Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tean,et isegi touringutel on erinevaid!
Enda omale ostsin ka autoeksperdist ühe aga selgus hilisemal uurimisel,et amort jämedam ja padi laiem!Lõpuks sain UM-ist ainult
(VIN-i ärgi olevat mul sport vedrustus mida ma enne ei teadnud!)
touringutel on alates 525i st kõigil vist nivooamordid ja teistsugused padjad kui tavaamortidel, ja tavavedrustusega touringutel peaks vedrud olema jämedamast terasest kui sedaanidel ning võimalik et seetõttu vedru ülddiameeter ka suurem aga selles ma päris kindel ei ole.
Olen asjast nii aru saanud -
Ei ole vahet kas on sedaan või Touring, oleneb kas on nivoo- või tavaamort.
Endal läksid alla sedaani tavaamordid ja sedaani amordipadjad.
Amordipatjade keskaugu diameeter on erinev. Padi peab amordiga vastavuses olema.