Hetkel 179tuh on autol läbitud ja tegelikult plaan seda kastiõli ka vahetada.

On see mõistlik plaan?
Kas vahetasid siis õli oma riisikol või müüsid auto ära enne kastiõli vahetust?TiitR kirjutas:UM väitis mulle tookord, et vahetame õli küll kastis, kuid kliendi enda riisikol..ja soovituslikult ongi kastis see viimane "eluaeg" otsa saamas hiljemalt 200K. km. juures
Auto sai endale jah uue omaniku ja enne seda keris vahetult ette 200 tuh. km. Kuid samas töötas ka sellise kilometraazi juures täiesti laitmatult. Ilmselt kui oleks see auto veel endal, siis oleksin siiski selle õli lasknud ära vahetada.xokido kirjutas:Kas vahetasid siis õli oma riisikol või müüsid auto ära enne kastiõli vahetust?TiitR kirjutas:UM väitis mulle tookord, et vahetame õli küll kastis, kuid kliendi enda riisikol..ja soovituslikult ongi kastis see viimane "eluaeg" otsa saamas hiljemalt 200K. km. juures
![]()
Kindlasti on plaanis originaal tehaseõli kasutada lasta. Teisalt tahaks ikkagi mingit garantiid ka asjale, päris omal vastutusel on kuidagi mõttetu ju...
audihoolduses väidavad, et autol on "kasti all" mingi muff ka mõrane, et kui see päris katki läheb, siis kukub kast kokku, soovitavad, et võiks koos kastiõli vahetusega selle ära teha.