e60 mootor ei lähe soojaks.
e60 mootor ei lähe soojaks.
Tere.
Murejärgmine, automootor ei lähe soojaks (e60 530xD) millega tuleb, DPF veakoode sest temperatuur ei jõua 75C, Anomaalia on selles et sai eelmine aasta Novembris EGR ja pea termostaat vahetatud, siis läks ilusti soojaks aga mida aega edasi seda kauem aega läks et auto soojaks läheks. Kas see on normaalne et cirka aastaga läheb termostaat läbi? sai pandud Mahle termostaadid, kuid nüüd jälle sama probleemi otsas auto temperatuur 60-65C Tahhomeetril kriipsud jäävad ka seisma kuskil 4.1k -4.2k juures, autoga sõites rahulikult normaal sõitu, Terve 70km oli see samas kohas, kui nüüd vähe mootorile valu anda siis lõpuks saab selle temperatuuri kätte ja jääb mingiks hetkeks püsima, aga aegamisi jooksevad piirajal kriipsud tagasi, ehk jahtub maha, hakkabki nii olema et iga aasta peaks termostaate vahetama ? vahetamata on kasti soojavaheti/termostaat, aga see ei tohiks seda mõjutada. Ühesõnaga võiks termostaadid kesta, milliseid tootjaid peaks vaatama, või võib asi millegis muus olla?.
Murejärgmine, automootor ei lähe soojaks (e60 530xD) millega tuleb, DPF veakoode sest temperatuur ei jõua 75C, Anomaalia on selles et sai eelmine aasta Novembris EGR ja pea termostaat vahetatud, siis läks ilusti soojaks aga mida aega edasi seda kauem aega läks et auto soojaks läheks. Kas see on normaalne et cirka aastaga läheb termostaat läbi? sai pandud Mahle termostaadid, kuid nüüd jälle sama probleemi otsas auto temperatuur 60-65C Tahhomeetril kriipsud jäävad ka seisma kuskil 4.1k -4.2k juures, autoga sõites rahulikult normaal sõitu, Terve 70km oli see samas kohas, kui nüüd vähe mootorile valu anda siis lõpuks saab selle temperatuuri kätte ja jääb mingiks hetkeks püsima, aga aegamisi jooksevad piirajal kriipsud tagasi, ehk jahtub maha, hakkabki nii olema et iga aasta peaks termostaate vahetama ? vahetamata on kasti soojavaheti/termostaat, aga see ei tohiks seda mõjutada. Ühesõnaga võiks termostaadid kesta, milliseid tootjaid peaks vaatama, või võib asi millegis muus olla?.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
https://forum.bmw5.co.uk/topic/132447-i ... -write-up/
Käigukasti vahejahuti termostaat võib sellist nalja teha küll, kui ta on avatud asendisse kiilunud.
Endal läbi kogetud teema just. Kui maanteel valu anda, saavutas vahepeal 80-90 kraadi. Linna keerates langes koheselt 70 kraadi juurde. Käigukasti õli temperatuur ka üle 30 väga tõusta ei tahtnud.
Nüüd mootori temp pidavalt 90 kraadi, vahet pole kas sõita linna või maanteed.
Pigista pitskruvi/klambriga ajutiselt see käigukasti vahejahuti ja radika vaheline voolik kinni ja mine tee proovisõit. Kui läheb soojaks, siis viga teada.
Käigukasti vahejahuti termostaat võib sellist nalja teha küll, kui ta on avatud asendisse kiilunud.
Endal läbi kogetud teema just. Kui maanteel valu anda, saavutas vahepeal 80-90 kraadi. Linna keerates langes koheselt 70 kraadi juurde. Käigukasti õli temperatuur ka üle 30 väga tõusta ei tahtnud.
Nüüd mootori temp pidavalt 90 kraadi, vahet pole kas sõita linna või maanteed.
Pigista pitskruvi/klambriga ajutiselt see käigukasti vahejahuti ja radika vaheline voolik kinni ja mine tee proovisõit. Kui läheb soojaks, siis viga teada.
Viimati muutis J1anno, 26.10.2020 15:31 18, muudetud 1 kord kokku.
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
J1anno kirjutas: ↑26.10.2020 13:08 15 https://forum.bmw5.co.uk/topic/132447-i ... -write-up/
Käigukasti vahejahuti termostaat võib sellist nalja teha küll, kui ta on avatud asendisse kiilunud.
Endal läbi kogetud teema just. Kui maanteel valu anda, saavutas vahepeal 80-90 kraadi. Linna keerates langes koheselt 70 kraadi juurde. Käigukasti õli temperatuur ka üle 30 väga tõusta ei tahtnud.
Nüüd pidavalt 90 kraadi, vahet pole kas sõita linna või maanteed.
Pigista pitskruvi/klambriga ajutiselt see käigukasti vahejahuti ja radika vaheline voolik kinni ja mine tee proovisõit. Kui läheb soojaks, siis viga teada.
Super info, proovin järgi ja vaatan kraadid üle, tänud.
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
+1 kasti vahejahuti vahetusele. Ise ka ei jõudnud ühe õhtuga kõiki kolme ära vahetada ja kasti vahejahuti jäi tegemata. Muutust sisuliselt ei olnudki. Järgmisel õhtul peale sellesama vahejahuti vahetust oli vahe öö ja päev.
F10 535i '11, R56 Cooper S '08, 9-3 Monte Carlo '99
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
Mul oli EGR cooleri peal olev termostaat läbi. Vist oli 30€ ja mure lahendatud. Tekkis peale seda, kui veepumba ära vahetasin.
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
EGR termostaat ja Peatermostaat on vahetatud aasta tagasi, siis läks ilusti soojaks aga ilmselt see et ei vahetand vahejahutit ära andis see ka lõpuks saba, täna läheb vahetusse siis on näha kas viga oli selles, aga ilmselt on.
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
Kasti vahejahuti vahetatud, 1 päeva läks suht kiirelt taho järgi soojaks, ja mida päev edasi seda hullemaks läheb Täna panen Inpa ja ISTA järgi vaatan kõik näitajad üle mis reaalne temp on ja kuhu ta pidama jääb, võibolla tõesti mõni termostaat saba andnud, ise enesest auto puhub sooja ilusti, sellega probleemi pole. Aga sinna need kriipsud kinni jäävad ja enam edasi ei lähe. peaks 7 kriipsu jääma. Või on kellelgi veel mingeid ideid?
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
Temperatuur on ju vaadatav salamenüüst, sellepärast ei pea arvutit kasutama.
E60/61 puhul vähemalt on teada tuntud tõdemas, et kui originaal termostaati ei kasuta, siis aastas korra vahetada on normaalsus. Viimasel korral endal egr vahejahuti vahetusega oli 6 kuud vana nn originaal (logo maha lihvitud) termostaat juba surnud.
E60/61 puhul vähemalt on teada tuntud tõdemas, et kui originaal termostaati ei kasuta, siis aastas korra vahetada on normaalsus. Viimasel korral endal egr vahejahuti vahetusega oli 6 kuud vana nn originaal (logo maha lihvitud) termostaat juba surnud.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: e60 mootor ei lähe soojaks.
Mul oli ka EGR termostaat nn originaal mahalihvitud logoga. Eile sõitsin umbes 40KM ja temperatuur jääb 65-75kraadi vahele. Seekord läks isegi 75ni ära, aga ideaal oleks ikkagi 85-90 kraadi. Peaks algselt EGR termostaadi vahetust proovima, pole väga eriline suur summa ka.