Õlivahetusest veelkord
Õlivahetusest veelkord
Autoks on siis BMW 523, E39, 1996 a
Mure siis järgmine: Tahaks teha õlivahetust aga kuna auto sai Saksast türkide käest ostetud siis pole mul aimugi mis õli on eelmine omanik kasutanud. Kapoti all on küll mingi lipik kus kirjas, et BMW Special oil ja siis mingid erinevad tüübid aga konkreetselt ära märgitud pole mis õli sinna pandud on - samas see lipik tundub olevat ka suht vana ja minetea kunas ja kelle poolt pandud. Seega esimene küsimus - kuidas ma saaks teada millist õli ma sinna sisse kallama peaks.
Lisaks sellele on veel küsimus õlitulede ja service kirja nullimise kohta. Otsisin küll otsingust aga konkreetset vastust ei leidnud - osad räägivad et lase ainult nr 7 klemm massi ja korras ning teised väidavad, et alates 96 aastast on asi keerulisem ja vaja mingeid spets asju. Vaatasin üle ja leidsin autol kapoti alt selle 20 klemmiga pistiku. Kas on keegi kes on koduste vahenditega E-39-l 20 klemmise pistikuga oilservicit nullinud?
Mure siis järgmine: Tahaks teha õlivahetust aga kuna auto sai Saksast türkide käest ostetud siis pole mul aimugi mis õli on eelmine omanik kasutanud. Kapoti all on küll mingi lipik kus kirjas, et BMW Special oil ja siis mingid erinevad tüübid aga konkreetselt ära märgitud pole mis õli sinna pandud on - samas see lipik tundub olevat ka suht vana ja minetea kunas ja kelle poolt pandud. Seega esimene küsimus - kuidas ma saaks teada millist õli ma sinna sisse kallama peaks.
Lisaks sellele on veel küsimus õlitulede ja service kirja nullimise kohta. Otsisin küll otsingust aga konkreetset vastust ei leidnud - osad räägivad et lase ainult nr 7 klemm massi ja korras ning teised väidavad, et alates 96 aastast on asi keerulisem ja vaja mingeid spets asju. Vaatasin üle ja leidsin autol kapoti alt selle 20 klemmiga pistiku. Kas on keegi kes on koduste vahenditega E-39-l 20 klemmise pistikuga oilservicit nullinud?
õlitule nullimisest olemas päris pikk teema ja veel isegi kleepsuna
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27102
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27102
Niiaplju kui mina sealt välja lugesin siis see tüüp on proovinud asja E30 peal, 84 a 528 peal, 96 a 328 peal ja 97 a 318 peal. Viimased 2 neist vist on 20 klemmiste pistikutega - seega kas minu 96 a 523 E-39-l toimub asi samamoodi kui neil? Kas leidub keegi kes võib kinnitada et on seda E39-l ise teinud või on kõik kuulnud kuidas kellegi tuttava tuttav kusagil asjaga hakkama sai (pole just eriti usaldusväärne info)?Rain530 kirjutas:õlitule nullimisest olemas päris pikk teema ja veel isegi kleepsuna
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27102
No mõtlesin et laseks vana õli välja ja paneks sama tüüpi õli sisse ilma pesuta. Filter ka muidugi vahetusse.mike1 kirjutas:Ja mida see seesoleva õli mark sulle annab? Õli vahetad ära ju, mitte ei vala vanale õlile peale. Vana õli välja, puhastusvahend korra läbi ja uus õli sisse.(filtri vahetad ka ära ikka)
Aga kui vana õli tüüpi ei tea siis kas ainuke variant on teha pesu või on veel mingeid võimalusi?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
õlitule nullimine käib ikka nii nagu ka teistel vanematelgi bmw-del(ise nullin koguaeg)
vaadates aastaarvu peaks autos ikka täissünt oli sees olema!lase aga õli välja ja uus sinule meelepärane õli sisse.minuarust pole küll vahet kas mobili pealt minna üle castrolile või vastupidi.tähtsam on minu arust ikka see et ei läheks poolsündi pealt täissündi peale(ise olen tegelikult korduvalt nii teinud,kuna pooltel autodel mis ma olen ostnud on juba poolsünt sees.pole veel siiamaani ühegagi midagi juhtunud).enda dislal on ka 0w30 sees,teadmata mis seal enne oli!!
.muidugi tegin ka mootoripesu 
vaadates aastaarvu peaks autos ikka täissünt oli sees olema!lase aga õli välja ja uus sinule meelepärane õli sisse.minuarust pole küll vahet kas mobili pealt minna üle castrolile või vastupidi.tähtsam on minu arust ikka see et ei läheks poolsündi pealt täissündi peale(ise olen tegelikult korduvalt nii teinud,kuna pooltel autodel mis ma olen ostnud on juba poolsünt sees.pole veel siiamaani ühegagi midagi juhtunud).enda dislal on ka 0w30 sees,teadmata mis seal enne oli!!


Teades ja tundes truumut, arvan et see tüüp on neid buumereid rohkem nullinud, kui mõnel mehel lusikas suus käinud!reemet16 kirjutas:Niiaplju kui mina sealt välja lugesin siis see tüüp on proovinud asja E30 peal, 84 a 528 peal, 96 a 328 peal ja 97 a 318 peal. Viimased 2 neist vist on 20 klemmiste pistikutega - seega kas minu 96 a 523 E-39-l toimub asi samamoodi kui neil? Kas leidub keegi kes võib kinnitada et on seda E39-l ise teinud või on kõik kuulnud kuidas kellegi tuttava tuttav kusagil asjaga hakkama sai (pole just eriti usaldusväärne info)?Rain530 kirjutas:õlitule nullimisest olemas päris pikk teema ja veel isegi kleepsuna
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27102



Mees teab mida räägib, Sinu masina nullimine käib sama reegli järgi, mis selles kleepsus kirjas 20 klemmise pistiku puhul.

Selge. Tänud Sulle. Lihtsalt eile ca 2-3 tundi lugesin erinevaid asjakohaseid teemasid ja mitteüheski (mille peale sattusin) polnud mainitud, et keegi E39-l oleks sedasi nullinud - ühes teemas keegi ainult väitis et alates 96 aastast pidi asi keerulisem olema - see tegigi natuke murelikuks.dantee kirjutas: Teades ja tundes truumut, arvan et see tüüp on neid buumereid rohkem nullinud, kui mõnel mehel lusikas suus käinud!![]()
![]()
![]()
Mees teab mida räägib, Sinu masina nullimine käib sama reegli järgi, mis selles kleepsus kirjas 20 klemmise pistiku puhul.