525tds plokikaan nässus, kas korda teha või müüa?
525tds plokikaan nässus, kas korda teha või müüa?
Juhtus mul siis iga mehe õudusunenägu- plokikaanes mõrad sees, ja mitte üks vaid lausa kuus.
Plokikaane asendamine on aga teadupärast väga kulukas, auto ise muidu hästi hooldatud ja korras.
parandus läheks arvatavasti kuni 10 000(rohkem ei tohiks nagu minna)
Mis te arvate,kas auto seibideks müüa või tasuks siiski parandada?
Auto ise siis BMW 525TdsA Touring 93a.
Plokikaane asendamine on aga teadupärast väga kulukas, auto ise muidu hästi hooldatud ja korras.
parandus läheks arvatavasti kuni 10 000(rohkem ei tohiks nagu minna)
Mis te arvate,kas auto seibideks müüa või tasuks siiski parandada?
Auto ise siis BMW 525TdsA Touring 93a.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Komplektne mootori ülemine osa maksab ~6000krooni+ plokikaanetihend ~1400 krooni+ tööraha olenevalt kohast. Ise just müüsin koraliku lihvitud kaane maha 4000 eest. Niiet kui otsida siis võib leida vajaminevad jupid. Minu arvamus on, et siiski võiks auto korda teha, kui üleüldiselt auto heas korras ning siis soovikorral komplektsena maha müüa või ise edasi sõita. Ikkagi vähem peavalu, kui "jupitada" seda autot.
kaldun ise kah korda tegemise poole. kas keegi veel julgustaks?
kui auto läheb katki.... see on sama nagu, kui naine petab... on vaja sõprade(foorumikaaslaste abi), et ikka autole truuks jääda.
kui auto läheb katki.... see on sama nagu, kui naine petab... on vaja sõprade(foorumikaaslaste abi), et ikka autole truuks jääda.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
loomulikult on mõttekam korda teha. vähemalt tead mis ise juba auto juures tehtud on. hetkel mul see olukord kus tuleb kevadel vahetama hakata nii esimest kui tagumist silda + veljed jne. arvestan ~12000.- väljaminekuga, aga tean peale seda, et kestab ta mul kaua.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
tänud, õigem vist tõesti, auto juba südame ligi roninud, peab ikka korda tegema.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ise uurisin kan vaid põgusalt, kuid praod olid silmaga selgelt eristatavad, survestatud ei ole, Pärnus ei tegele kah keegi sellega vist.Viljar kirjutas:Kas kaanel on tõesti kuus pragu, mis kõik läbi lasevad ?
Reeglina on igal silindril pragu, aga läbi laseb viies ja ülejäänud peavad veel aastaid vastu.
Kas sellist kaant annaks muidu üldse taastada kah?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes, kus, mis hinnaga? Oskab keegi öelda?Arx24 kirjutas:annab koike remontida
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Annab kindlasti taastada, aga kas asjal on mõtet. Üks pragu u. 1000EEK. Endal oli sama asi kaks kuud tagasi. Sai siis auto Valdeku juurde viidud. Kaane mahavõtmisel selgus ka kurb tõsiasi, et mootori alumine pool ka suht hõre. soovitan asjatundjal üle vaadata, sest kui alumisest poolest asja pole, siis soovitan uut mootorit otsima hakata. Mulle Valdek leidis mootori, aga tal ka üks kaan praegu survestamises nii et kui huvi on helista talle, saad korraliku asja. Üldiselt säilita külma pead ja leia ikka korralikud jupid. Enda autot pole näinud juba Augusti algusest saadik.
üritangi Valdekuga ühendust saada, tal pidi jah kaan olema, aga telefon ta kinni koguaeg, kas ta nädalavahetusel ei vasta kõnedele?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
no eks siis esmaspäev selgub... seniks, kui kellelgi veel pakkumisi/ideid on siis andke aga tulla
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitte üks pragu ei ole 1000.- vaid üks silinder on 1000.-Arti kirjutas:Annab kindlasti taastada, aga kas asjal on mõtet. Üks pragu u. 1000EEK. Endal oli sama asi kaks kuud tagasi. Sai siis auto Valdeku juurde viidud. Kaane mahavõtmisel selgus ka kurb tõsiasi, et mootori alumine pool ka suht hõre. soovitan asjatundjal üle vaadata, sest kui alumisest poolest asja pole, siis soovitan uut mootorit otsima hakata. Mulle Valdek leidis mootori, aga tal ka üks kaan praegu survestamises nii et kui huvi on helista talle, saad korraliku asja. Üldiselt säilita külma pead ja leia ikka korralikud jupid. Enda autot pole näinud juba Augusti algusest saadik.
Kui kaan on eelnevalt lihvimata, siis mina taastaks igaljuhul vana kaane, täitsa kindel et kõigil potidel ei ole pragusi (mis läbi lasevad), kui on, siis 5 silinder ja kahtalsed võivad olla 4 ja 6 silinder.
Lased praod ära keevitada, kalpid üle lihvida, vajadusel juhtpuksid uued (reeglina väljalas kehva) ja saad endale korraliku kaane.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kus sellist teenust muidu pakutakse? Käin näitan ehk oma kaane sinna ära, vaatab mis arvavad, kas on mõtet asjal. arvatavasti annavad tehtud tööle garantii ka.Viljar kirjutas:
Lased praod ära keevitada, kalpid üle lihvida, vajadusel juhtpuksid uued (reeglina väljalas kehva) ja saad endale korraliku kaane.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina arvan et kui muidu on auto heas korras, siis asu remontima.teet3 kirjutas:kaldun ise kah korda tegemise poole. kas keegi veel julgustaks?
kui auto läheb katki.... see on sama nagu, kui naine petab... on vaja sõprade(foorumikaaslaste abi), et ikka autole truuks jääda.
Ise ostsin oma auto saksast otse tooduna, üsna tugeva keskmise turuhinna eest. Kaks kuud hiljem hakkas veermik kägisema ja käisin UM-is remondis, 11000 EEK remont. Ka minul käis korra mõte peast läbi et müüks odavamalt kogu kupatuse ja jokk, samas osta järgmine sõitnud auto ja päris kindlat ja täiesti korras autot ei pruugi saada, asu jälle remontima. Lisaks on E39 juba selline auto et päris võileivahindadega ei pruugi ka muude probleemide puhul pääseda. Mugavus maksab.
Kuna minu auto on saksas iluravi saanud, muidu avariivaba ja roostet ka pole leida, siis plaanin veel mõned aastad sõita. Mootor on ka õnneks tihe ja pole probleeme aimata.
Seega kui kõik muu on hea, siis remont võib olla täiesti mõttekas tee selle plokikaane probleemi lahendamiseks.
Re: 525tds plokikaan nässus, kas korda teha või müüa?
endal samuti probleemid kaanega. palju survestamise hind ja lihvimine on keskmidelt? oskab ehk keegi öelda?
ning kas survestamiseks on vaja ka klapid maha võtta?
ning kas survestamiseks on vaja ka klapid maha võtta?