e39 528 97 a. nukkvõlli andur
e39 528 97 a. nukkvõlli andur
Diagnostika tuvastas vändaanduri rikke.
Detail ise peaks olema
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1480/ skeemil nr.17 ?
Hinnapäring UM-i andis
12141703221 Nv.andur 16 1182.84 E 1395.75
Kas vahetamine on ise teostatav?
Ette tänades...
Detail ise peaks olema
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1480/ skeemil nr.17 ?
Hinnapäring UM-i andis
12141703221 Nv.andur 16 1182.84 E 1395.75
Kas vahetamine on ise teostatav?
Ette tänades...
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Vabandan.... teema oleks pidanud olema nukkvõlli andur.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kui tegu nukkvõllianduriga, siis see ju üleval ja vahetus lihtne. Polt välja, pistik lahti ja kääs ta ongi. Võid julgelt võtta ka lammeri oma (hinnad alates 200 - ...), kuna suht töökindel asi. Pead jälgima vaid anduril olevat koodi ühtimist. Kui võtad teise koodiga, on paigaldusnurk üldjuhul erinev ja masin tööle ei hakka.
Tänan vastamast. Anduri võtsin UM-ist. Ja vahetas Patrik.
Boonusena see, et juba vahetamisele peaaegu kuuluv, ma ei tea küll milline, pihusti pääses. Selgus et kõik pihustid panid avariireziimis st. korraga ja sellest ka tiksumine. Nüüd on käivius parem, poolest pöördest. jõudu on madalatel pööretel tunduvamalt rohkem.
Boonusena see, et juba vahetamisele peaaegu kuuluv, ma ei tea küll milline, pihusti pääses. Selgus et kõik pihustid panid avariireziimis st. korraga ja sellest ka tiksumine. Nüüd on käivius parem, poolest pöördest. jõudu on madalatel pööretel tunduvamalt rohkem.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Ma ei tea kas mul on toppelt? Vist ei kui ainult üks andur vahetati. Ma võin totaalselt segast panna aga ma ei mäleta ühtegi lauset ka selle kohta et mul neid andureid kaks.
Aga diagnostika annab sulle selguse kohe.
Aga diagnostika annab sulle selguse kohe.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
nuka-anduri mitte töötamist saab ka ise kontrollida, näiteks V8 mootori puhul pidi esimse ja teise klemmi takistus olema 1,45kilo-oomi. Ma usun, et see taksitus peab sama olema ka R6 mootori puhul.aise kirjutas:**** vist kah üks nuka andur kutu, hakkas hakkima järsku. kuna on topelt vanos ja mõlemal nukal on oma andur siis kas on mõistlik mõlemad vahetada... või ei?
Minul oli veel väliselt tuvastatavaks sümptomiks, et sisselaske pihustid klõvisesid kõik korraga st. avanesid kõin n.n avariireziimis. Seda oli kuulda.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Hmm, kas need pistikud ei ole mitte kruvidega kinni?
Mul endal tundub, et peale tutuute küünalte vahetust on ka tühikäigul vahest harva tunda kuidas mootor teeb sellise tugevama jõnksu, nagu vahele jätaks. Samas ma tean et keerasin korralikult kõik süütepoolid kinni.
Mul endal tundub, et peale tutuute küünalte vahetust on ka tühikäigul vahest harva tunda kuidas mootor teeb sellise tugevama jõnksu, nagu vahele jätaks. Samas ma tean et keerasin korralikult kõik süütepoolid kinni.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)