e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Kiirenduse ajal väga suurt vahet pole aga V12 on vääne parem ja see on see mida sa oma tagumikuga tunned, mitte kilovatte.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
ja mismoodi see vääne siis väljendub...kui mitte kiirenduses? suht fail kui inimesed räägivad asjadest, millest nad tegelikult eriti midagi ei tea.
siin juba antud e38 andmetes on kenasti näha, väike vahe kilomeetrisel lõigul on sees, aga mitte just eriti palju. vahe on väike peamiselt kahel põhjusel 1) sellepärast, et 5 liitrise tühimass on pea 150kg suurem. 2) 5 liitrise lõppülekanne on 2.81, 4 liitrisel kõvati aeglasem 3.15!
siin juba antud e38 andmetes on kenasti näha, väike vahe kilomeetrisel lõigul on sees, aga mitte just eriti palju. vahe on väike peamiselt kahel põhjusel 1) sellepärast, et 5 liitrise tühimass on pea 150kg suurem. 2) 5 liitrise lõppülekanne on 2.81, 4 liitrisel kõvati aeglasem 3.15!
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 05.08.2010 00:12 49
- Peamine sõiduk: BMW E38 740i 210kw
- Asukoht: Kose
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Kiirenduse vahe neil kahel on tõesti minimaalne, pm olematu! kuid 5,4 on siiski väänet 490 nm ja 4,4 on 440nm
ja see tekitab suurema vahe sisse raskemates tingimustes. Näiteks kui panna nad kiirendama mäest üles siis on 5,4 edu tuntav! tal on rohkem resursi et hakama saada raskemates tingimustes! minu järeleproovitud teoorja! põhjus mis nad muudab nii sarnaseks on ülekannetes!
ja see tekitab suurema vahe sisse raskemates tingimustes. Näiteks kui panna nad kiirendama mäest üles siis on 5,4 edu tuntav! tal on rohkem resursi et hakama saada raskemates tingimustes! minu järeleproovitud teoorja! põhjus mis nad muudab nii sarnaseks on ülekannetes!
BMW - Lihtsalt meeldib!
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
rockford, kas sa minu eelmist postitust lugesid? loe uuesti äkki?
mäest üles kiirendamisel on pigem vastupidi, ja 5.4 saab pigem isegi suhkamisse. põhjus selles, et mäest üles on suurema massi vedamine veel raskem ja tuuletakistuse efekt (mis on neil mõlemal autol täpselt üks ühele võrdne) samal ajal on protsentuaalselt palju väiksem kui sirgel teel kiirendades!
väga lihtne arvutus veel siia otsa, mis puudutab siis väänet ja ülekandeid:
490*2.81=1372
440*3.15=1386
kes saab aru, see saab...kes ei saa, võiks rohkem mitte kommenteerida selles teemas. aga noh, thats not gonna happen anyway
mäest üles kiirendamisel on pigem vastupidi, ja 5.4 saab pigem isegi suhkamisse. põhjus selles, et mäest üles on suurema massi vedamine veel raskem ja tuuletakistuse efekt (mis on neil mõlemal autol täpselt üks ühele võrdne) samal ajal on protsentuaalselt palju väiksem kui sirgel teel kiirendades!
väga lihtne arvutus veel siia otsa, mis puudutab siis väänet ja ülekandeid:
490*2.81=1372
440*3.15=1386
kes saab aru, see saab...kes ei saa, võiks rohkem mitte kommenteerida selles teemas. aga noh, thats not gonna happen anyway
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
fiziks kirjutas:ja mismoodi see vääne siis väljendub...kui mitte kiirenduses? suht fail kui inimesed räägivad asjadest, millest nad tegelikult eriti midagi ei tea.
Suht fail jutt siis äkki???
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30
Ei midagi isiklikku, aga ma usuks pigem seda juttu kui sind.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
kas 750 pole mitte 4ne kast või seda pandi ainult 5,0 mootorile? siis oleks ka käimari ülekanded teised.
