E39, Kas generaator?
E39, Kas generaator?
Kõigepealt 4 päeva tagasi lakkas töötamast üks lähitule xenon pirn (ei ole originaalid, lastud paigaldada 2 kuud tagasi), siis eile lakkas töötamast teine lähitule pirn. Kuna oleme Vormsi saarel ja siit pole küll abi leida, sai sõidetud ainult kaugtulede ja udutuledega. Täna õhtupoole lõi põlema aku tule ja ära see enam ei kustunud. Peale ca 30 km kiri ees TRANSM. FAILSAFE PROG, seejärel jõud ja viimasedki tuled nõrgenesid ja sõitsime pimedas nagu kotis kodupoole. Jõudsime maja ette ja rohkem auto igaljuhul käima ei läinud. Mis arvate kas genekas pani pillid kotti? kuidas edasi käituda? Masinavärk vaja Tallinna tagasi saada, tõmmata seda automaadiga isendit ju ei või? Kas nt aku homme täis laadides veab see ca 100km Tallinnani välja. Muidugi seda, kui ta üldse peaks käima minema.
100 km sa küll aku pealt sõita ei saa, kui sul just paari kombainiakut varuks pole võtta.
Kui nüüd akule voolu lasta ja auto käivitub,siis on viga tõesti genekas v selle kulunud harjades või rootoris. Kohe ei tasu genekat minema visata sest lootus on see väikese vaevaga korda teha.
Vedada võid automaatkastiga autot küll,kui paned sisse vabakäigu ja ei ületa kiirust 50 km/h. Ära tee seda 100 km järjest,vaid lase vahepeal puhata.
Kui nüüd akule voolu lasta ja auto käivitub,siis on viga tõesti genekas v selle kulunud harjades või rootoris. Kohe ei tasu genekat minema visata sest lootus on see väikese vaevaga korda teha.
Vedada võid automaatkastiga autot küll,kui paned sisse vabakäigu ja ei ületa kiirust 50 km/h. Ära tee seda 100 km järjest,vaid lase vahepeal puhata.
Kui aku täis oled laadinud ja käima paned, siis proovi pöördeid anda (3000rpm), äkki hakkab laadima ja saad koju vähemalt. Endal see aitab, ma muidugi ei tea, kas sama probleem, pole veel elektrikule jõudnud viia.
E39 540ia M-Look 2x V8 = 680kw
Mul on selline mure E39 96a 520, et madalatel pööretel aku tuli põles. Sõitsin paar päeva ja siis lõpetas spidokas ja muud kellad töötamise. Lõpuks oli voolu nii vähe,et suri välja.
Tahtsin küsida, et peale geneka (harjade) ei tohiks milleski muus probleemi olla? Või on veel mingeid võimalusi? Kas piisab harjade vahetusest? On see mahukas töö ja palju uued harjad maksavad?
Ettetänades,
Tahtsin küsida, et peale geneka (harjade) ei tohiks milleski muus probleemi olla? Või on veel mingeid võimalusi? Kas piisab harjade vahetusest? On see mahukas töö ja palju uued harjad maksavad?
Ettetänades,
Võimalusi võib palju olla. ( harjad kulunud/kinni, ankru kulunud, mähis katkestuses/lühises, mõni diood katkestuses jne). Aga tõenäolisem on ikkagi harjad( aga see ju oletus ainult).
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
harjade vahetus ei ole keeruline.kes vähegi viitsib käsi õliseks teha saab hakkama.aku tulel on jah loll viga mitte põleda siis kui genekas annab voolu nats üle 12v.siis kui aku juba tühi hakkab ka tuli põlema.muideks kui harjad tuksis ei soovita mina mootoril pikalt töötada lasta.harjade ja ankru vahele tekib säde ja see vöib ankru tuksi keerata.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Nii, viisin nüüd remmi auto. Vastus tuli, et genekal harjad läbi. Selleks et harju vahetada tuleb ka mingi "tablett" lahti võtta ja ei ole kindel,et kas see tablett pärast saab uuesti tööle(vaja kinni joota). Kui ei saa, siis boschist uue peab tellima, ning maksab 3300.- ? mis teie arvamus antud jutule on?
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
harjad ja tablett on jah koos.ja harjade vahetusega ei juhtu tabletkal midagi.peaasi et nad harjad enne külgepanekut ära fikseerivad.muidu lõhuvad harjad külgepanekuga ära.oleneb mis remo mehed on.möningad ei tea bmwdest midagi ja vahivad autot nagu lehmad uut aiaväravat.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Ei saa joota midagi, mine parem suva auto poodi ja osta uus tablett. Näitena toon hiljuti elukaaslase autol ümbertõstetud tabletid.Diiler kirjutas:Selleks et harju vahetada tuleb ka mingi "tablett" lahti võtta ja ei ole kindel,et kas see tablett pärast saab uuesti tööle(vaja kinni joota). mis teie arvamus antud jutule on?
Esimesel pildil on vasakul uus tablett ja paremal kulunud harjadega tablett. Teisel juba tablett genekal peal.
Muidumees aega surnuks löömas