vigase pihusti välja.
Ma olen nad juba välja vahetanud ning ikka viga alles

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 17.06.2019 18:52 22
Postitas Volum
Kõik oled välja vahetanud? Uued? Kas tagasivoole mõõtsid?

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 17.06.2019 19:26 22
Postitas tar112
Volum kirjutas: 17.06.2019 18:52 22 Kõik oled välja vahetanud? Uued? Kas tagasivoole mõõtsid?
stenditud pihustid sai soetatud ning kõik jah

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 17.06.2019 21:22 20
Postitas jass161
Etteande rõhk on korras?

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 18.06.2019 15:45 34
Postitas tar112
jass161 kirjutas: 17.06.2019 21:22 20 Etteande rõhk on korras?
Ei ole mõõtnud kuid ma ei tea kas sellest midagi oleneb või mitte , aga esimene kord kui see viga tekkis vahetasin kohe põhja aluse pumba ära.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 18.06.2019 19:00 53
Postitas teet82
Süsteem ei koosne ainult sellest pumbast ja voolikust otse kõrgrõhupumpa, seal on veel hargnemisi ja klappe vahel, selles mõttes ei saa etteanderõhu viga välistada uue pumba panemisel. Tuttav võitleb sama probleemiga, INPA-ga veakoodi juures olev jutt ütleb, et umbes 3000p/min juures on latirõhk 600bar ja etteanderõhk 2.5bar. Kas saab kõrgrõhu poolelt nii palju tagasi joosta, et etteanderõhk nii alla langeb, seda oskavad võib-olla suurmate kogemustega mehed öelda. Etteanderõhu veakoodi sellel autol polnud.

Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama

Postitatud: 18.06.2019 19:37 26
Postitas tar112
teet82 kirjutas: 18.06.2019 19:00 53 Süsteem ei koosne ainult sellest pumbast ja voolikust otse kõrgrõhupumpa, seal on veel hargnemisi ja klappe vahel, selles mõttes ei saa etteanderõhu viga välistada uue pumba panemisel. Tuttav võitleb sama probleemiga, INPA-ga veakoodi juures olev jutt ütleb, et umbes 3000p/min juures on latirõhk 600bar ja etteanderõhk 2.5bar. Kas saab kõrgrõhu poolelt nii palju tagasi joosta, et etteanderõhk nii alla langeb, seda oskavad võib-olla suurmate kogemustega mehed öelda. Etteanderõhu veakoodi sellel autol polnud.
Mul ka etteanderõhu veakoodi pole,
Ning eks näis mis saab , homme tuleb üks mehaanik ning vaatab kogu elektri üle mis sellega seotud , mingid andurid jne et kas ikka toimivad. Äkki üldse mingi pistik jamab ning ei saa kontakti