1. leht 1-st

E28 535

Postitatud: 25.03.2004 22:20 21
Postitas E28
netist võib välja lugeda et neid 535 on mitu erinevat mudelit.näiteks 136kw (see ju sama mis 528).mille järgi seda siis teada saab millise 3.5 mootoriga tegu on?

Postitatud: 25.03.2004 22:34 16
Postitas M-Tech
Kas mitte sisselaske kollektoril pole kirja peal?

Postitatud: 25.03.2004 22:49 11
Postitas ErR
136 kw mudel peaks olema katalüsaatoriga ja 160 kw ilma selleta.

Postitatud: 26.03.2004 00:16 44
Postitas Madis
Katalüsaatoriga M30B34 mootoril on 155 kW.
Sellel 136 kW-sel on ka näiteks madalam surveaste jne.

Postitatud: 26.03.2004 09:43 09
Postitas Aare
Madis kirjutas:Katalüsaatoriga M30B34 mootoril on 155 kW.
Sellel 136 kW-sel on ka näiteks madalam surveaste jne.
Väike näpukas....

KW on sedasi

katalüsaatoriga E24/28/23 M30B34 on 136 kW
katalüsaatorita sama auto mootor on 160 kW

katalüsaatoriga E34/32 mootor on 155 kW
ilma E34 mootor on 160 kW -neid on väga vähe - aga autodata raamatus sedasi kirjas on.

Uuem mootor erineb siseehituselt teiste kolbide, 1 mm suuremate sisselaskeklappide, teise nuka ning teistsuguse õlipumba poolest.

Postitatud: 26.03.2004 10:19 27
Postitas Arvo
Aare kirjutas:
Väike näpukas....


ilma E34 mootor on 160 kW -neid on väga vähe - aga autodata raamatus sedasi kirjas on.
sul ka väike näpukas, E34 peale neid ilma KATita M30 ei pandudki, ainult vähesed algusaastate E32 said neid... ja kilovatte 162, pöördemoment ka suurem.

Postitatud: 26.03.2004 11:04 12
Postitas E28
Aga kuidas siis seda kindlaks teha mis mootoriga tegu on?kas see 160kw-ne mootor on sama mis 136kw aga lihtsalt ilma katita siis või.oleks siis väga tänulik kui keegi ütleks kuidas ma seda teada saaks :))

Postitatud: 26.03.2004 11:50 19
Postitas Muhv
Väga OT, aga Aare - kas see Su raamat midagi ka M50 ilma katita võimsuse kohta ütleb?

Postitatud: 26.03.2004 11:51 14
Postitas Indrek_
Kui ma nüüd ei eksi,siis on ajud erinevad.Vaata mis number aju peal kirjas on.Mingis topicus oli sellest juttu aga praegu ei leia seda.

Postitatud: 26.03.2004 12:55 43
Postitas Madis
katalüsaatoriga E24/28/23 M30B34 on 136 kW
katalüsaatorita sama auto mootor on 160 kW
Kas tõesti on vahe ainult katalüsaatoris, et siis viimane võtab maha 24 kW? :o

Postitatud: 26.03.2004 14:08 46
Postitas Arvo
Madis kirjutas:
katalüsaatoriga E24/28/23 M30B34 on 136 kW
katalüsaatorita sama auto mootor on 160 kW
Kas tõesti on vahe ainult katalüsaatoris, et siis viimane võtab maha 24 kW? :o
Katiga mootoril on surveaste 8,0:1 , ilma katita 10,0:1 ... eks sinna auku need hobused kaovad. Samas pöördemomenti jätkub ka katiga variandil (290Nm/4000)

Postitatud: 26.03.2004 16:58 52
Postitas rajko
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=

siin peaks olema midagi kirjas, niipalju kui ma suutsin nende kohta välja uurida.
Nagu Aare ütles, uuemal ja vanemal on lihtne vahet teha. Uuemal on õlifiltri kopsik üles suunatud ja sisselaske kollektoril pole neid kahte hoidjat. Sisselaske peale on kirjutatud 3.5, vanematel 3.2/3.5. Originaalis on õhulugeja ka pealt plastikust uuemal.

Aga vanematel ma ei suutnud küll mingit vahet teha kas tal on 136 või 160kW. Lahjemal on jah KAT ja madalamad kolvid ja aju teine aga kui mootor ilma nendeta garaaziz seisab siis mina ei osanud neid eristada. Võibolla saaks siis aru kui mõlemad kõrvuti oleks, aga sellist olukorda ma ei suutnud tekitada. 136kW'sel lõpeb aju 059'ga, 160kW'sel muteada 061'ga, uuemal oli vist lõpp 150.

Kui sa esimesest teemast sellise koha leiad: plokil allpool silt numbritega: 4j634323, 34 6k b ... siis 34 6k b peakski olema se kood mis ütleb millega tegu, see b seal lõpus peaks viitama 155kW'sele. Enne seda oli veel paar koodi seal teemas kirjas. Kaane saab jah sisselaske klapi järgi tuvastada, uuemal on se 47 mm, vanemal 46mm. Nuka kohta ei oska midagi öelda. Aga kuna nukka ja kolbe annab vahetada siis ei tea kunagi mis seal tegelikult on.

Postitatud: 26.03.2004 21:17 13
Postitas Aare
Muhv kirjutas:Väga OT, aga Aare - kas see Su raamat midagi ka M50 ilma katita võimsuse kohta ütleb?

Autodata raamatust:
Ilma katita M50:
2.0 kõik variandid samad, so 110 kW, ilma katita 320i toodetud 1991-1992
520i toodetud 1989-1992
2.5 sama jutt, so mõlemad 141 kW. Toodetud 325i sellega 1991-1992, 525i 1989-1992

Mõlemal versioonil mootori koodid täpselt samad.

535i R6 kohta. Arvol õigus kW kohta, aga mitte mudelite kohta. 535i ilma katita on 162 kW, mootori kood 34 6 EC. Toodetud on ka E34, aastatel 1988-1993
Katiga 155 kW, toodetud samad aastad, mootori kood aga 34 6 KB

KW vahed katiga/ilma
E30 316i katiga 73, ilma 77
E30 318i katiga 85, ilma 83
E30 318IS katiga ja ilma mõlemad 100
320i katiga mõlemad 95 kW
325i katiga 125, ilma 126

Postitatud: 24.04.2004 19:34 40
Postitas rajko
kas uuema 3.5 ja vanema 3.5 mootorikinnitused on samad? Ehk siis, kas e34 pealt võetud 3.5 läheb bolt-on e28 535i vahele.

Postitatud: 24.10.2006 20:10 16
Postitas sass85
kui ristata e34 plokk ja e28 kaas mis siis se kw v6iks tulla ,eeldades et m6lemad pooled on l2binud remondi?

ja mis vahe on vanema ja uuema mootori 6lipumbal?

Postitatud: 27.10.2006 12:45 56
Postitas Aare
tulemuseks tuleb väiksem võimsus kui tervenisti E28 mootoril