4,4 peaks redline ka kõrgemal olema, see veel võimendab aeglase ülekande poolt saadavat positiivset kiirenduseffekti. lisaks on ta uuem mootor (4-klappi, vanos?), parem kw/nm graafik. aga kuna nii vanad masinad, siis mõnele 750 teeb vast isegi korras 728 ära
4,4 peaks redline ka kõrgemal olema, see veel võimendab aeglase ülekande poolt saadavat positiivset kiirenduseffekti. lisaks on ta uuem mootor (4-klappi, vanos?), parem kw/nm graafik. aga kuna nii vanad masinad, siis mõnele 750 teeb vast isegi korras 728 ära
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
miks fail jutt? lingid mingi pika jutu ja ütled, et sa usud seda? no palun väga, usu terviseks aga võibolla teinekord proovid mõnest sellisest jutust ise aru ka saada?!
kunagi väga ammu olen selle jutu vist isegi läib lugenud, või siis mingeid lõike sealt ning üldiselt ei leia, et minu väited kuidagi sellega vastuolus oleks.
sulle soovitaks natuke rohkem ise valemeid õppida/kasutada proovida ja kui midagi loed, siis katsu samal ajal loetust korralikult aru ka saada. keda või mida usud on muidugi oma otsustada ja ma absoluutselt ei huvitu sellest, et sinu uskumusi muutma hakata, aga lihtsalt "igaks juhuks" kopin sinu jaoks veel eraldi siia eelnevad kaks rida väga lihtsat arvutust:
490*2.81=1372
440*3.15=1386
mõtle nüüd palun korra veel, mis see ikka täpselt on, mida sa oma "tagumikuga" tunned!
zaruljom, 750 ja 740 kast minu parima teamise järgi on täpselt sama, 5hp30. see vist kõige tugevam kast, mida bemmil kasutada oli. zf mudelinime järgi oli selle väändetaluvus vist kuni 560nm.
kunagi väga ammu olen selle jutu vist isegi läib lugenud, või siis mingeid lõike sealt ning üldiselt ei leia, et minu väited kuidagi sellega vastuolus oleks.
sulle soovitaks natuke rohkem ise valemeid õppida/kasutada proovida ja kui midagi loed, siis katsu samal ajal loetust korralikult aru ka saada. keda või mida usud on muidugi oma otsustada ja ma absoluutselt ei huvitu sellest, et sinu uskumusi muutma hakata, aga lihtsalt "igaks juhuks" kopin sinu jaoks veel eraldi siia eelnevad kaks rida väga lihtsat arvutust:
490*2.81=1372
440*3.15=1386
mõtle nüüd palun korra veel, mis see ikka täpselt on, mida sa oma "tagumikuga" tunned!
zaruljom, 750 ja 740 kast minu parima teamise järgi on täpselt sama, 5hp30. see vist kõige tugevam kast, mida bemmil kasutada oli. zf mudelinime järgi oli selle väändetaluvus vist kuni 560nm.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Arvesta sellega, mida suurem ülekanne, seda kiirem on kiirendus.fiziks kirjutas:2) 5 liitrise lõppülekanne on 2.81, 4 liitrisel kõvati aeglasem 3.15!
Buumer Auto / 56826000
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
selle kohta öeldakse aeglasem ülekanne, mitte suurem. aga millega ma siin sinu meelest siis koguaeg arvestanud olen kui mitte just täpselt sellega?
teeme siis veel rohkem puust ja punaseks - 1372NM on piltlikult öeldes max vääne 5.4 liitrise vedava silla võllil, ja 1386NM on max vääne sama auto 4.4 liitrise versiooni võllil kuna ÜLEKANNE ON TEINE!!! käigukasti ülekanded võib siinkohal jätta arvestamata, kuna need on samad...kui just keegi sellele mõjuvate argumentidega vastu ei vaidle.
peaülekanne mõjutab reaalset väänet vedaval rattal kogu pööretevahemikus, iga käiuga igas olukorras. seega tegelikult tuleks kogu mootori väände graafika tegelikult sellega "korrutada" kui niimoodi kahe auto kiirendust võrdlema hakata.
muidugi ei ole nende kahe mootori väändemomendi graafikud ka täpselt ühe kujuga, kuid selleks, et üldse taolistel teemadel rääkima hakata tuleks ikka aru saada basic asjadest nagu erinevad ülekanded ja nende mõju. marginaalselt parem kiirendus 5.4 motoga autol tuleb selle pöördemomendi graafiku laiemast ulatusest ja thats it.
