Et siis probleem selles, et kui signaali vajutada, siis jääb signaal peale. Lülitis viga ei ole. Kas siis mingi relee jääb kinni või mis seal viga võib olla?
Ökomeeter, ei tööta, tühikäigul on seier normipiires, aga kui vähegi gaasi lisada siis kaob seier maximumi peale. (kaob vaateväljast). Et pole raske jalaga, täiesti suvalise gaasiga.
signaali anomaalia ja "ökomeeter" (524 e34)
Ökonomaiser ei näita tühikäigul üldse midagi vaid seier seisab nulli peal.Näitama hakkab alles siis kui hakkad liikuma sest tal vaja saada ka kiiruseandurist impulsse.Vaata üle näidikute ploki pistikud!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
minu teada peakski 34 olema nii et suisa kaob sinna paremasse serva ära tühikäigul. liikuma hakates (gaasilisades või ühtlaselt liikudes, kiirendades) siis peaks ka see seier toimetama hakkama vastavalt sdarklight kirjutas:mul on alati ökonomeeter põhjas olnud kui seisan e34-l, kas see polegi siis normaalne?
Vabandust jah kirjutasin ekslikult,et seisab nulli peal!Telikult kaob ta sinna paremale ääre alla ja kui liikuma hakkad siis hakkab toimetama.Nii oli ka E28-l.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
eks see loogiline ole ju kui kiirus on null ja kütusekulu ~1l/h siis saja kilomeetri läbimiseks kulub lõputult kütet. seepärast seier seal nurgataga ongi.vaikeboa kirjutas:Vabandust jah kirjutasin ekslikult,et seisab nulli peal!Telikult kaob ta sinna paremale ääre alla ja kui liikuma hakkad siis hakkab toimetama.Nii oli ka E28-l.
BMW 525i e34 141kw