1. leht 1-st

E34 spidobloki vahetus

Postitatud: 29.05.2009 18:18 17
Postitas Erkki1209
Tere foorumlased!
Lugu siis selline, et enda 1990. aasta E34-jal tahhomeeter töötab siis, kui ise tahab ja kütusekulu näidik läheb gaasi vajutades põhja ja tuleb sealt 0-i vaid siis, kui gaasi täiesti maha lased. Uurisin siin foorumis ringi ja lugesin, et selle remont DIA-s võib maksma minna kuni 800.- Sellist raha nagu ei raatsi, selle vana mehhaanilise odomeetriga spidobloki peale panna. Siit tulebki siis küsimus, et kas selliste pistikutega 3 tk .(pildilt roheline pistik seisab seal kasutult), kannatab ka midagi vingemat (nt. digitaalse odomeetriga) spidoblokki vahele panna?

Pildilt siis roheline pistik seal taga kasutu, st. ei ole spidoblokil taga.
Pilt
Autol peal siis selline spidoblokk.
Pilt

Re: E34 spidobloki vahetus

Postitatud: 18.02.2012 17:12 32
Postitas Matii
Keegi ei oska siis öelda mis see roheline pistik seal teeb? sooviks ise ka teada

Re: E34 spidobloki vahetus

Postitatud: 18.02.2012 21:36 25
Postitas Erkki1209
Automaatkastiga masina jaoks too pistik. Näitab hetkel sisselülitatud käiku.

Re: E34 spidobloki vahetus

Postitatud: 21.02.2012 09:45 48
Postitas Deere88
Aga proovi teise auto skeemi!
minul oli endal selline jama, et taho, tujurikkuja ja temp ei toiminud...vaid siis kui ise tahtis!
Ja tuli välja, et oli skeemi viga, vahetasin skeemi ära ja nüüd toimib ilusti!
Digikelladel on vist teistmoodi pistikud aga pead ei anna!
endal on sama aasta isend! ja sama jama oli ;)

Re: E34 spidobloki vahetus

Postitatud: 03.03.2012 19:09 31
Postitas reino
Mul oli sama olukord pmst. Sees olid nö analoogkellad. Ma isegi ei mõelnud, et kas toimib või mitte - ostsin digikellad, võtsin vana juustu seest ja panin teise asemele. Pistikud sobisid 1:1 ja töötab nagu tehasest. Praegu seda lugedes imestasin, et neil saab üldse mingit erinevust olla. Võimalik, et mul lihtsalt vedas.