Tervist,pöördun ka siia ASC probleemiga autoks 523i 1998/04,abs andurid korras ja need ei ole probleemiks. Nimelt veaga 57 throttle damper signal from engine management unit. On keegi selle veaga kokku puutunud? Kas DME on õhtal omadega?
Sümptomitest niipalju et ei lase gaasi pedaali kalibreerida,self check põrub ASC puhul kui süüded keerata. Diagnostiga abs-i plokki sisse minnes ta kontrollib ennast ja välja minnes klappi.
Bmw e39 ASC Probleem
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Bmw e39 ASC Probleem
Kas ASC drosseli asendiandur või aktuaator vigane?
Re: Bmw e39 ASC Probleem
Asendi andur sai välja vahetatud kuigi vana ka töötas,aktuaatorit ma ka vaikselt kahlustan juba kuigi ma nägin et ta toimetab aga pole välistatud et võib isegi õhtal olla. Tõmbab klapi kinni,kõriseb nagu kinni jäänud elektrimootor ja laseb ta lahti. Seda ta teeb ainult siis kui diagnostikaga oled ABS-i ploki kallal,otsest käsklust ta läbi arvuti ei tee.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Bmw e39 ASC Probleem
35411163018 korras?
Kasuta diagnostikaks originaal tarkvara, sinu vea kirjeldus on arusaamatu
Ja m52 eeldan mitte 52tu
Kasuta diagnostikaks originaal tarkvara, sinu vea kirjeldus on arusaamatu
Ja m52 eeldan mitte 52tu
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Bmw e39 ASC Probleem
Tross on korras,sai ametliku tarkvaraga üle vaadatud ja live data jälgitud. ASC õhusiiber pani villast ja andis valed näidud sõidu ajal. Sai ära vahetatud see siiber ja viga ei kadunud kuigi nüüd täpsem vea kirjeldus olemas ja mõistus otsas selle kohapealt. 39 throttle-valve signal from the DME faulty.
Kui viga ära kustutada siis on võimalik siibrit aktiveerida diagnostiga,süüte välja võtad ja mingihetk tagasi pannes lööb vea üles ja sellel ajal ei lase teda testida.
On mõnda ideed pakkuda?
Mootoriks muidu M52TU