Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
võimalik et mingi taoline teema on juba olemas aga mina sellist ei leidnud. MUre järgmine et kui autoga korraks nii kohtalt kiirendada mingi muru või killustiku peal kus ta loha võtab, ja siis edasi sõita, saab mingi 1-2 km sõita kui mootori temp on põhjas ja tosool läind radikast, lööb lõdviku otsa radika küljest lahti lihtsalt. miks mootor keema läheb? ja mida peab laskma vahetada remontima? Ise täielik võhik sellise asja juures. Aitähh muuseas kui diagnostikas sai käija, siis öeldi et mootor täitsa korras.Keegi kusagil pakkus et võib olla mingi termostaat kuskil kinni või mis iganes.
vaata selle voolik väikse mis läheb tosooli baagi sisse see on korgi kõrval mul oli nii et see plstik junn oli katki ja osa oli sees nii et vesi ei saanud tsirkuleerida!
seal küljes on kolm voolikut kui ma ei eksi üks on see üle jooks vist hästi peenike ots suunatud paagi alla et jookseb maha kui vaja( ma arvan nii). teine on nii 3 cm läbimõõduga see jookseb kuhugi kas sellel peaks midagi kuskil ees olema? paagi sees? või siis see kõikse paksemn mis mootorisse jookseb kuhugi see mis radika küljest otsa lahti lõi?
muuseas küsimus et kui kiiresti läheb teie auto soojaks, st et mitu min läheb vaja et mootori temp oleks normis? minu autol kulub selleks nii kui käima panna ja sõitma minna siis ca 2 min. kas see ka selle keemisega seoses?