K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
jansa112
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 08.08.2012 22:45 50
Peamine sõiduk: 740
Asukoht: Märjamaa

K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas jansa112 »

Mul väike plaan mootorikett nukaketid ja ketitalad ära vahetada autoks e38 m60b40 Millisest poest need asjad soetada`? On siin foorumis ka teema Mootoriketi vahetusest?
Ise muidugi seda tööd ei teosta selleks teised mehe.Palju raha läheb umbes selle töö ja jubbide peale ?
Kasutaja avatar
jansa112
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 08.08.2012 22:45 50
Peamine sõiduk: 740
Asukoht: Märjamaa

Re: K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas jansa112 »

280000 ees juba ja mõistlik oleks kettide vahetus ära teha ,siis peab mootor veel pikalt vastu.
Kui tegin kkk tihendi vahetust,siis vaatasin ka kettide olukorra üle ja se mis nukkavõlliringi ajab on ketil lõtk sees.teised olid ok. Oleks mõistlik terve ketti tuur ära teha.Kui ühepoole kett veninud ,siis üks mootoripoole hakkab teist pidurtama ja sellest ka tuleneb suur kütuse kulu on nii ???
Kasutaja avatar
jansa112
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 08.08.2012 22:45 50
Peamine sõiduk: 740
Asukoht: Märjamaa

Re: K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas jansa112 »

Ei kolise ei kärise midagi mootor tiksub ilusti.Olen nüüd targem et ketid ei määra mingit kütuse kulu.
Aga kas võib mõjutada rehvide laius kulule ?
Ma otseselt ei kurda et kulu suur jne.Olen sellega arvestanud et 13-15 on keskmine.Sellest on ka sõidurõõmu palju.usun et oman seda autot oma paar aastat kindlasti.
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas LatsRist »

Sellel mootoril saab jah ajastust timmida(petta),uuemal enam mitte.Kui tahad teada saada kas ketid välja veninud ning kas oleks vaja ajastust timmida või Kuno T poolt pakutud lambdad jms. ehk,siis kogu mootori tööst ülevaadet saada,siis mine päälinna Patricu juurde diagnosti kust saad vääääga põhjaliku ülevaate nende asjade seisukorrast.Kui kette vahetama plaanid hakata,siis küsi Patricuga samades ruumides olevalt Carmasters OÜ-lt hinnapakkumist varuosadele ja tööle,sest seal saavad mehed selle tööga suurepäraselt hakkama,varuosade hindadega saab ka pisut kaubelda ning sealne personal ei hakka sulle mingit Swagi ketti pähe määrima vaid soovitavad sulle õige Iwise ketid mis kahe aastaga välja ei veni nagu siin eespool mainitud ühe teise firma(selle firma toodetega on omal väga kehvad kogemused antud auto mudeli varuosadega) toode!Rehvidega on jah nii,et talvekad(kõik neli 215 laiad) ja kulu u.12l keskmine talvel ja suvekad(taga 265 laiad)ees(245 laiad)ja kulu suvel ikka 12l keskmine(M62B44,4,4liitrine bensukas,2000a.)Nii,et rehvid ongi üheks suureks keskmise kulu määrajaks peale mootori!
kenveld
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2007 23:02 25
Asukoht: Tallinn ja selle lähiümbrus

Re: K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas kenveld »

Julgen vastu vaielda Swagi keti ning varuosade kohta.Paljudes Swagi karpides,just Saksa autodele mõeldud pakendites on just originaal varuosad.Oma autol vahetasin kõik ketid ja pingutid ja Swagi pakendites olid originaal varuosad kus BMW kiri maha lihvitud.Igapäevaselt puutun kokku ka Audidega ning ka seal on asi samamoodi.kuigi ka Swag´i enda toodangu kohta ka midagi halba öelda ei saaks.
BMW 735i 99´ R5 Turbo 88´
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K:e38 M60B40 mootoriketi vahetus

Postitus Postitas teet82 »

Kas SWAG ise üldse toodab midagi, kuskilt oleks nagu kuulnud, et pakendab lihtsalt teisete firmade kvaliteetset toodangut oma karpidesse. Sai ka hiljuti tellitud ühed SWAG ketid, tegelikult tulid hoopis JWIS karbis, millele oli omakorda SWAG silt peale kleebitud. Aga eespool on mainitud, et SWAG ketid on saast ja JWIS hea, segane värk :?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta