Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Tegijaid, kes arvutiga sellistele asjadele ligi pääsevad, on kindlasti palju. Kuna tegemist on nii väikese tööga, siis ametlikus kohas mõttetult suuri summasid välja käia ei taha. Kui on keegi, kes tahab täna-homme kerge vaevaga väikese raha teenida, siis võib endast kindlasti märku anda!
Asun Tallinnas
58004948
Asun Tallinnas
58004948
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Huvi pärast, et mis siis praegu viga on?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Vahetasin ära hüdraulikaploki, panin kahest ühe kokku. Räägivad, et peale selle vahetust pidi nullimine kohustuslik olema, mis on ka täiesti loogiline. Peale vahetust tekkis juurde selline probleem, et maanteel möödasõidul vahetab viienda pealt neljandale jõnksakaga. Tegelikult on see nullimise mure juba murtud ka, Leho tegi täna ära. Eks ma kulgen natuke aega ja küll siis varsti näha on, kas miskit muutub või mitte.HannesT kirjutas:Huvi pärast, et mis siis praegu viga on?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Aga kohe peale nullimist ei muutunud midagi
E38 740d 2000a.
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Midagi kasti käitumises ikka muutus, las õpib natuke, eks siis näha ole, kuidas lõpuks käike vahetama hakkab. Natuke on see asi nagu pehmemaks läinud küll.veix2 kirjutas:Aga kohe peale nullimist ei muutunud midagi
Olen kuulnud ka sellist fakti, et liiga palju erinev rehvi diameeter esi- ja tagateljel võib samuti kasti käitumist mõjutada, teab keegi, kas see vastab tõele? Minul ees 245/40 R19 ja taga 275/40 R19, kõrguse vahe on kergesti silmaga eristatav.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Veojõukontroll ei sekku?
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Paar korda olen järsemal kiirendamisel korraks tuld vilksatamas näinud, kuid ratas siis ringi ei käinud. See oli ka põhjus, miks sellele teemale mõtlema hakkasin.darkie kirjutas:Veojõukontroll ei sekku?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Taga peaks sul olema 35 kõrgus siis oķ.Mul hetkel all ees 245/45/18 ja taga 275/40/18
E38 740d 2000a.
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Olen nõus, kuid autol olid juba ostes sellise mõõduga rehvid. Kui taha paneks 285/35 R19, siis oleks esimeste ja tagumiste rehvide diameeter täpselt sama, iseasi, kas see kuidagi ka käigukasti tööd mõjutaks.veix2 kirjutas:Taga peaks sul olema 35 kõrgus siis oķ.Mul hetkel all ees 245/45/18 ja taga 275/40/18
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Kas see on kõigil, et läheb kohalt 2. käiguga, kui just "sport" peal ei ole? Mul läheb kindlalt esimesega ja kui pidurdada kuni 10km/h ning siis uuesti kiirendada, paneb korraks ikka esimese sisse. Suht häirib. Võiks vabalt teisega lasta sellised kohad/ristmikud jne. Kas seda kuidagi muuta ei saa?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
E38 läheb küll kohalt esimesega, seda teisega startimist olen kogenud E34 525tds-i puhul. E38 puhul on teisega kohalt startimine pigem liigne kasti koormamine ja läbilibistamine. Kui teisega kohalt startida oleks mõistlik, siis oleks BMW insenerid asja nii ka lahendanud.HannesT kirjutas:Kas see on kõigil, et läheb kohalt 2. käiguga, kui just "sport" peal ei ole? Mul läheb kindlalt esimesega ja kui pidurdada kuni 10km/h ning siis uuesti kiirendada, paneb korraks ikka esimese sisse. Suht häirib. Võiks vabalt teisega lasta sellised kohad/ristmikud jne. Kas seda kuidagi muuta ei saa?
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Kastil on erinevad režiimid, mis muutuvad vastavalt oludele.
Talvel libedaga kast lülitub talverežiimile kohe kui kerge vajutusega
hakkab suss ringi lappama.
Need režiimid nullitakse, kui süüde välja lülitatakse.
ABS süsteemid korras?
Talvel libedaga kast lülitub talverežiimile kohe kui kerge vajutusega
hakkab suss ringi lappama.
Need režiimid nullitakse, kui süüde välja lülitatakse.
ABS süsteemid korras?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Teema üldises tehnilises, kuna esimene küsimus oligi väga üldine ja ei puudutanud ühtegi mudeliseeriat konkreetselt.Kuno_T kirjutas:Siin teemas on su väide, et kast töötab ideaalselt?! viewtopic.php?p=14922597#p14922597" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mille pärast see teema Üldises tehnilises on?
Kui rääkida kasti tööst, siis algul peale hüdraulikaploki vahetust oligi kõik ideaalne, mõningad jõnksakad käiguvahetustel ilmnesid hiljem, mis ei ole siiski ei midagi hullu. Olen sellega varemgi kokku puutunud, et kohe peale õlivahetust on kõik hästi, kuid peale mõneajalist sõitmist annavad käiguvahetused jälle kergelt tunda. Kuna teistkordsel lahtivõtmisel nägin, et õli ei ole endiselt puhas, siis vahetan selle tulevikus korra veel ära ja näis siis, kas on mingit vahet või mitte. Peale adaptsioonide nullimist on siiski mingit vahet tunda ja asi näitab paranemise märke. Eks tuleb tõdeda, et auto ei ole uus, niisamuti ka käigukast ja pealegi on enamus mittesujuvatest käiguvahetustest tingitud kulunud hüdraulikaplokist. Sellisel juhul ei aita muu, kui ploki vahetus uue vastu, kuid milleks seda teha, kui üldjoontes töötab kast hästi. Võibolla on see mu isiklik kiiks, et ikkagi seda ideaali taga ajan...
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Ei libista ega koorma seal suurt midagi. Normaalse/rahuliku gaasijala juures. Õli läheb turbiinis vb natuke soojemaks see hetk. 1 ja 2 vahel pidev plõksimine on kastile oluliselt suurem kulu. Keegi suur insener lahendas inimestele ka pimesoole, ometi pooltel seda enam pole.martin471 kirjutas: E38 puhul on teisega kohalt startimine pigem liigne kasti koormamine ja läbilibistamine. Kui teisega kohalt startida oleks mõistlik, siis oleks BMW insenerid asja nii ka lahendanud.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Kes nulliks E38 730d käigukasti adaptsioonid?
Juba 90-ndatel olid käigukastil režiimid. Näiteks talverežiimi puhul
läks kast alati teisega koha pealt. Samas on olemas ka järelhaagise
režiim, kus kast loomulikult käitub jäigemalt.
Kunagi ammu puurisin seda infot. Mäletamistmööda oli režiime
lausa kümne kanti.
läks kast alati teisega koha pealt. Samas on olemas ka järelhaagise
režiim, kus kast loomulikult käitub jäigemalt.
Kunagi ammu puurisin seda infot. Mäletamistmööda oli režiime
lausa kümne kanti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!