
E34 kohalt minnes jätab vahele jõnksutab.
E34 kohalt minnes jätab vahele jõnksutab.
Oman E34 518 93a kohalt minnes vahel jätab vahele nagu sõidax võrriga millel süüde vale jõnksutab,ja vahest ka 2 ja kolmanda käiguga,just siis kui vahetad käiku ja annad gaasi,oskab keegi aidata..
Külma mootoriga seda jama ei ole...

Endal sama jama. E34 520 24v 92.a. Ja tundub kuidagi seotud olema sellega et mootor on soe siis teeb. Diagnostika ei näidanud ka midagi.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Masin E34 520i 24v. 92.a.
Jõnksutamine ilmneb siis kui on pikemalt sõidetud. Soojaks läheb korralikult ja soojanäidik keskel ilusti. Samas sellega ei kaasne jõnksutamist. Pigem ikka kui pikemalt linnas just sõita. Maanteel ei saa aru.
Nii, samuti pensiinifilter vahetatud. Kohalt minnes vahel ja samuti peale käiguvahetust. Samas on käik ühtlane tühikäik on hea. Käivitub hästi nii soojast kui külmalt. Ja isegi kui jõnks kõis siis tõmme on edasi ühtlane ja mõnus.
Olen siin foorumis vaadanud jõnksutamisega seotud teemasid ja esimesena alati soovitatakse kütusefilter vahetada. See nüüd tehtud. Lisaõhku ka ei tohiks saada, diagnostikas kohtrolliti.
Edasi on juba segasem.
Õhulugeja kallale? Kas seal üldse midagi teha? Mõni seal puhastab midagi. Räägitakse juhtme lahti ühendamisest, et siis saab ajusse programmeeritud väärtuse.
Tühikäigu mooror/klapp? On nad üks asi või erinevad? Nimi viitab tühikäigule, mis mul täiesti 5+.
Pensupump?
Kuna diagnostikas kõik ok, siis ei oska nagu oma peaga rohkem miskit peale hakata.
Ette, tänades Margusja
Jõnksutamine ilmneb siis kui on pikemalt sõidetud. Soojaks läheb korralikult ja soojanäidik keskel ilusti. Samas sellega ei kaasne jõnksutamist. Pigem ikka kui pikemalt linnas just sõita. Maanteel ei saa aru.
Nii, samuti pensiinifilter vahetatud. Kohalt minnes vahel ja samuti peale käiguvahetust. Samas on käik ühtlane tühikäik on hea. Käivitub hästi nii soojast kui külmalt. Ja isegi kui jõnks kõis siis tõmme on edasi ühtlane ja mõnus.
Olen siin foorumis vaadanud jõnksutamisega seotud teemasid ja esimesena alati soovitatakse kütusefilter vahetada. See nüüd tehtud. Lisaõhku ka ei tohiks saada, diagnostikas kohtrolliti.
Edasi on juba segasem.
Õhulugeja kallale? Kas seal üldse midagi teha? Mõni seal puhastab midagi. Räägitakse juhtme lahti ühendamisest, et siis saab ajusse programmeeritud väärtuse.
Tühikäigu mooror/klapp? On nad üks asi või erinevad? Nimi viitab tühikäigule, mis mul täiesti 5+.
Pensupump?
Kuna diagnostikas kõik ok, siis ei oska nagu oma peaga rohkem miskit peale hakata.
Ette, tänades Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
[quote="Margusja"]Masin E34 520i 24v. 92.a.
Jõnksutamine ilmneb siis kui on pikemalt sõidetud. Soojaks läheb korralikult ja soojanäidik keskel ilusti. Samas sellega ei kaasne jõnksutamist. Pigem ikka kui pikemalt linnas just sõita. Maanteel ei saa aru.
Nii, samuti pensiinifilter vahetatud. Kohalt minnes vahel ja samuti peale käiguvahetust. Samas on käik ühtlane tühikäik on hea. Käivitub hästi nii soojast kui külmalt. Ja isegi kui jõnks kõis siis tõmme on edasi ühtlane ja mõnus.
E34 525 24v 91a. Sama moodi hakkab jõnksutama siis kui mootor soe, just käiguga pidurdades.
