E39, Kas generaator?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
anders
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 01.04.2007 21:04 35
Asukoht: Tallinn

E39, Kas generaator?

Postitus Postitas anders »

Kõigepealt 4 päeva tagasi lakkas töötamast üks lähitule xenon pirn (ei ole originaalid, lastud paigaldada 2 kuud tagasi), siis eile lakkas töötamast teine lähitule pirn. Kuna oleme Vormsi saarel ja siit pole küll abi leida, sai sõidetud ainult kaugtulede ja udutuledega. Täna õhtupoole lõi põlema aku tule ja ära see enam ei kustunud. Peale ca 30 km kiri ees TRANSM. FAILSAFE PROG, seejärel jõud ja viimasedki tuled nõrgenesid ja sõitsime pimedas nagu kotis kodupoole. Jõudsime maja ette ja rohkem auto igaljuhul käima ei läinud. Mis arvate kas genekas pani pillid kotti? kuidas edasi käituda? Masinavärk vaja Tallinna tagasi saada, tõmmata seda automaadiga isendit ju ei või? Kas nt aku homme täis laadides veab see ca 100km Tallinnani välja. Muidugi seda, kui ta üldse peaks käima minema.
anders
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 01.04.2007 21:04 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas anders »

Tedemist on siis 2002 525 td Touring mudeliga.
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

100 km sa küll aku pealt sõita ei saa, kui sul just paari kombainiakut varuks pole võtta.
Kui nüüd akule voolu lasta ja auto käivitub,siis on viga tõesti genekas v selle kulunud harjades või rootoris. Kohe ei tasu genekat minema visata sest lootus on see väikese vaevaga korda teha.
Vedada võid automaatkastiga autot küll,kui paned sisse vabakäigu ja ei ületa kiirust 50 km/h. Ära tee seda 100 km järjest,vaid lase vahepeal puhata.
Kasutaja avatar
L7
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 19.12.2007 23:46 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas L7 »

Kui aku täis oled laadinud ja käima paned, siis proovi pöördeid anda (3000rpm), äkki hakkab laadima ja saad koju vähemalt. Endal see aitab, ma muidugi ei tea, kas sama probleem, pole veel elektrikule jõudnud viia.
E39 540ia M-Look 2x V8 = 680kw
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

Mul on selline mure E39 96a 520, et madalatel pööretel aku tuli põles. Sõitsin paar päeva ja siis lõpetas spidokas ja muud kellad töötamise. Lõpuks oli voolu nii vähe,et suri välja.

Tahtsin küsida, et peale geneka (harjade) ei tohiks milleski muus probleemi olla? Või on veel mingeid võimalusi? Kas piisab harjade vahetusest? On see mahukas töö ja palju uued harjad maksavad?

Ettetänades,
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Võimalusi võib palju olla. ( harjad kulunud/kinni, ankru kulunud, mähis katkestuses/lühises, mõni diood katkestuses jne). Aga tõenäolisem on ikkagi harjad( aga see ju oletus ainult).
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
stif
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 13.10.2006 20:21 34
Peamine sõiduk: e36 335i
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas stif »

Kui aku korralikult täis laadida,siis peaks saama ca.100 km ära sõita küll või saad vähemalt kodule lähemale ja sealt edasi pukseerida.Sõitsin ise eelmisel suvel 325-ega aku pealt ilma tuledeta ca.100 km ja diisel peaks vähem voolu tarbima.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Postitus Postitas Tarmo_N »

harjade vahetus ei ole keeruline.kes vähegi viitsib käsi õliseks teha saab hakkama.aku tulel on jah loll viga mitte põleda siis kui genekas annab voolu nats üle 12v.siis kui aku juba tühi hakkab ka tuli põlema.muideks kui harjad tuksis ei soovita mina mootoril pikalt töötada lasta.harjade ja ankru vahele tekib säde ja see vöib ankru tuksi keerata.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

Nii, viisin nüüd remmi auto. Vastus tuli, et genekal harjad läbi. Selleks et harju vahetada tuleb ka mingi "tablett" lahti võtta ja ei ole kindel,et kas see tablett pärast saab uuesti tööle(vaja kinni joota). Kui ei saa, siis boschist uue peab tellima, ning maksab 3300.- ? mis teie arvamus antud jutule on?
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Postitus Postitas Tarmo_N »

harjad ja tablett on jah koos.ja harjade vahetusega ei juhtu tabletkal midagi.peaasi et nad harjad enne külgepanekut ära fikseerivad.muidu lõhuvad harjad külgepanekuga ära.oleneb mis remo mehed on.möningad ei tea bmwdest midagi ja vahivad autot nagu lehmad uut aiaväravat.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Kasutaja avatar
sass16
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 10.10.2004 15:26 52
Asukoht: Pärnu/Paldiski

Postitus Postitas sass16 »

Diiler kirjutas:Selleks et harju vahetada tuleb ka mingi "tablett" lahti võtta ja ei ole kindel,et kas see tablett pärast saab uuesti tööle(vaja kinni joota). mis teie arvamus antud jutule on?
Ei saa joota midagi, mine parem suva auto poodi ja osta uus tablett. Näitena toon hiljuti elukaaslase autol ümbertõstetud tabletid.
Esimesel pildil on vasakul uus tablett ja paremal kulunud harjadega tablett. Teisel juba tablett genekal peal.

PiltPilt
Muidumees aega surnuks löömas
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Postitus Postitas Tarmo_N »

saab väga hästi ka joota.tuleb oluliselt odavam kui uus tabletka osta.eks ise otsustad.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Vasta