temp. näiduk tahhomeetri rollis
Postitatud: 04.07.2008 08:16 45
Mure selline et temperatuuri näiduk (mis näitab mootori töötemperatuuri) on lolliks läinud,
Algul ilmnes see viga sellega et tabasin mingi kord nädalas oma armatuuri temp näidikut "magamas". nii kui ma teda vaatasin nii ta tõusis keskele.
Täna aga arvas ta heaks üldse tahhomeetrit mängida, algul tõusis ilusti töötemperatuurile ning seejärel kebis tagasi sinise piirkonna lõpu peale, olles sinna jõudnud siis vahelduva eduga pendeldab musta piirkonda ja siis tagasi sinisesse piirkonda. Näha oli et kui gaasi rohkem vajutan siis tõusis musta piirkonda ja kõrgemale, kui gaasi lahti lasin siis vajus tagasi sinisesse. Jäi täpselt selline tunne et tahab tahhomeetrit mulle mängida.
Siinjuures salongi soojendus oli kinni ja kui selle lahti tegin siis nagu normaalsele autole omane puhus sealt sooja õhku, kuid minu arust isegi natuke liiga sooja. Kui pikalt kätt juures hoida siis maksimumi soojendamise peal hakkas juba kätt kõrvetama. Kui aga keerasid külma peale siis tuli külma.
Jätsin siis auto seisma kuni mootor maha jahtub ja kontrollisin jahutusvedelikku, kõik on normis. Valget "Gin"-i(aurupilve) ka auto taga jälitamas näha polnud - seda siis sõiduajal.
Sõidukiks E34, M50
Milles siis viga, kas termostaat tuleks noorema ja ilusama vastu välja vahetada?
Ettetänades.
Algul ilmnes see viga sellega et tabasin mingi kord nädalas oma armatuuri temp näidikut "magamas". nii kui ma teda vaatasin nii ta tõusis keskele.
Täna aga arvas ta heaks üldse tahhomeetrit mängida, algul tõusis ilusti töötemperatuurile ning seejärel kebis tagasi sinise piirkonna lõpu peale, olles sinna jõudnud siis vahelduva eduga pendeldab musta piirkonda ja siis tagasi sinisesse piirkonda. Näha oli et kui gaasi rohkem vajutan siis tõusis musta piirkonda ja kõrgemale, kui gaasi lahti lasin siis vajus tagasi sinisesse. Jäi täpselt selline tunne et tahab tahhomeetrit mulle mängida.
Siinjuures salongi soojendus oli kinni ja kui selle lahti tegin siis nagu normaalsele autole omane puhus sealt sooja õhku, kuid minu arust isegi natuke liiga sooja. Kui pikalt kätt juures hoida siis maksimumi soojendamise peal hakkas juba kätt kõrvetama. Kui aga keerasid külma peale siis tuli külma.
Jätsin siis auto seisma kuni mootor maha jahtub ja kontrollisin jahutusvedelikku, kõik on normis. Valget "Gin"-i(aurupilve) ka auto taga jälitamas näha polnud - seda siis sõiduajal.
Sõidukiks E34, M50
Milles siis viga, kas termostaat tuleks noorema ja ilusama vastu välja vahetada?
Ettetänades.