Ja külma mootoriga on hing kinni aegajalt, on tunda et pole jõudu ja ühtlaselt gaasi hoides vahepeal läheb normaalseks , tekib tõmme ilma et oleks gaasi juurde andnud. Niikui seier jõuab keskele on see viga kadunud. Ja kui hing kinni siis ökonomaiser näitab suuremat kulu ka kohe.
Olen lugenud siit et viga võib olla võntvõlli asendi anduris ja et seda diagnostika ei näita. Aga kuidas seda siis kontrollida? Anduri hind on 1300.- ja lihtsalt vahetada nats kallis kui pole kindel, et viga selles.
Jõnksutamine ilmneb siis kui on pikemalt sõidetud. Soojaks läheb korralikult ja soojanäidik keskel ilusti. Samas sellega ei kaasne jõnksutamist. Pigem ikka kui pikemalt linnas just sõita. Maanteel ei saa aru.
Nii, samuti pensiinifilter vahetatud. Kohalt minnes vahel ja samuti peale käiguvahetust. Samas on käik ühtlane tühikäik on hea. Käivitub hästi nii soojast kui külmalt. Ja isegi kui jõnks kõis siis tõmme on edasi ühtlane ja mõnus.
E34 525 24v 91a. Sama moodi hakkab jõnksutama siis kui mootor soe, just käiguga pidurdades.
Ja külma mootoriga on hing kinni aegajalt, on tunda et pole jõudu ja ühtlaselt gaasi hoides vahepeal läheb normaalseks , tekib tõmme ilma et oleks gaasi juurde andnud. Niikui seier jõuab keskele on see viga kadunud. Ja kui hing kinni siis ökonomaiser näitab suuremat kulu ka kohe.
Olen lugenud siit et viga võib olla võntvõlli asendi anduris ja et seda diagnostika ei näita. Aga kuidas seda siis kontrollida? Anduri hind on 1300.- ja lihtsalt vahetada nats kallis kui pole kindel, et viga selles.
vaata yle kyynlad ja syytepoolid.selline tunne on et kyynal ei jaksa koormusega sädet teha
Margusja kirjutas:Masin E34 520i 24v. 92.a.
Jõnksutamine ilmneb siis kui on pikemalt sõidetud. Soojaks läheb korralikult ja soojanäidik keskel ilusti. Samas sellega ei kaasne jõnksutamist. Pigem ikka kui pikemalt linnas just sõita. Maanteel ei saa aru.
Nii, samuti pensiinifilter vahetatud. Kohalt minnes vahel ja samuti peale käiguvahetust. Samas on käik ühtlane tühikäik on hea. Käivitub hästi nii soojast kui külmalt. Ja isegi kui jõnks kõis siis tõmme on edasi ühtlane ja mõnus.
Olen siin foorumis vaadanud jõnksutamisega seotud teemasid ja esimesena alati soovitatakse kütusefilter vahetada. See nüüd tehtud. Lisaõhku ka ei tohiks saada, diagnostikas kohtrolliti.
Edasi on juba segasem.
Õhulugeja kallale? Kas seal üldse midagi teha? Mõni seal puhastab midagi. Räägitakse juhtme lahti ühendamisest, et siis saab ajusse programmeeritud väärtuse.
Tühikäigu mooror/klapp? On nad üks asi või erinevad? Nimi viitab tühikäigule, mis mul täiesti 5+.
Pensupump?
Kuna diagnostikas kõik ok, siis ei oska nagu oma peaga rohkem miskit peale hakata.
Ette, tänades Margusja
Minupuhul ma rahaeest ka ei usu et küünaldes viga. See jõnks minul on ikka selline et kogu mootor korra t6rgub. Samas ega küünalde vahetus halba ka ei tee.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
A
Jõnksutamine võib olla ka saastunud tühikäigumootorist, mis tahaks saada puhastust. Seda eriti kui sõidetakse 95 bensuga.
Re: A
Kuidas ta 95 bensuga seotud onAndrei8 kirjutas:Jõnksutamine võib olla ka saastunud tühikäigumootorist, mis tahaks saada puhastust. Seda eriti kui sõidetakse 95 bensuga.

'90 E34 M50B25