E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(Bosch)]
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(Bosch)]
nii plaan siis mootor ära vahetada, aga juhtmestik nagu ei istu täpselt...
kas saab nii teha et vahetan mootri peal anduriid välja oma siemensite vastu?
aju peaks nagu ka ära vahetama...
ühesõnaga antde infot, kuidas toimida, et mootor peal käiks, aga juhtmestik jääks siemens, sest nende vahetamine juba liigne töö...
uuema tüübi mootrid mõlemad...(2.0 110kw ja 2.5 141kw)
kas saab nii teha et vahetan mootri peal anduriid välja oma siemensite vastu?
aju peaks nagu ka ära vahetama...
ühesõnaga antde infot, kuidas toimida, et mootor peal käiks, aga juhtmestik jääks siemens, sest nende vahetamine juba liigne töö...
uuema tüübi mootrid mõlemad...(2.0 110kw ja 2.5 141kw)
Viimati muutis janarp, 29.01.2012 13:35 40, muudetud 1 kord kokku.
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
See on ka paljus kinni, et kas vanosega või ilma. Kui on mõlemad vanosega, siis tõsta ümber. M50 mootoritel peaks need otsad sobima. Mis ots sultäpsemalt ei sobi? Kuid on erinevus viiese ja kolmese mootoritel. Neil pead karteri, õlivõtturi ja väljalaske kolle vahetama. Kui on vaid pistiku tüüp erinev siis on lihtsam pistik vahetada. Aju juhtmed peavad tal sobima.
E 39 535 1997.a.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
mootor on mootor! bmw-l ei ole erinevaid mootoreid,siemens või bosch.elektrisüsteemid on erinevad!mootori plokk on mehaaniline osa ja seal ei ole küll siemeni või boshiga mingit pistmist.ainuke asi mida pead uurima on kas pihustid peavad ka siemensi omad asemele panema või sobivad ka boschi omad! kui kõik andurid jäävad samad mis sul ka praeguse mootoril küljes on siis peab ka tööle hakkama!
vända andur
nuka andur
tempi andurid
ja lambda andur
rohkem ju neid otseselt mootori küljes pole
ülejaanud töötavad samamoodi edasi kui vanal mootorilgi
vända andur
nuka andur
tempi andurid
ja lambda andur
rohkem ju neid otseselt mootori küljes pole
ülejaanud töötavad samamoodi edasi kui vanal mootorilgi
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
mul endal sama asi käsil ,kuna 2,0 vanos läks õhtale.Panin 2,5 vanos peale,läks käima küll aga madalate pööretel pagub ja turtsub.kat läheb ka põhja erepunaseks ,nii tekkis oht juba põlema minna.Peale jäi siis Samuti Siemensi aju,juhtmestik,pihustid,õhulugeja.aga jah jama see et madalatel pööretel ei käi ja tyhikäiku pole yltse.oskaks keegi nõu anda.
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
ega ta päris hästi käima ikkagi nii ei hakkagi...
tuleks ikkagi kogu mootori juhtmestik, andurid ja aju ära vahetada poschi vastu...
täpsemalt oskab sulle rääkida kasutaja jargo, tema tegi ka minu alustatud lõpuni...
tuleks ikkagi kogu mootori juhtmestik, andurid ja aju ära vahetada poschi vastu...
täpsemalt oskab sulle rääkida kasutaja jargo, tema tegi ka minu alustatud lõpuni...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaajargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
jeptoivoku kirjutas:no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaajargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
lambda andur ka!
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
aga mis siis saab kui kõik andurid ja asjad on pandud siemensi omad, mõtlen et 2,0 jupid 2.5le.mul mootor töötas aga tyhikäiku polnud ja paugutas madalal pöördel ning sumpa läks punaseks. A kytte segu on ka paigast ära,natuke aega garaasis käib siis võib ära surra bena haisu kätte.julm toores on sumpast väljas pööretel jälle töötaks nagu normaalselt jõudu on ja edasi läheb kaa.käis ka uks diagnostik ja vaatas arvutiga et kõik OK.ühtegi viga arvuti ei näidanud.vaatama veel kuhugi viima äkki ikka saab lõpuks käima,masendus peal juba
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
diagnostik oleks pidanud peale vigade lugemist ka mootori live data kontrollima, õhulugeja, lambda jne väärtused. siis oleks näinud, kui rikkalt tegelikult töötab. kui aju enam ei suuda segu uue mootori peal õigeks seada, peaks selle siis uue mootori järgi ka programmeerima, aga ma ei tea, kas siemensile seda teha saab.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
selles viga ongi et õhulugeja vale.kahjuks siemensil ei ole 2,5-se m50 mootorile õhulugajat.ainult 2.0 on siemensi tehnikaga.
