Asi selles, et tekkis siis mõte (esialgu ainult mõte), et paneks oma V12´le gaasiseadme. Põhjustest ei hakkaks esialgu pikalt heietama.
Kuna ühekomplektilisi gaasiseadmeid toodetakse kuni 8 silindrilistele mootoritele, siis käesoleval juhul tuleks paigaldada kaks x 6 silindrilist seadet. Selline süsteem läheb ikka päris palju maksma. Gaasi seadmete paigaldajad küsivad lõdva randmega 2,5K euri.
Aga .... kas ikka on vaja 2 X 6sil. süsteemi?
Väidetavalt on M70 V12 mootori süütesüsteem nn "semi-sequential", pihusteid juhitakse 4 grupis 3 pihustit korraga. St siis 1-3-5; 7-9-11; 2-4-6; 8-10-12
Ja nüüd siis kõige tähtsam, kas põhimõtteliselt peaks sobima 4 silindriline gaasiseade? Lihtsalt pihusteid oleks 12 tükki?
Vot selline lugu siis
V12 ja gaasiseade
V12 ja gaasiseade
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: V12 ja gaasiseade
Kui nüüd see küttekulu on teemaks siis osta parem öko auto. Kui arvutad need gaasiseadmed kütuseks ümber siis kus on point ? Gaasipõlemis temp on teine. Õlid peavad motos olema teised jne.. moto kulumine teine puudub point
Ära riku masinat. Kui ökotada tahad osta väiksema kuluga masin. Ära riku lipulaeva
Kui tahad säästa Tangi Diislit
näit 730d või 725d
Ära riku masinat. Kui ökotada tahad osta väiksema kuluga masin. Ära riku lipulaeva
Kui tahad säästa Tangi Diislit
näit 730d või 725d
Re: V12 ja gaasiseade
Eks ma seda tüüpi postitust ka ootasin
Selgitan siis paari lausega asja. Praegusel juhul ma ei hakka veel miskit seadet paigaldama. Uurin lihtsalt tehnilist poolt. Oma piiratud tehniliste teadmistega selle mootori kohta jääb mul lihtsalt arusaamatuks gaasimeeste soov sellele konele panna kaks komplekti seadmeid. Selleks ka see post, et keegi palju pädevam selgitaks kas minu arusaam on vale või mitte.
Samas ma vaidlen igal juhu vastu, et see oleks nüüd lipulaeva rikkumine. Aga see selleks....
Mis puutub siis soovitust osta ökom auto või Tankida Diislit, siis loodan et see oli selline heasoovlik humoorikas lähenemine
Selgitan siis paari lausega asja. Praegusel juhul ma ei hakka veel miskit seadet paigaldama. Uurin lihtsalt tehnilist poolt. Oma piiratud tehniliste teadmistega selle mootori kohta jääb mul lihtsalt arusaamatuks gaasimeeste soov sellele konele panna kaks komplekti seadmeid. Selleks ka see post, et keegi palju pädevam selgitaks kas minu arusaam on vale või mitte.
Samas ma vaidlen igal juhu vastu, et see oleks nüüd lipulaeva rikkumine. Aga see selleks....
Mis puutub siis soovitust osta ökom auto või Tankida Diislit, siis loodan et see oli selline heasoovlik humoorikas lähenemine
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: V12 ja gaasiseade
hmnn?
Seega julgen arvata et selline lahendus ei olegi väga loll mõte?
krt! olen nagu netis midagi sarnast näinud, aga ei suuda enam leida.
Aga mõistlikum on ikkagi vist 12 pisut väiksema vöimsusega pihustit kui 4 suure võimsusega (koe kallist).
Seega julgen arvata et selline lahendus ei olegi väga loll mõte?
krt! olen nagu netis midagi sarnast näinud, aga ei suuda enam leida.
Aga mõistlikum on ikkagi vist 12 pisut väiksema vöimsusega pihustit kui 4 suure võimsusega (koe kallist).
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: V12 ja gaasiseade
Aina paremaks läheb
Leidsin üsna mitmeid seadmeid mida annaks kasutada.