teeme siis veel rohkem puust ja punaseks - 1372NM on piltlikult öeldes max vääne 5.4 liitrise vedava silla võllil, ja 1386NM on max vääne sama auto 4.4 liitrise versiooni võllil kuna ÜLEKANNE ON TEINE!!! käigukasti ülekanded võib siinkohal jätta arvestamata, kuna need on samad...kui just keegi sellele mõjuvate argumentidega vastu ei vaidle.
peaülekanne mõjutab reaalset väänet vedaval rattal kogu pööretevahemikus, iga käiuga igas olukorras. seega tegelikult tuleks kogu mootori väände graafika tegelikult sellega "korrutada" kui niimoodi kahe auto kiirendust võrdlema hakata.
muidugi ei ole nende kahe mootori väändemomendi graafikud ka täpselt ühe kujuga, kuid selleks, et üldse taolistel teemadel rääkima hakata tuleks ikka aru saada basic asjadest nagu erinevad ülekanded ja nende mõju. marginaalselt parem kiirendus 5.4 motoga autol tuleb selle pöördemomendi graafiku laiemast ulatusest ja thats it.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Saab kogu seda väände ja hobujõuasja ka lihtsamalt seletada kui mingi matemaatilise tehte najal. Nimelt hobujõud näitab piltlikult seda kui kiiresti sulle mingis ajaühikus nn.jalaga tagumikku antakse ja NM näiteb seda kui kõvasti sulle jalaga tagumikku antakse.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
no saab jah, võibolla selline seletus on siis tõesti siinses foorumis populaarsem
kuid sellisel juhul hobujõud näitab ikkagi seda kui tugevat valu ajaühikus sa selle teatud jõuga jalaga tagumikku saamise tõttu tunnetad seda kui kiiresti jalaga tagumikku antakse peab siis võrdsustama pigem RPM'ga...
kuid sellisel juhul hobujõud näitab ikkagi seda kui tugevat valu ajaühikus sa selle teatud jõuga jalaga tagumikku saamise tõttu tunnetad seda kui kiiresti jalaga tagumikku antakse peab siis võrdsustama pigem RPM'ga...
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Jutt oli hobujõust ja njuutonmeetrist. Tegin lihtsa seletuse ja sa üritad oma ülimas tarkuses asja ikka keerulisemaks ajada tuues meelevaldselt jutuks mootoripöörded. Sinu nn. tarkuse terad võivad äkki tõesti siin foorumis kellegi ülistust leida, kuid tegelikult ei ole see jutt sugugi absoluutne tõde mida sa üritad oma korrutustehtega saavutada. Tegelt mängib jõuvaru njuutonmeetrite näol hoopis suuremat rolli igapäevaelus kui sa vist ettekujutad. Siia alla kuulub ka see palju ülistatud 0-100km/h aeg.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
aga ole palun nii kena ning unusta korra ära minu tarkuseterad, ülim tarkus ja ka need minu "keerukad" matemaatilied tehted ning räägi siis asjast oma seisukohast. aga tee seda nii, et räägitu oleks loogiline ja arusaadav ning sisaldaks reaalset järeldusele jõudmist! räägi jõuvarust ja selle rollist, no kasvõi jalaga piix tagumise temaatika kaudu kui muudmoodi ei ole võimalik.
võibolla minu valemid ei olegi absoluutne tõde, aga ausalt öeldes pole ei sina ega keegi teine siin tulnud välja mitte ainsa kuidagipidi parema või sobivama tõega. igasugust muinasjuttu või ilukirjandlikku jama võib ju ajada lõpmatuseni, aga mingil põhjusel disainivad/ehitavad autosid reaalses elus siiski insenerid, mitte luuletajad ja kirjanikud
võibolla minu valemid ei olegi absoluutne tõde, aga ausalt öeldes pole ei sina ega keegi teine siin tulnud välja mitte ainsa kuidagipidi parema või sobivama tõega. igasugust muinasjuttu või ilukirjandlikku jama võib ju ajada lõpmatuseni, aga mingil põhjusel disainivad/ehitavad autosid reaalses elus siiski insenerid, mitte luuletajad ja kirjanikud
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Auto kiirendusvõimet iseloomustab eelkõige mootori võimsus.
