Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Tervist. Sai siis soetatud endale 735 talveks. Häirivad mõned pisivead, ning enne kui kätega asja kallale asun, soovin kinnitust saada, kas ja kuidas.
1. Starteri pendiksi vahetus - starter maha, starter lahti ja hammasrattad vahetusse - starter peale tagasi?
2. Kütuse näidik ei näita midagi, ei ole kindel, kas tuligi hakkab põlema. Kas aitab paagisisese ujuki puhastus/vahetus? Kas 7.sel on samamoodi, et hoian km-te nuppu all ja keeran süüte sisse ning siis näen, kas seierid liiguvad?
3. Spidomeetri näidik paneb hullu. Kõigub 0-60. vahel umbes. Kas võib aidata tagareduktori juurest lahti võtmine ja puhastamine?
4. Vahepeal tundub, nagu laadimine kaoks ära. Automaat kast, P peal on kuskil seal 700 pööret, siis lähevad kellad eredamaks ja lööb 1k pöörete peale. Vahepeal kapoti alt viliseb ka. Eile käivitus koguaeg väga hästi, siis ükshetk lambist seisma jättes ei vedanud enam ühte korda ka ringi ja täkku andes paugupill.
Siit ka küsimus, kuidas testriga kontrollida? AKU pealt ainult? Et mitu V jõuab akuni või saab ka kuidagi geneka pealt vaadata, et palju välja annab? ja peaks tulema 12 või nõks üle eks?
5. Roolivõim - kohapeal rohkem, sõiduajal vähem, rool hakkab kakkuma, samas õli ei tundunud ka kõige puhtam. Kuid arvatavasti siiski peaks pump mitte õli vahetusse minema?
6. Palju orienteeruvalt maksab 3.5 mootor ning must täis elektriline esimeste soojendustega nahksisu?
7. Kas E34 klotsid, kettad, starter või starteri pendiks võivad minna minu E32-le, E34'ja peal oli muidu 2.5 125kw
Koondasin kõik oma küsimused ühte kohta kokku.
Aitäh abi eest!
Karl
1. Starteri pendiksi vahetus - starter maha, starter lahti ja hammasrattad vahetusse - starter peale tagasi?
2. Kütuse näidik ei näita midagi, ei ole kindel, kas tuligi hakkab põlema. Kas aitab paagisisese ujuki puhastus/vahetus? Kas 7.sel on samamoodi, et hoian km-te nuppu all ja keeran süüte sisse ning siis näen, kas seierid liiguvad?
3. Spidomeetri näidik paneb hullu. Kõigub 0-60. vahel umbes. Kas võib aidata tagareduktori juurest lahti võtmine ja puhastamine?
4. Vahepeal tundub, nagu laadimine kaoks ära. Automaat kast, P peal on kuskil seal 700 pööret, siis lähevad kellad eredamaks ja lööb 1k pöörete peale. Vahepeal kapoti alt viliseb ka. Eile käivitus koguaeg väga hästi, siis ükshetk lambist seisma jättes ei vedanud enam ühte korda ka ringi ja täkku andes paugupill.
Siit ka küsimus, kuidas testriga kontrollida? AKU pealt ainult? Et mitu V jõuab akuni või saab ka kuidagi geneka pealt vaadata, et palju välja annab? ja peaks tulema 12 või nõks üle eks?
5. Roolivõim - kohapeal rohkem, sõiduajal vähem, rool hakkab kakkuma, samas õli ei tundunud ka kõige puhtam. Kuid arvatavasti siiski peaks pump mitte õli vahetusse minema?
6. Palju orienteeruvalt maksab 3.5 mootor ning must täis elektriline esimeste soojendustega nahksisu?
7. Kas E34 klotsid, kettad, starter või starteri pendiks võivad minna minu E32-le, E34'ja peal oli muidu 2.5 125kw
Koondasin kõik oma küsimused ühte kohta kokku.
Aitäh abi eest!
