Tere. Juttu siis BMW 735 97a. (E38)
Ükspäev ei hakanud salongi vent tööle. Kliima dp. ise töötab, temp. laseb valida ning õhu suunamis klapid liigutavad vastavalt vajadusele aga vent on paigal.
Nüüd hommikuti, kuidagi vaevalislt midagi nagistab natuke aega seda venti ringi ning siis sureb täitsa ära ja seisab paar minuti pärast. E38 on kahetsooniline kliima ehk siis kaks ventikat ning need justkui ühelajal ei saaks ära surra?
Nüüd ongi küsimus, kas läbi on salongi ventikas või siil/reostaat.
Ei teagi kumba kahtlustada, sest vist ka siili rikkepuhul sarnased tunnusjooned? Kus kohas E38 siil üldse asub?
Tegin hommikusest käivituset video, kus on seda ventika naginat kuulda natuke.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Helar
Salongi puhur või siil ?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Salongi puhur või siil ?
E38 final stage e."siili" riknemine pole väga levinud. Suurema tõenäosusega on puhuri harjad lihtsalt kulunud. Kuna puhur ja siil on üksteise küljes, siis neile ligipääsemiseks tuleb armatuuri ülemine osa maha võtta. Tegemist on võrdlemisi töömahuka ettevõtmisega.
tel. 51 949 859
Re: Salongi puhur või siil ?
Tere,
Ei hakanud uut teemat tegema, seega tunging kellegi teemasse .
Mure selline, et nüüd külmadega on salongivent streikima hakanud. Külmalt auto käima pannes salongi vent tööle ei hakka, õrnalt puhub, aga kiiremini puhuma ei hakka, mõnda aega autoga sõites hakkab tööle.
Ei tahaks esimese hooga siili ära osta, kui võibolla selles viga pole. Loodan, et keegi oskab anda asjakohast nõu, kas läbi on siil või mootor ise (loodan, et siil )?
Autoks e39 520i 11/2000 a. 125 kw, kliimaplokk kolme ümmarguse nupuga (pliidinupud).
Ette tänades,
Tauno
Ei hakanud uut teemat tegema, seega tunging kellegi teemasse .
Mure selline, et nüüd külmadega on salongivent streikima hakanud. Külmalt auto käima pannes salongi vent tööle ei hakka, õrnalt puhub, aga kiiremini puhuma ei hakka, mõnda aega autoga sõites hakkab tööle.
Ei tahaks esimese hooga siili ära osta, kui võibolla selles viga pole. Loodan, et keegi oskab anda asjakohast nõu, kas läbi on siil või mootor ise (loodan, et siil )?
Autoks e39 520i 11/2000 a. 125 kw, kliimaplokk kolme ümmarguse nupuga (pliidinupud).
Ette tänades,
Tauno
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: Salongi puhur või siil ?
Mina panustaks rohkem harjadele ,yhes6naga vahetpole siil on ventika kyljes nagunii v'aljapead v6ttma selle nagu nii kui see jamab .Siil ise maksab uuena rohkem kui mootor .Mina lasin harjad vahetada ja toimib ilust .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: Salongi puhur või siil ?
Oman E46. Täna avastasin, et salongipuhur on lihtsalt vait. Kliimaplokis tuled põlevad, regullida saab kõike, aga mida ei tule vendiavadest, on õhk. Kaitsmed on üle vaadatud. Varem olen märganud ainult kerget kiginat puhuri töötades, kui teise asendisse regullida ,siis kadus ära. Aga täna täielik vaikus. Oskab keegi aidata?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: Salongi puhur või siil ?
Sama jama oli ja vahetusse läks siil.DaddyV kirjutas:Oman E46. Täna avastasin, et salongipuhur on lihtsalt vait. Kliimaplokis tuled põlevad, regullida saab kõike, aga mida ei tule vendiavadest, on õhk. Kaitsmed on üle vaadatud. Varem olen märganud ainult kerget kiginat puhuri töötades, kui teise asendisse regullida ,siis kadus ära. Aga täna täielik vaikus. Oskab keegi aidata?
E46 M3
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: Salongi puhur või siil ?
------DaddyV kirjutas:Oman E46. Täna avastasin, et salongipuhur on lihtsalt vait. Kliimaplokis tuled põlevad, regullida saab kõike, aga mida ei tule vendiavadest, on õhk. Kaitsmed on üle vaadatud. Varem olen märganud ainult kerget kiginat puhuri töötades, kui teise asendisse regullida ,siis kadus ära. Aga täna täielik vaikus. Oskab keegi aidata?
Vahetasin siili ära ja korras asi. Kaks aastat tagasi oli seda ka vahetatud, originaalosa oli. Arvatavasti saab kunagi jälle vahetada seda
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..