Kas pole irooniline, et kogu tqhq pöördemomendi pseudoteooria tipneb kalkulaaotoriga, kus teguriks on võimsus?
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Kas pole irooniline, et kogu tqhq pöördemomendi pseudoteooria tipneb kalkulaaotoriga, kus teguriks on võimsus?
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Sõidurõõm
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
eks ta mingil määral irooniline ole endale teeb tavaliselt enam nalja see kui vaieldakse hp ja tq ning nende mõju üle kiirendusele või muule sarnasele, kuid seejuures ei saada aru kahest põhiasjast 1) et tegu on ikkagi muutuva ja päris erinevaid hetkeväärtusi omava graafikuga 2) tq ja hp omavahelisest seosest. inimene, kes valemitest aru saab ja graafikut lugeda oskab, saab aga ka aru, et hp on otseses sõltuvuses tq'st ning kokkuvõttes polegi suurt vahet kummast rääkida...seni kuni on teada, mida üks või teine asi täpselt tähendab ja kuidas väljendub! aga fakt on muidugi see, et füüsikaliselt näitab ikkagi VÕIMSUS võimet teha tööd ajaühikus ning töö ajaühikus on see, mis autot edasi viib.
kui autol oleks lõputult käike ja need vahetuks ilma igasuguse delay'ta, võiks torque mõiste üldse ära unustada ja ka ühtegi graafikut ei oleks vaja näha. saaks rääkida tõesti ainult max võimsusest ja panna selle järgi kõik paika.
kui autol oleks lõputult käike ja need vahetuks ilma igasuguse delay'ta, võiks torque mõiste üldse ära unustada ja ka ühtegi graafikut ei oleks vaja näha. saaks rääkida tõesti ainult max võimsusest ja panna selle järgi kõik paika.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/530016
Mida suurem ülekanne, seda parem kiirendus
Mida suurem ülekanne, seda parem kiirendus
Buumer Auto / 56826000
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
mis sul selle suuremaga on? suurem on typ210, väiksem on typ188 ülekanne jne...ülekandearvu võiks iseloomustada ikka sõnadega kiirem ja aeglasem, see tundub eesti keeles nagu loogilisem või mis?!
aga jah, mida "suurem" ehk aeglasem lõppülekanne seda rohkem jõudu on vedaval rattal vedada iga käiguga.
aga jah, mida "suurem" ehk aeglasem lõppülekanne seda rohkem jõudu on vedaval rattal vedada iga käiguga.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
tegelt on 750 l 3,15-olen 2 korda vahetanud...,Olen sinna ka 2,81 pannud-tulemuseks suuremad pöörded x kiirusel.Ja yleyldse mis vahet sel kiirenduse jutul ?Tehaseandmetes ju kirjas mis ja kuidas,määrab ikka mootori seisukord,mõni plödisev,lambdatu ja pekkis kyynaldega 750 vaevalt et diislilegi konkurentsi pakub.
Persetunne millest siin räägiti on küll kogetav ainult 750l...
Persetunne millest siin räägiti on küll kogetav ainult 750l...
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
mina vaatasin realoem'i andmete järgi, aga eks seal võib jah olla ka tehasest erinevaid pandud, kõiki variante ja aastaid läbi ei vaadanud muidugi + on veel siis igasugused isearetajad, kes aeglasemat ülekannet panevad.
vist oli nii, et kui tehasest võeti LSD'ga auto, siis sellel oli ülekanne 3,15 ühtlasi.
üldiselt on siiski loogiline, et tehas paneb suuremale mootorile kiirema ülekande. selliste lukslaevade puhul nagu need seitsmesed on üldjuhul eesmärk ikka mootoripöörded ja müra võimalikult madalal hoida. ega bmw neid 5l autosid mingiks rullnokkade lennujaama kiirenduseks ei ehitanud.
ja sellega sa paned täiesti konkreetselt mööda, et 2.81 annab suuremad pöörded x kiirusel. või ma ei tea, misasi see x sul on, aga 2.81 kui kiirem ülekanne saab anda ainult väiksemad pöörded samal kiirusel!
vist oli nii, et kui tehasest võeti LSD'ga auto, siis sellel oli ülekanne 3,15 ühtlasi.