kas pihustid jäid ka vanad või panid ikka 2,5l omad.
kas pihustid jäid ka vanad või panid ikka 2,5l omad.
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
viga selles vist oligi et 2,5 pihustid olid peal,nüüd panin 2.0 omad ja tundub et töötab.bena haisu ei aja sumpast välja ning sumpa ei lähe kuumaks ja mootor töötab ka normaalselt,ei lonka ega pöörded kõigu.arvuti vigasid ei näita.vaatan sõidan nats aega et mis teeb ja eks ytlen kas on mingeid muutusi.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
hiljem oleks sul mõistlik ikka panna peale 2,5 toitesüsteem.pihustid,aju,õhulugeja ja nii edasi.ta lihtsalt ei anna sul praegu täit võimsust.
- Osvald
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
Terv
Kui juba vahetuse jutuks läks, siis sihuke küsimus et kas 2.0 ja 2.5 käigukastid on samad , nii sisult kui välis kinnitustest ? Arvatavasti peal olev 2.0 annab saba varsti ning plaanix ka peale seda 2.5 peale üle minna. Kuna siis oli juttu 3-se ja 5-se erinevustest, siis kui palju nänni peaks peale mootori veel välja vahetama peale mootori juhtploki , pihustite , ehk õhumõõturi ? poolid ja juhtmestik jääb samaks (?) ehk, kuna mõlemad on bosch-i omad.
E: Vist postitasin vales osakonnas, kuna minu puhul oleks tegemist E36-ga
Kui juba vahetuse jutuks läks, siis sihuke küsimus et kas 2.0 ja 2.5 käigukastid on samad , nii sisult kui välis kinnitustest ? Arvatavasti peal olev 2.0 annab saba varsti ning plaanix ka peale seda 2.5 peale üle minna. Kuna siis oli juttu 3-se ja 5-se erinevustest, siis kui palju nänni peaks peale mootori veel välja vahetama peale mootori juhtploki , pihustite , ehk õhumõõturi ? poolid ja juhtmestik jääb samaks (?) ehk, kuna mõlemad on bosch-i omad.
E: Vist postitasin vales osakonnas, kuna minu puhul oleks tegemist E36-ga
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
Minu e34 520ia-le istus üsna ilusti e36 325ia kas otsa.
Kasti otsast asendati ainult üks detail vana kasti omaga..See kuhu kardaan ja kastipadjad kinnituvad(sobis 2.5-se kasti otsa 1-1 le 2-se oma).
Kasti otsast asendati ainult üks detail vana kasti omaga..See kuhu kardaan ja kastipadjad kinnituvad(sobis 2.5-se kasti otsa 1-1 le 2-se oma).
- Osvald
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
Kuidas see käigukang peaks välja tulema kasti küljest tuleva suurema hoova munakast? Seal mingi plastikust ümbris ka vahel, kas seda tuleb kuidagi keerata või mis ?
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
Seda plastmass jurakat peaks keerama jah, isegi spets võti esinduse meestel olemas. Tegelikkuses raske kätte saada. Lihtsam on võtta hoovad käigukasti kyljest lahti. Ylemine on natuke loogikat nõudev, nimelt seal tuleb plekiklamber ylesse keerata, siis saab tihvti kätte.
BMW-le kindel
- Osvald
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Kontakt:
Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]
See pärast võtsingi kasti koos kangiga küljest, kuna ei saanud aru kuidas see ülemine hoob kasti küljest lahti tuleb.. seal ainult üks tavaline auk selle kinnituse toru keskel... ehk asi selles miks aru ei saanud et kast sealt paksult õline.