Reduktor kuni 280kW oleks kasvöi selline: LPG REDUCER RI-21 Double http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... ection.htm
Samuti jäi silma ka teisi võimsaid pihusteid peale Prinsi, aga jah kvaliteet ja hind on Prinsil hea.
Samuti leidsin miskised ajud (Italiano) netist mille pihustite juhttakistus on muudetav vahemikus 1-6 Ohmi.
Praegu on minu jaoks tösine probleem selles, et kuidas LPG aju juhitakse. Kuna M70 on kaks ECU´d, siis kuidas see asi lahendatakse? Võib olla on täiesti pseudoproble, aga vot, ei oska siit edasi minna
Igasugu muud asjad on lahendatavad korraliku luksepatööga ja olulise info abiga.
Tänud sulle Kuno_T
Vähemalt sain kindlust, et tasub asja peale vähemalt mõelda.
Leidsin üsna mitmeid seadmeid mida annaks kasutada.
Reduktor kuni 280kW oleks kasvöi selline: LPG REDUCER RI-21 Double http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... ection.htm
Samuti jäi silma ka teisi võimsaid pihusteid peale Prinsi, aga jah kvaliteet ja hind on Prinsil hea.
Samuti leidsin miskised ajud (Italiano) netist mille pihustite juhttakistus on muudetav vahemikus 1-6 Ohmi.
Praegu on minu jaoks tösine probleem selles, et kuidas LPG aju juhitakse. Kuna M70 on kaks ECU´d, siis kuidas see asi lahendatakse? Võib olla on täiesti pseudoproble, aga vot, ei oska siit edasi minna
Igasugu muud asjad on lahendatavad korraliku luksepatööga ja olulise info abiga.
Tänud sulle Kuno_T
Vähemalt sain kindlust, et tasub asja peale vähemalt mõelda.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: V12 ja gaasiseade
Eks ta eksperiment ole jah! Absoluutselt annan endale aru, et tagasilõõke tuleb ja mitte vähe. Aga miks ka mitte proovida
Olen uurinud ka siin ikka edasi ja hakkab pilt ette tulema erinevate tootjate toodetest. Lähen seda teed, et hagen omale veel ühed sisselaske kolled ja need siis kohandan gaasisüsteemile (sisselaskedüüsid). Loodetavasti saan järgmisel nädalal Tallinna, siis saan kätte ja saab hakata neid ette valmistama.
Vaatasin ka et KME Gold 240kw Diego 3 sobiks vist reduktoriks küll. Aju ka selles seerias sobiv olemas. Pihustid vist peab jah Printsid valima. Kuigi eelistaks miskit soodsamat, aga ju paistab. Muud filtrid- andurid on erinevaid, miskit ikka sobib- leiab.
Mis puutub seadistusse, siis sellega ma loomulikult ise hakkama ei saa. Ja ei plaani seda ka omale selgeks teha. Sellepärast loodangi kogenumate spetsialistide abile. Muidu midagi ei taha ja kogu vaev saab tasutud. Lisaks au ja kuulsus!
Kui saan mahti, vbl külastan sind Tallinnas olles.
Seniks tänud ja maani kummardused!
Olen uurinud ka siin ikka edasi ja hakkab pilt ette tulema erinevate tootjate toodetest. Lähen seda teed, et hagen omale veel ühed sisselaske kolled ja need siis kohandan gaasisüsteemile (sisselaskedüüsid). Loodetavasti saan järgmisel nädalal Tallinna, siis saan kätte ja saab hakata neid ette valmistama.
Vaatasin ka et KME Gold 240kw Diego 3 sobiks vist reduktoriks küll. Aju ka selles seerias sobiv olemas. Pihustid vist peab jah Printsid valima. Kuigi eelistaks miskit soodsamat, aga ju paistab. Muud filtrid- andurid on erinevaid, miskit ikka sobib- leiab.
Mis puutub seadistusse, siis sellega ma loomulikult ise hakkama ei saa. Ja ei plaani seda ka omale selgeks teha. Sellepärast loodangi kogenumate spetsialistide abile. Muidu midagi ei taha ja kogu vaev saab tasutud. Lisaks au ja kuulsus!
Kui saan mahti, vbl külastan sind Tallinnas olles.
Seniks tänud ja maani kummardused!
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997