Mootori vahetus.
Mootori vahetus.
Kui vahetada 3.0 bensiini mootor 138kw 2.5 TD 105 Kw vastu... siis kas on vaja vahetada kogu armatuuri all juhtmesik kah? Või piisab aint mootori juhtmestiku vahetusest?
Plaan endal panna 3.0 mootori asemele diisel aga ei tea kas töö läheb väga ulmeliseks? Mõtlen just juhtmestiku osas.
Plaan endal panna 3.0 mootori asemele diisel aga ei tea kas töö läheb väga ulmeliseks? Mõtlen just juhtmestiku osas.
Re: Mootori vahetus.
Tegelt ka tahad 3.0 bensuka TDSi vastu vahetada?
Re: Mootori vahetus.
No ma ei tea... mõte oli =/ see raibe sööb kütet liiga palju ja kahju ära anda e32...Tauri_J kirjutas:Tegelt ka tahad 3.0 bensuka TDSi vastu vahetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Re: Mootori vahetus.
Kui paned tds-i peale siis hakkad varsti rääkima,et see raibe sööb kõrgsurvepumpasid liiga palju...
E38 740d 2000a.
Re: Mootori vahetus.
No nii meeletu kogus neid kah minna ei saa...veix2 kirjutas:Kui paned tds-i peale siis hakkad varsti rääkima,et see raibe sööb kõrgsurvepumpasid liiga palju...
Ühesõnaga ei oska keegi öelda? Kas on vaja juhtmestik kah armatuuri alt ümber visata või mitte?
- Mürk
- Huviline
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 16.03.2008 17:08 13
- Peamine sõiduk: T25
- Asukoht: Rapla-Tallinn
Re: Mootori vahetus.
Pole sel tds-il häda midagi, ma ei saa aru mida kõik kardavad. Pump korda teha koos plunseri vahetusega ja saad jõudu ka juurde. Lisaks annab seda veel näppida suht väheste ressurssidega ja saad ta paremini ja ökomalt edasi liikuma kui vana 3.0. Netis peaks neid skeeme olema, et saab ilma juhtmestiku vahetuseta tööle, pead vaid kapoti alt vanad ja uued kokku viima.
Kuigi tds-il on teine kelladeplokk, siis võib asi lõppeda orig. juhtmestiku vedamisega. Täitsa kindel ei ole aga kasuta googlit ja saad oma vastused. Plus veel sumpad ja muu mudru ümber teha. Mina kiidan mõtte heaks igaljuhul
Kuigi tds-il on teine kelladeplokk, siis võib asi lõppeda orig. juhtmestiku vedamisega. Täitsa kindel ei ole aga kasuta googlit ja saad oma vastused. Plus veel sumpad ja muu mudru ümber teha. Mina kiidan mõtte heaks igaljuhul
Re: Mootori vahetus.
Ise sai kunagi ammu pandud e32 peale 2,4td mootor. Juhtmestikuga läks üsna lihtsalt, võtsin 524td pealt ajukarbist ajud välja, hakkasin siis mööda juhtmepuud järjest arutama, ega neid iseenesest vägapalju ei olnudki. Enamus juhtmeid läks kelladeplokki, mõni kompuutrisse, paartükki süütelukku ja käigukangi juurde. Seitsmese originaaljuhtmestiku jätsin peale. Lihtsalt ühendasin 2,4td juhtmestiku olemasolevale juurde. Õnneks sama ajastu autod, enamus juhtmevärve olid samad ja lihtsalt ühendasin kokku.
Raua paika panemine oli ka üsna lihtne, mootori ja käigukasti autopoolsed kinnitused olid kõik samad.
2,4td oli ikka väga uimane küll, hiljem meh. pumba peale panemisega asi veidi muutus, kuid üldiselt ikka üsna aeglane auto. Samas tds mootor pakub kindlasti paremat dünaamikat. Sellist asja kannatab chippida ka juba ja lõpptulemus võiks täitsa rahuldav jääda.
Raua paika panemine oli ka üsna lihtne, mootori ja käigukasti autopoolsed kinnitused olid kõik samad.
2,4td oli ikka väga uimane küll, hiljem meh. pumba peale panemisega asi veidi muutus, kuid üldiselt ikka üsna aeglane auto. Samas tds mootor pakub kindlasti paremat dünaamikat. Sellist asja kannatab chippida ka juba ja lõpptulemus võiks täitsa rahuldav jääda.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus.
sa tegidki selel 750i mida nüüd ymber tehakse uuesti tagasi 5,0 ?leed90 kirjutas:Ise sai kunagi ammu pandud e32 peale 2,4td mootor. Juhtmestikuga läks üsna lihtsalt, võtsin 524td pealt ajukarbist ajud välja, hakkasin siis mööda juhtmepuud järjest arutama, ega neid iseenesest vägapalju ei olnudki. Enamus juhtmeid läks kelladeplokki, mõni kompuutrisse, paartükki süütelukku ja käigukangi juurde. Seitsmese originaaljuhtmestiku jätsin peale. Lihtsalt ühendasin 2,4td juhtmestiku olemasolevale juurde. Õnneks sama ajastu autod, enamus juhtmevärve olid samad ja lihtsalt ühendasin kokku.
Raua paika panemine oli ka üsna lihtne, mootori ja käigukasti autopoolsed kinnitused olid kõik samad.
2,4td oli ikka väga uimane küll, hiljem meh. pumba peale panemisega asi veidi muutus, kuid üldiselt ikka üsna aeglane auto. Samas tds mootor pakub kindlasti paremat dünaamikat. Sellist asja kannatab chippida ka juba ja lõpptulemus võiks täitsa rahuldav jääda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mootori vahetus.
toivoku kirjutas:sa tegidki selel 750i mida nüüd ymber tehakse uuesti tagasi 5,0 ?
Ei minuoma oli algul 3,0 v8. Minuteada see auto enam liikvel ei ole.
Re: Mootori vahetus.
Nii et tasub proovida... ju ma pean mingi komplektse toorik auto otsima.Tänud