üldiselt on siiski loogiline, et tehas paneb suuremale mootorile kiirema ülekande. selliste lukslaevade puhul nagu need seitsmesed on üldjuhul eesmärk ikka mootoripöörded ja müra võimalikult madalal hoida. ega bmw neid 5l autosid mingiks rullnokkade lennujaama kiirenduseks ei ehitanud.
ja sellega sa paned täiesti konkreetselt mööda, et 2.81 annab suuremad pöörded x kiirusel. või ma ei tea, misasi see x sul on, aga 2.81 kui kiirem ülekanne saab anda ainult väiksemad pöörded samal kiirusel!
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
rockford kirjutas:Kiirenduse vahe neil kahel on tõesti minimaalne, pm olematu! kuid 5,4 on siiski väänet 490 nm ja 4,4 on 440nm
ja see tekitab suurema vahe sisse raskemates tingimustes. Näiteks kui panna nad kiirendama mäest üles siis on 5,4 edu tuntav! tal on rohkem resursi et hakama saada raskemates tingimustes! minu järeleproovitud teoorja! põhjus mis nad muudab nii sarnaseks on ülekannetes!
Tegelikult rockfordi jutt täiesti tõsi. Mul on omal samade diffritega vedukautod Scania R480 millel 2250NM ja R500 millel on 2400NM nimg vaatamata sellele, et R500 on 800kg raskem kui R480 asutb R500 mägedes ikka tunduvalt kergemini ja paremini edasi kui R480. Suurema väände ja töömahu vastu ei saa ikka mingi korrutustehtega. JA kui juba tehas ise annab 5,4 kiirenduse parema kui 4,4 siis tegelikult puudub sellel arutelul üldse mõte. Et kumb on kiirem? See on kiirem millel on paremad rehvid ja korralikum mootor.fiziks kirjutas:rockford, kas sa minu eelmist postitust lugesid? loe uuesti äkki?
mäest üles kiirendamisel on pigem vastupidi, ja 5.4 saab pigem isegi suhkamisse. põhjus selles, et mäest üles on suurema massi vedamine veel raskem ja tuuletakistuse efekt (mis on neil mõlemal autol täpselt üks ühele võrdne) samal ajal on protsentuaalselt palju väiksem kui sirgel teel kiirendades!
väga lihtne arvutus veel siia otsa, mis puudutab siis väänet ja ülekandeid:
490*2.81=1372
440*3.15=1386
kes saab aru, see saab...kes ei saa, võiks rohkem mitte kommenteerida selles teemas. aga noh, thats not gonna happen anyway
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Kulla fiziks. Nii ikka ei ole ju! Oled hp ja tq seose valemit uurinud? Nende vahel on üks ülioluline parameeter: rpm! Ehk siis kui alloleva jutu läbi loed, siis saad aru, et vesiveski, mille võll teeb 3525Nm väänet kuid seda vaid 12rpm juures, arendab "kõva" 6HP!fiziks kirjutas:...et hp on otseses sõltuvuses tq'st ning kokkuvõttes polegi suurt vahet kummast rääkida...
Samuti, kui selle värgi läbi arvutad, saad aru, et F1 mootorid oma mega HP-d teevad 15000+ rpm juures ja seega arendavad täiesti tänava-auto sarnaseid momente.
Kiirendamisel loeb ainult ja ainult võimsus, sest ainult võimsus väljendab ajaühikus tehtud tööd (läbi rpm)!
Kui see võimsus saavutatakse tq või rpm suurendamise kaudu, saadakse kaks täiesti erineva iseloomuga mootorit.
http://www.vettenet.org/torquehp.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
peab tunnistada, et natuke liiga julgelt väljendusin selle koha peal tõesti! samas loomulikult ma saan sellest aru, et seal valemis on veel üks muutuja, hp valemit ma nüüd esimest korda küll ei näe ja sellest ma saan ka väga hästi aru, et autot kiirendab võimsus...
