e39 525-kütusekulu korras, uus küsimus!
e39 525-kütusekulu korras, uus küsimus!
Plaan soetada 525 e39 automaat, pole ennem sellise masinaga kogemust olnud, oskab siin mõni sama mootoriga autoomanik öelda palju keskmiselt bensiini kulub nii maanteel kui linnas ja kuidas on edasiminekuga sellel masinal,mõtlen just kindlasti automaati.
Kas on väga utoopiline mõelda et kui klimaat ei ole autol, siis see sinna paigaldada?
Kas on väga utoopiline mõelda et kui klimaat ei ole autol, siis see sinna paigaldada?
Viimati muutis Andres523, 17.01.2007 22:51 35, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Siin foorumis küll Kristjan_K, aga jah, viimased aasta otsa tiirutan juba 523iA -ga ringi318i kirjutas:Jolinar, sul ka automaat ja 125 kw variant?
Kui räägite et minekut on ja bensukulu normis siis võib peagi foorumis ühte uut masinat kohata
Täna tiksus kompuutril siis keskmiseks kuluks 10.9l/100km, aga eks nüüd talv tuleb ja küttekulu suureneb, enamus suve sõitsin nii, et keskmine kulu oli 10.1-10.3l/100km
sorry,vaatasin aint display piltiKristjan_K kirjutas:Siin foorumis küll Kristjan_K, aga jah, viimased aasta otsa tiirutan juba 523iA -ga ringi318i kirjutas:Jolinar, sul ka automaat ja 125 kw variant?
Kui räägite et minekut on ja bensukulu normis siis võib peagi foorumis ühte uut masinat kohata
Täna tiksus kompuutril siis keskmiseks kuluks 10.9l/100km, aga eks nüüd talv tuleb ja küttekulu suureneb, enamus suve sõitsin nii, et keskmine kulu oli 10.1-10.3l/100km
mul on linnasõitu suhteliselt vähe, elan ise Tallinnast väljas, et kuskil 90 kilti maanteesõitu päevas kokku, linnasõitu sellele veel natuke lisaks, kui on ilma kliimata variant, siis ei ole tavaliselt konditsioneeri ka? mõtlen siis seda keeratavate nuppudega varianti, aga maanteel möödasõitu tehes ei tohiks sellisega probleemi tulla vist
Asi selles et praegu liiklen 92 aasta 2,0 automaat scorpaga mis absoluutselt!! edasi ei liigu, möödasõite üritada teha on , mingi kala sees millest keegi aru ei saa, nii et bemmi üleminek peaks tulema mõnus vist
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Möödasõiduga ei ole hätta jäänud, alates 3k rpm hakkab asi väga mõnusalt elama ja seda lõpuni välja. Pliidinuppudega variant on suhteliselt mõttetu tegelikult. Aga on ka seda nähtud, et pliidinuppude kõrval A/C kirjaga nupp olemas on. Kui ostuplaanid on, siis lepi lihtsalt müüjaga kokku vähe pikem proovisõit, et saaksid proovida ka seda, kuidas masin kiiremates olukordades liigub ja käitub.318i kirjutas:sorry,vaatasin aint display pilti
mul on linnasõitu suhteliselt vähe, elan ise Tallinnast väljas, et kuskil 90 kilti maanteesõitu päevas kokku, linnasõitu sellele veel natuke lisaks, kui on ilma kliimata variant, siis ei ole tavaliselt konditsioneeri ka? mõtlen siis seda keeratavate nuppudega varianti, aga maanteel möödasõitu tehes ei tohiks sellisega probleemi tulla vist
Asi selles et praegu liiklen 92 aasta 2,0 automaat scorpaga mis absoluutselt!! edasi ei liigu, möödasõite üritada teha on , mingi kala sees millest keegi aru ei saa, nii et bemmi üleminek peaks tulema mõnus vist
[/quote]Möödasõiduga ei ole hätta jäänud, alates 3k rpm hakkab asi väga mõnusalt elama ja seda lõpuni välja. Pliidinuppudega variant on suhteliselt mõttetu tegelikult. Aga on ka seda nähtud, et pliidinuppude kõrval A/C kirjaga nupp olemas on. Kui ostuplaanid on, siis lepi lihtsalt müüjaga kokku vähe pikem proovisõit, et saaksid proovida ka seda, kuidas masin kiiremates olukordades liigub ja käitub.[/quote]
Põhimõtteliselt võimalus tuttava käest soetada tehniliselt väga heas korras masin ,ja tunduvalt soodsamalt kui seda on turuhind, ainuke asi mis natuke hingi kriibib ongi need samad pliidinupud, aga egas vist sellepärast tasu võtmatta jätta.
Põhimõtteliselt võimalus tuttava käest soetada tehniliselt väga heas korras masin ,ja tunduvalt soodsamalt kui seda on turuhind, ainuke asi mis natuke hingi kriibib ongi need samad pliidinupud, aga egas vist sellepärast tasu võtmatta jätta.
