E34 Tds-i turborõhk
E34 Tds-i turborõhk
mitu bar-i originaalis on ja palju kannataks juurde keerata ?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
1.2 on jah normaalne tds'il, aga mis pöörete juures seda hetkel ei tea.Majorov kirjutas:mul 325tds ja turboröhu näidik olemas. ja viskab mingi 1.25 ära ikka
Äkki oskab keegi targem rääkida.
Endal kah kell peal aga üle 1 bar ei ole veel läind, ei ole küll kella täpsuses kindel. Pean laskma kuskil üle kontrollida.
Kella järgi 1 bar saavutab kuskil 2400-2500 pöörde juures täisgaasiga ja püsib lõpuni, vähemalt 4 käigu lõpuni, viiendaga pole julgend niikaugele lasta siin eesti kuumaastikul.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
krtp ole ammu tegelenud aga noh varrast vist tuleks lyhemaks teha siis tuleks rohkem rõhku, aga vaat,et liigapalju ei lyhenda kuna autole võib tekkida fuelcut, ehk siis liigapalju rõhku mõne anduri arvates ja asi nende jaoks muutub ohtlikuks ja siis tõmmatakse kyttepeale vool tagant ära, enda autol on see jama aga pole viitsinud tegeleda 

sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast 

525tds
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kytet vist annab veitsa rohkem ja korrigeerib vist paremini mootoritööd.peedu. kirjutas:sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Otsi.peedu. kirjutas:mul sai juba pumbast peale antud, seega eks vist nüüd vaja chip panna siis näeb palju rõhku tuleb. kui ikka vähe siis peab vast rõhku ka veel kruttima. ei tea kas kuskil netiavarustes pole kellelegi silma jäänud palju tds-ist on üldse võimalik välja pigistada ilma suuremate modimisteda ?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
vihjeks võib öelda et kammi soome foorumeid
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
niipalju hetkel leidsin et normaalseks loetakse 0,95-1,15 bar, kahjuks ei olnud seal kirjas mis hetkel tekib fuel cut, nii et eks see jääb sulle proovimiseks. Arvata on et enne 1.3 bari kindlasti mitte, kui järgida 2.4td näidet siis võiks fuel cuti tõesti tekkida alles kuskil 1,5 bari juures.
Aga kui järgida soome meeste vanasõna siis alla 2 bar on vastutuult sõitmine
see aga eeldab suuremat turbot, suuremat jaoturpead pumbas mis annaks piisavalt kütust et suuremat turbot ringi ajada ja aju remappimist dünostendis. Muidugi ei tohi ka unustada coolerit. Kokku päris kopsakas summa. Huvitav millal mõni eestlane selle ette võtab??
Aga ilma suuremate muutusteta üle 200hp sealt välja ei võlu, samas on originaaltehnikaga sellise jõu juures sõitmine juba ohtlik mootorile.
Soovitan sul uurida natukene elu turboclubi foorumis ja kindlasti läbi lugeda selline raamat nagu maximum boost. Siis vast saad aru.
Oled sa juba soome foorumeid lugenud? Seal on paar päris lahedat projekti ja parasjagu õpetlikku materjali.
Küsimus ka sulle, kuidas sa pumbast peale keerasid kütust?? Niipalju kui ma lugenud olen siis tds'i pumbal ei saa mehhaaniliselt praktiliselt üldse juurde keerata.
Samas võiks mõni tds'i mees kirjutada veel mis pöörete juures max rõhk neil üles tuleb??
terv
erich
Aga kui järgida soome meeste vanasõna siis alla 2 bar on vastutuult sõitmine

see aga eeldab suuremat turbot, suuremat jaoturpead pumbas mis annaks piisavalt kütust et suuremat turbot ringi ajada ja aju remappimist dünostendis. Muidugi ei tohi ka unustada coolerit. Kokku päris kopsakas summa. Huvitav millal mõni eestlane selle ette võtab??
Aga ilma suuremate muutusteta üle 200hp sealt välja ei võlu, samas on originaaltehnikaga sellise jõu juures sõitmine juba ohtlik mootorile.
Soovitan sul uurida natukene elu turboclubi foorumis ja kindlasti läbi lugeda selline raamat nagu maximum boost. Siis vast saad aru.
Oled sa juba soome foorumeid lugenud? Seal on paar päris lahedat projekti ja parasjagu õpetlikku materjali.
Küsimus ka sulle, kuidas sa pumbast peale keerasid kütust?? Niipalju kui ma lugenud olen siis tds'i pumbal ei saa mehhaaniliselt praktiliselt üldse juurde keerata.
Samas võiks mõni tds'i mees kirjutada veel mis pöörete juures max rõhk neil üles tuleb??
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2
525tds
See,mis seal koputad,peaks pumbakaan olema,(4polti),kergelt keerad lahti,et tsipa naftat läbi tuleb),kui ma paika seda autol panin,toimisin samamoodi.peedu. kirjutas:soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2
525tds jõud
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Mina isiklikult käituks edasi järgmiselt:
1.Kat vahelt välja (mida vähem takistust seda parem, põhimõtteliselt on võimalik et võtab juba rõhu kah varem üles)
2.Chip(see peaks juba ise kah rõhku tõstma sest wg ava jääb liiga väikeseks, tänu sellele võib rõhk tõusta kuni 0.3 bar võrra)
3.Uus suurem cooler(mida külmem õhk seda rohkem ta ise ka kütust veel peale annab)
4.Alles nüüd võib minna wg varda kallale eeldusel et kõik eelnev tehtud. Samas võibki olla vaja varrast lühendada et kompenseerida suuremas cooleris tekkivat rõhulangust.
Rõhu kontrollimiseks on ka veel muid võimalusi(näiteks mbc) aga pole nendega veel nii hästi kursis et oskaks pädevalt kommeenteerida.
samas on jälle see kõik ainult minu arvamus. Loodan et midagi väga puusse ei pannud.
Muidugi soovitan sul ikkagi uurida põhjalikult turboclubi foorumit ja lugeda läbi maximum boost. (äkki oledki juba teinud, ma ei tea ju)
Teoreetiliselt peaks sealt ligi 200hp tulema, aga tont seda teab.
terv
erich
1.Kat vahelt välja (mida vähem takistust seda parem, põhimõtteliselt on võimalik et võtab juba rõhu kah varem üles)
2.Chip(see peaks juba ise kah rõhku tõstma sest wg ava jääb liiga väikeseks, tänu sellele võib rõhk tõusta kuni 0.3 bar võrra)
3.Uus suurem cooler(mida külmem õhk seda rohkem ta ise ka kütust veel peale annab)
4.Alles nüüd võib minna wg varda kallale eeldusel et kõik eelnev tehtud. Samas võibki olla vaja varrast lühendada et kompenseerida suuremas cooleris tekkivat rõhulangust.
Rõhu kontrollimiseks on ka veel muid võimalusi(näiteks mbc) aga pole nendega veel nii hästi kursis et oskaks pädevalt kommeenteerida.
samas on jälle see kõik ainult minu arvamus. Loodan et midagi väga puusse ei pannud.
Muidugi soovitan sul ikkagi uurida põhjalikult turboclubi foorumit ja lugeda läbi maximum boost. (äkki oledki juba teinud, ma ei tea ju)
Teoreetiliselt peaks sealt ligi 200hp tulema, aga tont seda teab.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power