Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jah, helista lukuabisse. Juhtus mul sama asi suvel. Mingi vend lendas pirukaga letti, ütles, et ma ei vaataks kuidas ta seda teeb ja tahtis, et ma eemale läheks. Natukese aja pärast oligi uks lahti ja lukk ka terve ilusti. Töö maksis midagi 300 eeku.
bena vooliku pigistamisest vähe abi vool jääb ju ikka sisse. pigem sorgi traadi jupiga akna tihendi vahelt äkki joppab ja saad ukse nuppu ülesse olen golfil nii ukse lahti saanud. bemmi ukse ehitust muidugi ei tea.
kas see tennisepalli asi reaalselt ka töötab?:D mul sarnane jama, aku tühi uksed lukus:D võtmetele auto ei allu, ise näen võimaliku varianti ainult kapoti trossi kätte saades:P
Sa pagassi ei saa kuidagi lahti?
Mul jäid ka ükskord uksed kinni , aga pagass lahti.
Ronisin siis pagassi ja tungrauaga läbi suusaluugi lükkasin tagumise ukse nupu üless .
Kui ma töötava mootoriga autost lahkun mingiks x-ajaks, võtan signa puldi kaasa ja panen ikka ise uksed kinni. Varuvõtit siiani pole, nii et see ainus võimalus. Aga miks uksed ise lukku lähevad, seda minu mudsu ei lõika!
See oli nagu kooliraha eest! Nüüd, kui vaja lukkusid õlitada- määrida, tuleb paika panna ja vaadata, kust käivad lukusüsteemid, äärmisl juhul tuua endale kuhugi väljapoole avariiavamissüsteeminupp.
R6 kirjutas:kas see tennisepalli asi reaalselt ka töötab?:D mul sarnane jama, aku tühi uksed lukus:D võtmetele auto ei allu, ise näen võimaliku varianti ainult kapoti trossi kätte saades:P
Kui aku on kapoti all siis saad kapoti nii lahti et võtad pika kruvikeeraja ja lükad paremalt poolt neerude ja tulede vahelt ribidest sisse kui sealt leiad õige ``koha`` ülesse siis saad kapoti lahti...
Snow kirjutas:
Kui aku on kapoti all siis saad kapoti nii lahti et võtad pika kruvikeeraja ja lükad paremalt poolt neerude ja tulede vahelt ribidest sisse kui sealt leiad õige ``koha`` ülesse siis saad kapoti lahti...
Natuke irooniline küll, aga kas istmealuse aku korral see süsteem ei tööta?
Snow kirjutas:
Kui aku on kapoti all siis saad kapoti nii lahti et võtad pika kruvikeeraja ja lükad paremalt poolt neerude ja tulede vahelt ribidest sisse kui sealt leiad õige ``koha`` ülesse siis saad kapoti lahti...
Natuke irooniline küll, aga kas istmealuse aku korral see süsteem ei tööta?
Snow kirjutas:
Kui aku on kapoti all siis saad kapoti nii lahti et võtad pika kruvikeeraja ja lükad paremalt poolt neerude ja tulede vahelt ribidest sisse kui sealt leiad õige ``koha`` ülesse siis saad kapoti lahti...
Natuke irooniline küll, aga kas istmealuse aku korral see süsteem ei tööta?
kui on istme all siis saad voolu ikka anda ´´+´´ klemm on ju olemas kapoti all
Snow kirjutas:
Kui aku on kapoti all siis saad kapoti nii lahti et võtad pika kruvikeeraja ja lükad paremalt poolt neerude ja tulede vahelt ribidest sisse kui sealt leiad õige ``koha`` ülesse siis saad kapoti lahti...
Natuke irooniline küll, aga kas istmealuse aku korral see süsteem ei tööta?
kui on istme all siis saad voolu ikka anda ´´+´´ klemm on ju olemas kapoti all
Anna andeks, aga iroonia seisnes selles, et "kapoti saab nii lahti sel juhul, kui aku on kapoti all".
Muideks kui akuklemm maha võtta ja uuesti peale panna teeb vähemalt E34 hetkeks uksed lahti, lihtsalt keegi peab õigel hetkel kiirelt linki rebima. Nii et kui aku on kapoti all siis on kapoti avamisest abi küll.
nemps kirjutas:Muideks kui akuklemm maha võtta ja uuesti peale panna teeb vähemalt E34 hetkeks uksed lahti, lihtsalt keegi peab õigel hetkel kiirelt linki rebima. Nii et kui aku on kapoti all siis on kapoti avamisest abi küll.
aga kui aku on pagassi viidud, nagu mul
lihtsalt sportlik huvi kuna kesklukk vms paneb näkku vahel ning lülitabh samuti vahel uksed lukku-siiamaani olen pääsenud varuvõtme kasutamisega aga kui kuskil pärapõrgus juhtub selline asis sis oleks abi küll päris palju..
nemps kirjutas:Muideks kui akuklemm maha võtta ja uuesti peale panna teeb vähemalt E34 hetkeks uksed lahti, lihtsalt keegi peab õigel hetkel kiirelt linki rebima. Nii et kui aku on kapoti all siis on kapoti avamisest abi küll.
aga kui aku on pagassi viidud, nagu mul
lihtsalt sportlik huvi kuna kesklukk vms paneb näkku vahel ning lülitabh samuti vahel uksed lukku-siiamaani olen pääsenud varuvõtme kasutamisega aga kui kuskil pärapõrgus juhtub selline asis sis oleks abi küll päris palju..
Õpid kapoti avamise väljaspoolt ja peidad varuvõtme kapoti alla
mind huvitaks ikkagi see crashi imiteerimise teema, kuidas see siis lõpuks käib? Kovaldaga keset kapotti ta vaevalt on.
Teema algatajale.
Muidu jah lukumehed, suruvad puidukiilu akna tihendi vahele ja sikutavad traadiga linki, nuppu või mida on tarvis ukse avamiseks.
Bmw-l on topeltlukustus, nii et selline sikutamine ei aita, küll aga aitab see kui töötaval autol akna lülitile vajutada(ma eeldan, et sul on el. aknad vähemalt ees)
teet3 kirjutas:Muidu jah lukumehed, suruvad puidukiilu akna tihendi vahele ja sikutavad traadiga linki, nuppu või mida on tarvis ukse avamiseks.
Bmw-l on topeltlukustus, nii et selline sikutamine ei aita
Just sellisel moel 89 aasta E34 avatigi ja Soomes läks maksma see lõbu 400 marka.