Mul kyl näitab kompuuter ikka sinna 14 kanti ja tegu 523iaKristjan_K kirjutas:Siin foorumis küll Kristjan_K, aga jah, viimased aasta otsa tiirutan juba 523iA -ga ringi318i kirjutas:Jolinar, sul ka automaat ja 125 kw variant?
Kui räägite et minekut on ja bensukulu normis siis võib peagi foorumis ühte uut masinat kohata
Täna tiksus kompuutril siis keskmiseks kuluks 10.9l/100km, aga eks nüüd talv tuleb ja küttekulu suureneb, enamus suve sõitsin nii, et keskmine kulu oli 10.1-10.3l/100km
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Noh, eelmine talv oli mul kah ikka konstantselt 14.7 see küttekulu
Aga siis oli auto veel uus ja tagumine ots lükkas kah veel, eks ikka oli vaja proovida jne Muidugi need pooletunnised soendamised maja ees võtsid oma osa (hea ju toas kohvi juua seni, kuni auto soeneb, et siis sooja autoga sõitma minna)
Aga siis oli auto veel uus ja tagumine ots lükkas kah veel, eks ikka oli vaja proovida jne Muidugi need pooletunnised soendamised maja ees võtsid oma osa (hea ju toas kohvi juua seni, kuni auto soeneb, et siis sooja autoga sõitma minna)
Tehase andmed:
linn l/100km 13,1/13,4 autom. 14,4/14,7
maantee 7,2/7,7 autom. 7,9/8,0
keskmine 9,4/9,8 autom. 10,3/10,5
need andmed siis 525i ja 525iA kohta (M54 mootor)
125kW ja M52 mootori puhul on tegu 523 mudeliga!
linnasõit on väga suhteline mõiste, vastavalt aastaajale ja teekonnale (ummikud, foorid, foorideta ühtlane lõik .. jne) kõigub mul nö linnasõidu kulu 9-15l (525i manuaal)
VÄGA palju sõltub linnasõidu kulu sellest, kas mootor üldse punktist A punkti B sõitmiseks jõuab oma töötemperatuuri saavutada .. külma mootoriga on kulu ca 2x kõrgem kui töösoojaga.
linn l/100km 13,1/13,4 autom. 14,4/14,7
maantee 7,2/7,7 autom. 7,9/8,0
keskmine 9,4/9,8 autom. 10,3/10,5
need andmed siis 525i ja 525iA kohta (M54 mootor)
125kW ja M52 mootori puhul on tegu 523 mudeliga!
linnasõit on väga suhteline mõiste, vastavalt aastaajale ja teekonnale (ummikud, foorid, foorideta ühtlane lõik .. jne) kõigub mul nö linnasõidu kulu 9-15l (525i manuaal)
VÄGA palju sõltub linnasõidu kulu sellest, kas mootor üldse punktist A punkti B sõitmiseks jõuab oma töötemperatuuri saavutada .. külma mootoriga on kulu ca 2x kõrgem kui töösoojaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
ilmselt need kes linnas 11 L/100-le sõidavad, läbivad pikemaid (soojem mootor) otsi ja päris ummikus ei istu. siis täiesti reaalne 11L/100-le kulu manuaaliga. aga mul on sõidud nädalasees u 5km siia, 5 km sinna (külma mootoriga ja 5km läbimine võtab 30 min) ja südalinnas tipptunni ajal, siis tuleb ikka 13-14 rahulikult ära - aga tegelikult see pole ju palju - sõidumõnu tasub kuhjaga selle ära
523i siis.
523i siis.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kristjan_K kirjutas:Ise installeerida?
Kas tehasest on mõni E39 ilma kompuutrita ka välja sõitnud?
sellesmõttes et suunatule otsas seda nuppu küll ei ole? kelladeplokkis on küll need kompu aknad näha, aga kangi otsas nuppu ei ole, kas piisab aint kangi vahetusest? olen kuulnud et osadel pidi olema selline variant et viskad kangi külge ja olemas
Mul E39 528 manuaalkastiga, soojemal ajal sai küll linnasõitu 11,x kuluga teha aga see oli ikka tõesti rahulik sõit. Kui natuke vajutada, siis tuleb üsna 13+ kergesti.tzonn kirjutas:mul on 535 ja 90% sõidan linnas
huvitav on see et enne oli 11,4, peale bensufiltri vahetust ja külmemate ilmadega tõusis paugust 14,5. sõidan külma mootoriga palju lühikesi otsi. ei uskund et külm mootor niipalju mõjutab
Kui ostsin praeguse 528i igapäevaautoks, siis tegelikult ei mõelnud kordagi et ostaks alla 2,8 sest korrast mootori puhul on kuluvahe marginaalne ja tegelikult pole see minek ka teab mis eriline, rohkem keskpärane pereauto.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn