525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)
525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)
Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Re: 525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)
Kusjuures seda tõrkumist olen endal ka tähendand ja väga mures sellepärast sest pump kontrollitud ja mootor remonditud nii et minul ka mõistus otsas, kas truumu ja patriku testid näitaksid midagi?ml110 kirjutas:Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Olen siin rääkinud igasuguste spetsialistdega ja nemad väidavad et see ei saa tulla pumbast vaid kuskilt mujalt elektroonikast, kui see olekas pumba viga siis jääks pöörded ka peale. Kuna vedru ei tõmbaks sell juhul klappi tagasi ja siis veniksid pöörded ka maha tulemisel.Viljar kirjutas:Minuteada ei näita nad suurt midagi, kui siis võibolla Patriku aparaadist näeb midagigi.
Aga suur tõenäosus on see, et viga pumba elektroonikas, või jaurab aju.
Nu Viljar tead ju küll minu masinat mis mul veel vahetamatta on, ei midagi! Aga ok ma maadlen selle veaga edasi eks paistab mis saab annan kindlasti teada@Veljo_V klots varsti koos!Viljar kirjutas:Kunagi 2.5 tdsil vahetatud igasugu erinevaid asju (ostetud ka uus elektriline pihusti UM-st) aga midagi targemaks ei saanud, ainus asi mis jäi veel omateada vahetamata oli pumba eletriline osa
Re: 525TDS jätab tühikäigul vahele(E39, 96a)
Maadlen jäädavalt sama murega. On kellelgi midagi selgunud?ml110 kirjutas:Vahetatud: filtrid ja puhastatd paagi sisene sõel.
Mure väljendub vaid tühikäigul jätab vahele mingi sekundiks nagu koperdab korra kuid jääb käima. Vahel mitu korda järjest väikeste vahedega. Ei oska seda käitumist millegagi seostada kuna lonkamine toimub täiesti korrapäratult. Mõnikord iga foori taga mõni päev jälle kordagi? Märgand olen jahutusvedelik kadu ja õliardikas ka lekib(asub juhipool auto ees - kapoti all - kui ikka on õliradikas). Käima läheb ilusti ja kiirenduse üle ei saa ka kurta kui turbo taga.
Milles asi?
Tähendanud olen veel seda, et tõrkumine on juba ka sõidu ajal vahel tunda. Kui lonkab siis korra viib pöörded alla a muidu ei ole pöörete kõikumist absoluutselt. Õliradika lekke likvideerisin ka ära - ikka ei midagi.
Ette tänades!!
vaat, lisanditest tahaks ka ise sõna võtta. Kahetaktise õli soodustab määrimist aga ei puhasta. See pöörete kõikumine saab olla põhjustatud just kõrgsurve pumba plunzritele sadestunud vaikudest. need ei liigu piisxavalt kergelt ja siis elektroonika annab käsu muute kütuse hulka et tõsta pöördeid aga kuna pump ei reageeri, siis annab elektroonika uue käsu veelgi tõsta. nüüd pump reageerib aga veidi palju ja seejärel pöörete langetamisega sama diil. ISe kasutan STP diislikütuse lisandit (60-76kr pudel, olenevalt ostukohast). pudelitäis paagile ja lisaks pumbale parandab ka pihistite tööd. Eritiu soovitan kasutada korra enne talve kuna seob ka paagis vett ja korra kevadel, et talvekülmadega hangunud ja kleepunud parafiini lahti leotada. Pean vajalikuks märkida, et vahel tulemuse saamiseks vaja lausa paar purki läbi sõita. Diagnoosil pöörete kõikumisel aga saab olla ka teisi vigu.
Jahutusvedeliku kadumisest olen üle elanud sellise seiga. Suvaline pisike voolik annab kinnituses järele. Vea leidsin kui veid pikemat aega suuremat pööretel (3000 ja enam) lasin kohapeal töötada. surve tõustes märkasin lekkekohta.
Jahutusvedeliku kadumisest olen üle elanud sellise seiga. Suvaline pisike voolik annab kinnituses järele. Vea leidsin kui veid pikemat aega suuremat pööretel (3000 ja enam) lasin kohapeal töötada. surve tõustes märkasin lekkekohta.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Täname foorumlased.
Selle odava variandi proovin ära!
Kui kellelgi veel mingeid lahendeid mida annab põlve otsas proovida siis oleksin tänulik.
Meenub ka see pisiasi, et masin on toodud Itaaliast ja mine tea millega nad seal sõidavad. Alguskuudel seda jama ei olenud eks see talekütus talle ikka liiga tegi.
Selle odava variandi proovin ära!
Kui kellelgi veel mingeid lahendeid mida annab põlve otsas proovida siis oleksin tänulik.
Meenub ka see pisiasi, et masin on toodud Itaaliast ja mine tea millega nad seal sõidavad. Alguskuudel seda jama ei olenud eks see talekütus talle ikka liiga tegi.
Nii mina sain oma veast lahti, Truumu juures diagnostis selgus etVeljo_V kirjutas:Nu Viljar tead ju küll minu masinat mis mul veel vahetamatta on, ei midagi! Aga ok ma maadlen selle veaga edasi eks paistab mis saab annan kindlasti teada@Veljo_V klots varsti koos!Viljar kirjutas:Kunagi 2.5 tdsil vahetatud igasugu erinevaid asju (ostetud ka uus elektriline pihusti UM-st) aga midagi targemaks ei saanud, ainus asi mis jäi veel omateada vahetamata oli pumba eletriline osa
sisselaske kollektor on mõraline, ja vahetasin selle välja ning kohe teine asi, minek parem ja enam ei jäta ka vahele.
Vaata ka endal kolleltor üle ja kollektori tihendid ehk sama viga.
minul on 93a 525TDS ja pöörded kõiguvad eriti külma mootoriga. Käivitub külmalt ideaalselt ja peale 15 sek töötamist laseb tühikäigu pöördeid tiba madalamaks ning siis hakkabki puterdamine peale. Kas asjal võib olla mingit seost sellega, et kui süüde sisse keerata, siis peaks armatuuris peale küünlatulede kustumist hakkama põlema roheline tuluke? (ei hakka põlema)
Siin on palju juttu ka pumba elektrilisest osast olnud - mis selline asi maksta võib ja kui keeruline vahetus on?
Siin on palju juttu ka pumba elektrilisest osast olnud - mis selline asi maksta võib ja kui keeruline vahetus on?
Ei riemulla rajaa kun paskalla ajaa!
Ei hakka põlema seal mingit rohelist tuld, minuarust oli selline tuli e28 524 td-l, mis näitab et nüüd võid käivitada, aga e34 tds-il sellist asja pole!ummi25 kirjutas:minul on 93a 525TDS ja pöörded kõiguvad eriti külma mootoriga. Käivitub külmalt ideaalselt ja peale 15 sek töötamist laseb tühikäigu pöördeid tiba madalamaks ning siis hakkabki puterdamine peale. Kas asjal võib olla mingit seost sellega, et kui süüde sisse keerata, siis peaks armatuuris peale küünlatulede kustumist hakkama põlema roheline tuluke? (ei hakka põlema)
Siin on palju juttu ka pumba elektrilisest osast olnud - mis selline asi maksta võib ja kui keeruline vahetus on?
Külmalt käivitades tõstab pöörded kuskil 1000 (või natuke alla), see on külmkäivitus reziim mis kestabki kuskil 15-50 sek. siis laseb tühikäigu pöörded umbes750-650rpm peale.
Mis moodi see puterdamine välja näeb, kas pöörded kõiguvad või jätab vahele või......kirjelda natuke rohkem seda asja!
Spiraaliga tuli on eelsüüteküünalde tuli aga e28 524td-l oli veel roheline ring noole otsaga mis näitas et nüüd võib käivitada!truumu kirjutas:Veljo mõtles eraldi rohelist tuld nähtavastipriitv8 kirjutas:Kuis siis pole?Veljo_V kirjutas:...aga e34 tds-il sellist asja pole!
Milleks see spiraaliga tuli siis?
E34-l sellista asja enam ei ole!!!!!
Asi selge. E34 käivitad siis, kui spiraaliga tuli ära kustub.Veljo_V kirjutas:Spiraaliga tuli on eelsüüteküünalde tuli aga e28 524td-l oli veel roheline ring noole otsaga mis näitas et nüüd võib käivitada!
E34-l sellista asja enam ei ole!!!!!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
see nn puterdamine on täiesti ebaühtlane, nagu jätaks vahele vms. mootor sisuliselt lonkab. üldjuhul peale 10- 15 km sõitu kaob nähtus ära.
vahest aga lonkab foori taga seistes ja eriti siis, kui D asendisse lülitada.
selle rohelise tulukese kohta nii palju, et armatuuris iseesesest on selline tuli olemas, ometi ei ole tegemist vahetatud näidikute plokiga.
vahest aga lonkab foori taga seistes ja eriti siis, kui D asendisse lülitada.
selle rohelise tulukese kohta nii palju, et armatuuris iseesesest on selline tuli olemas, ometi ei ole tegemist vahetatud näidikute plokiga.
Ei riemulla rajaa kun paskalla ajaa!