minu point oli tegelikult selles, et rpm'i võib käsitleda ka kui konstanti antud kontekstis. jah, ei ole vaja mulle öelda, et päris nii ei ole. tõesti ei ole, kui võrreldakse täiesti erinevaid mootoreid nagu sa siin rääkisid näiteks F1 auto motost. aga fakt on see, et kui me võrdleme bemmi M60 ja M70 või M73 motosid siis nende rpm range langeb ikka väga suurel määral kokku. vist on piiraja ühel kuskil sada, kakssada pööret madalamal, kuigi võibolla pole sedagi erinevust, ei mäleta nii täpselt.
minu point oli tegelikult selles, et rpm'i võib käsitleda ka kui konstanti antud kontekstis. jah, ei ole vaja mulle öelda, et päris nii ei ole. tõesti ei ole, kui võrreldakse täiesti erinevaid mootoreid nagu sa siin rääkisid näiteks F1 auto motost. aga fakt on see, et kui me võrdleme bemmi M60 ja M70 või M73 motosid siis nende rpm range langeb ikka väga suurel määral kokku. vist on piiraja ühel kuskil sada, kakssada pööret madalamal, kuigi võibolla pole sedagi erinevust, ei mäleta nii täpselt.
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Vaatamata 30kW võimsusevahele on 0-100 kiirenduse erinevus 0,2s:
http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php
Küll aga on 750iA tagasild 2,81; 740iA oma aga 3,15 ülekandega (740i : 2,93)!
http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php
Küll aga on 750iA tagasild 2,81; 740iA oma aga 3,15 ülekandega (740i : 2,93)!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
no, seda minagi...küll aga on tõenäoliselt suurem vahe neil autodel lõppkiiruses (ütleme siis suurem kui 2km/h näiteks)
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Seda siis ilma piirajata, muidugi.fiziks kirjutas:no, seda minagi...küll aga on tõenäoliselt suurem vahe neil autodel lõppkiiruses (ütleme siis suurem kui 2km/h näiteks)
Aga kindel on see, et kui 750-le panna sama lühike tagasild kui 740-l, kiirendaks ta paremini, kui +0,2sek.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
absoluutselt, selles pole kahtlust. kui ta veel kuidagi sama "kergeks" ka saaks, läheks veelgi rohkem mööda.
lõppu pidasin silmas ikka piirajateta jah, ütleme siis teoreetilist lõppkiirust. muidugi selle puhul loeb ka palju, mismoodi viimase käigu ja lõppülekande kombinatsioon omavahel kokku sobib. võimalik, et 4.0 moto kombineerituna aeglasema lõpuga saab oma suurima kiiruse saavutamisel kasutada suuremaid pöördeid ja et 5.0'l tuleb enne tuuletakistuse näol "sein" ette kui see oma max pöörded saavutada suudaks.
aga see juba puhas teooria, ei kujuta ette kuidas reaalselt täpselt on. enda autoga pole ka väga palju üle 200 sõita proovinud...saksamaale turismireisi pole veel toimunud
lõppu pidasin silmas ikka piirajateta jah, ütleme siis teoreetilist lõppkiirust. muidugi selle puhul loeb ka palju, mismoodi viimase käigu ja lõppülekande kombinatsioon omavahel kokku sobib. võimalik, et 4.0 moto kombineerituna aeglasema lõpuga saab oma suurima kiiruse saavutamisel kasutada suuremaid pöördeid ja et 5.0'l tuleb enne tuuletakistuse näol "sein" ette kui see oma max pöörded saavutada suudaks.
aga see juba puhas teooria, ei kujuta ette kuidas reaalselt täpselt on. enda autoga pole ka väga palju üle 200 sõita proovinud...saksamaale turismireisi pole veel toimunud
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
Ehk peaks siin arvestama ka seda, et 4,4 mootoritel on reaalselt rohkem võimsust kui ametlikult andmetes kirjas on.priitv8 kirjutas:Vaatamata 30kW võimsusevahele on 0-100 kiirenduse erinevus 0,2s:
http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php
Küll aga on 750iA tagasild 2,81; 740iA oma aga 3,15 ülekandega (740i : 2,93)!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
4,4 vanoseta variandile on jah antud tehasest 210+ kw
Re: e38 4,4 vs 5,4 kiirendus
njah, neid asju on vist isegi keegi kuskil dünotamisega võrrelnud ja tõestanud.