E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas Goodyear »

Stoori siis selline, et mingil ajahetkel lakkasid esimesed uksed lukustumast ja lukku minemast. Tagumised samal ajal ilusti toimisid. Asja teeb omapäraseks see, et kui autos istun, siis lukud toimivad. Kui autost välja lähen ja puldil lukustamise jaoks ettenähtud nuppu muljun- kottigi. Autosse sisenemine käib mul nüüd härrasmehelikult tagauksest, et siis sealt esimene juhiuks lahti teha ja käbe ringi istuda, ennem kui keegi kahtlast teguviisi märkab ja menti helistab. Igakord ei tule sisemist linki tõmmates ka uks lahti vaid lukustusnupp läheb alla tagasi jälle. Ei aita siis miski muu kui keskluku jaoks mõeldud nuppu kasutada, mis keskkonsooli sees on ohukate nupu kõrval: Ei toimeta ka see miskit asja.. Toimima sain selle nupu nii, kui vajutasin käega juhiistme peale.. kahtlane.. Mis pagana julla seal istme sees on mis minu sealviibimist registreerib ? Samas mõnipäev jälle töötab nagu peab, aga enamasti pean nagu varas ümber auto kiimlema ennem kui sisse saan :D Täna kitkusin juhiistmel selle pistiku lahti, mis sinna külge läheb, proovisin ja lukk toimis.. panin tagasi selle pistiku.. kaa toimis.. istun sisse..jällegi töötab, juba raske eufoorilist võidurõõmu alla suruda ja lähen masinast välja, vajutan bossilt lukustusnuppu puldil jak.... muffigi :D Mis teha siis nüüd? Masinaks siis 2000 a e38.
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4366
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas PeeterA »

Võtmega juhiust lukust lahti/kinni keerata pole proovinud? Kõigis neljas ukses on muidu elektrilised keskluku-mootorid, mis ajapikku vanadussurma kipuvad lõppema.
tel. 51 949 859
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas Goodyear »

Võtmega olen proovinud küll, aga sealt NO ACTION, seda proovisin kunagi ammu ja huvi pärast. Iga ukse sees on kesklukumootor, seda ma tean, sest võlujõuga need uksed ei avane, point on lihtsalt selles pagana istmes, ukseluku mootorid iseenesest toimivad küll, aga mitte siis kui ise väljaspool autot olen. Galibreerisin puldi ka ära igaks juhuks, tolku pold..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas TiitR »

Goodyear kirjutas:Võtmega olen proovinud küll, aga sealt NO ACTION, seda proovisin kunagi ammu ja huvi pärast. Iga ukse sees on kesklukumootor, seda ma tean, sest võlujõuga need uksed ei avane, point on lihtsalt selles pagana istmes, ukseluku mootorid iseenesest toimivad küll, aga mitte siis kui ise väljaspool autot olen. Galibreerisin puldi ka ära igaks juhuks, tolku pold..
Pakun huupi, et kas mitte ei saavat ukselukke ümber progeda selliselt, et sisse istudes autouksed lukustuvad (sõites, kas siis ajaliselt või kiirusest sõltuvalt - venna Chrysleril oli selline loll süsteem peal, et kui auto saavutas 20 km/h, siis jooksid uksed lukku)? Kas mitte paljudel mudelitel selline funktsioon juba tehasest peal pole? Lihtsalt pakun, et äkki see süsteem kuidagi lolliks läinud vms? :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas Goodyear »

Minul sellist asja nagu ei olnud, aga ma ei julge väita,et seal see julla olemas on, mis võiks neid lukke vajadusel lukustada..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4366
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas PeeterA »

Kui võti vajaks tutvustamist, siis ei töötaks seal ükski keskluku mootor. Juhiiste ei ole kuidagi seotud kesklukustuse rakendumisega. Samas anomaaliaid võib vana-vigase elektroonikaga esineda. Diag. seadmega saaks enam-vähem kõiki elektrilisi ajameid testida-juhtida digitaalselt.
Pöördu mõne BMW diagnostiku poole, saad asja kiiremini korda.

Aga kui nii väga on soov ise viga üles leida, siis siin võimalikud variandid(tõlkida ei viitsinud):

Driver's door is not locked and/or unlocked
Passenger's door is not locked and/or unlocked

Plug connection to central locking (ZV) drive not plugged in correctly and not locked in position.

Line from ZV drive to door module faulty.

Linkage of locking button bent or stiff. Lock mechanism stiff.

Central locking (ZV) drive faulty.

Door module faulty.

If, in addition, the mirror adjustment is inoperable on the corresponding door, there may be a short-circuit in the mirror drive or in the ZV drive.

If the fault only occurs when the vehicle is unlocked using the remote control there may be a software error in the door module. However, the software error only occurs when:
- No seat memory is installed
- A general module with software lower than 1.2 is installed
- A door module with software number lower than 0.5 is installed
Replace the general module in the case of fault. It is not necessary to replace the door modules.
tel. 51 949 859
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Re: E38 esimesed uksed ei taha lukku minna.

Postitus Postitas Goodyear »

Tänud PeeterA põhjaliku ülevaate eest. Leidsin jama üles vist, kuna...kõrvalistuja poolne peegel ka jandib vahest, peale tagurdamist ei lähe oma asendisse tagasi, salongi valgustus ei sütti kui juhiukse avad, vahest tõmbavad istme mälud jeed, rool sõidab ise üles ja vahest alla ja kui enam alla ei saanud siis nõkutas aegajalt seda rooli kuni selle el mootori tross pilbasteks oli, vahest hakkas rool täpselt siis alla sõitma kui pidurit muljusin :D Kogu see kamm kõik kokkuvõttes tähendab keremooduli segast panemist, sest sealt käib jube palju seda elektrit läbi mis tare all toimetab. Lähiajal saan ühe mooduliga testida, kas kaovad anomaaliad ära või ei kao :roll:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Vasta