E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
postitus muudetud
Viimati muutis patrik, 20.03.2011 22:21 28, muudetud 2 korda kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
loodan, et see ei hakanud ajule, põleva tulega sai mõned sajad km sõidetud ja nüüdseks (vahetatud anduritega) 3 tuhat km selja taga ja kõik ok selle asjaga
. Millest see tuleneda võib? Lihtsalt pure luck?
Uurisin siin selle põleva abs tule kohta ja postitusi antud teema kohta oli seinast seina, ei osanud kuskiltki kinni hakata.

Uurisin siin selle põleva abs tule kohta ja postitusi antud teema kohta oli seinast seina, ei osanud kuskiltki kinni hakata.

E39 520 00
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
ütlen ise ka sama julgelt!sõbra E39 525td põlesid abs tuli ja vejõukontroll pea poolaastat ennem kui korda tegi!kui tagumise anduri ära vahetas sis oli kõik ok!pold mingit jama naq kõik räägivad et aju läheb lolliks!aga kes teab mõni aju vb tõesti läheb lolliks!Reimers66 kirjutas:See on küll ebanormaalneandu666 kirjutas:ise olen sõitnud juba 3 kuud ja tuled põlevad diagnostikas öeldi, et vasak esimene andur läbi-ei tee see sõit ajule midagi igat juhtumit tuleks ikka eraldi vaadelda.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
erand kinnitab reeglit, peale selle on üleval täpselt kirjutatud mis autodega peab ettevaatlik olema. Pärast ei taha kuulda hala siin teemas et aju otsasfreddy21 kirjutas: ütlen ise ka sama julgelt!sõbra E39 525td põlesid abs tuli ja vejõukontroll pea poolaastat ennem kui korda tegi!kui tagumise anduri ära vahetas sis oli kõik ok!pold mingit jama naq kõik räägivad et aju läheb lolliks!aga kes teab mõni aju vb tõesti läheb lolliks!
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ei pruugi alati olla nii... Endal kogemus järgmine:ABS ja ASC tuled kord põlesid siis olid jälle kustunud.Sai käidud diagnostikas,näitas tagumise parema anduri viga.Andur sai vahetatud,kõik endine,tuled vahepeal põlevad,vahepeal mitteSelline mure siis, et see ABS tuli vahepeal põleb ja vahepeal ei põle. Kui näiteks hommikul käivitada, siis ei põle. Kui natuke sõita, siis mingi aeg hakkab jälle põlema.
Andur annab märku, et hakkab ära väsima. Soovitan diagnostikas ära käia ja probleem juba nn looteeas ligvideerida.


endal (tähendab autol
) läksid ka uuesti need põlema, järeldasin, et 4-s vahetamata andur(esimene parempoolne) läbi
- see oli minu loogika
Siin oma targa mõistusega vaatasin, et mis ta on vahetada näind küll, sai ära ostetud ja paningi paika aga algul ei võtnud nagu omaks, tuled ikka põlesid (tuleb veateade ära kustutada
) Muidugi kui see ikka oli see andur. Aga siis selline probleem ka ilmnes, et kui veojõukontroll sees autol, pole üldse mitte mingisugust minekut, inimene jalutab ka kõrval kiiremini. Kui vajutada veojõukontroll välja, siis nagu kõik normaalne, masin liigub päris hästi. Milles võib probleem olla? veojõukontroll paneb millegipärast vigast?
Variant, et siis ajule juba liiga teind asi.
(E39 520 00a)


Siin oma targa mõistusega vaatasin, et mis ta on vahetada näind küll, sai ära ostetud ja paningi paika aga algul ei võtnud nagu omaks, tuled ikka põlesid (tuleb veateade ära kustutada


(E39 520 00a)
E39 520 00
Veojõukontroll saab ju info rataste pöörlemise kiiruse kohta ABS-i anduritelt. Kui mõni neist tuksis, siis mida sa sellelt süsteemilt ootad? Vaheta katkine ABS-i andur ära ja hakkab tööle ka veojõukontroll.Frozen kirjutas:Aga siis selline probleem ka ilmnes, et kui veojõukontroll sees autol, pole üldse mitte mingisugust minekut, inimene jalutab ka kõrval kiiremini. Kui vajutada veojõukontroll välja, siis nagu kõik normaalne, masin liigub päris hästi. Milles võib probleem olla? veojõukontroll paneb millegipärast vigast?Variant, et siis ajule juba liiga teind asi.
(E39 520 00a)
Indrek
Inimene, kes seda tööd teha oskab, proovis. Leidis 6 mäda kohta aga aju lakkas täielikult töötamast. Ei saa õelda, et asi oleks vennas olnud, kuna näiteks analoogne Boschi aju Volvo pealt hakkas küll tööle ja kes teab palju ta neid kokku remontinud on. Ja keegi mainis, et remonditakse aju 4000 eest, ma sain uue aju veidi kallimalt. Ma usun, et see oli mõttekam investeering kui vana aju remondi sisse raha panna.Trionic kirjutas:Vana aju saab remontida ju.
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Täna siis keset. puhkust järgmine lugu.Peale üht käivitamist põlevad kolm kollast hoiatus tuld, ABS, DSC,pidurduskontnrolltuli.Spidomeeter ei tööta, PDC ei lülitu kiiruse kasvades välja ja ökonomaiser ka ei tööta.Kiirusetundlik rool on kogu aeg nagu paigalseisu asendis, ehk väga kerge kiirusest sõltumata.Kahtlustaks esimest juhipoolset ABS andurit, sealt vist tuleb ka kiiruse signaal.Kas on ka ohtu ABS plokile viga teha?Autoks 00.a X5 .Ega keegi ei tea kas Ka Saaremal kuhugile dignostikasse saaks, kui ei tuleb proovida Pärnu UM , i kodu teel saarel Viljandimaale.
ABS-i pumba küljes kohe peaks olema. Neli toru läheb ülevalt sisse ja pistik külje peal.Mulk kirjutas:Kust ma kapoti alt võiksin leida ABS ploki X il?Milline välja võiks näha?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=20
Number 2?
Indrek