Karl
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
2. Näidikute test käib kõigil ühtemoodi. Tavaliselt on ikka nn. " fuel sender" ära väsinud. Puhastamisest ja vahetamisest jutt siin: http://bmwe32.masscom.net/johan/fuel_se ... ender.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Mõõda otse akult ilma koormuseta(kõik tuled maas) Ja täis koormusega(kõik tuled peal, kliima/ventilatsioon põhjas). Ilma peaks olema 13.8-14,8(ideaalis) Täis koormusega, ei tohi langenda alla 12.8V
Ilma süüteta peab aku olema vähemalt 12V. Parimal juhul 12,6V.
SalmA
4. Mõõda otse akult ilma koormuseta(kõik tuled maas) Ja täis koormusega(kõik tuled peal, kliima/ventilatsioon põhjas). Ilma peaks olema 13.8-14,8(ideaalis) Täis koormusega, ei tohi langenda alla 12.8V
Ilma süüteta peab aku olema vähemalt 12V. Parimal juhul 12,6V.
SalmA
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Suured tänud vastuse eest SalmA, alustan laadimisest ja kütuse näidikust probleemide lahendamist.
Teistele küsimustele võib ka veel vastata, kes teab.
Aitäh!
EDIT: Täiskoormusega oli 10,3-10,4V. Ilma koormuseta jäi suures tuhinas vaatamata. Gaasi andes tõusis isegi 13-14,5V-ni.
Teistele küsimustele võib ka veel vastata, kes teab.
Aitäh!
EDIT: Täiskoormusega oli 10,3-10,4V. Ilma koormuseta jäi suures tuhinas vaatamata. Gaasi andes tõusis isegi 13-14,5V-ni.
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Vaheta pinge regulaator ära (harjad arvatavasti läbi) ning kontrolli aku seisukord üle.Chico kirjutas:Suured tänud vastuse eest SalmA, alustan laadimisest ja kütuse näidikust probleemide lahendamist.
Teistele küsimustele võib ka veel vastata, kes teab.
Aitäh!
EDIT: Täiskoormusega oli 10,3-10,4V. Ilma koormuseta jäi suures tuhinas vaatamata. Gaasi andes tõusis isegi 13-14,5V-ni.
Samuti tasub ülevaadata generaatori rihm. Ehk veidi libiseb.
SalmA
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Starteri pendiks, laadimine ning roolivõimu pump korras.
Jäänud veel fuel sender üle vaadata ning spidomeeter.
Küsimus selle spidoka kohta. Kas 88 E32-l on ikka tagareduktori juures mingi pistik mida annab puhastada või on see trossiga ning tross lihtsalt kinni jäänud? ning kuidas läheneda asjale
Aitäh vastuste eest SalmA!
Jäänud veel fuel sender üle vaadata ning spidomeeter.
Küsimus selle spidoka kohta. Kas 88 E32-l on ikka tagareduktori juures mingi pistik mida annab puhastada või on see trossiga ning tross lihtsalt kinni jäänud? ning kuidas läheneda asjale
Aitäh vastuste eest SalmA!
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Tagadiffris oleva pistiku juhe võib katki olla, üldiselt on selle viga.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Tere Chico, mind huvitaks Sinu laadimis probleem, kuidas asja siis lahendasid??
Mul endal oli sama kamm, laadimine kadus, vahetasin harjad ära, laadimine tuli tagasi kuid nüüd on selline kala kohati, et keset sõitu või kohapeal tiksudes, kaob nagu laadimine ära...armatuuri kellad hakkavad vaikselt kustuma, puhurid lähevad kinni, lööb ABS tule põlema...ja kui see juhtub keset sõitu, siis gaaasi andes auto edasi ei liigu, nagu täielikult kooleks kätte ära. Aga kui tühikäiguga löön 5-6000 pööret, lööb kõik jutud täievõimsusega tööle tagasi, ABS tuli akob, vendikad hakkavad taas puhuma, armatuurikellad täievõimsusega säravad jms...harjad on uued...kas ehk on genekarihm läbi, kuigi häält ei tee. Või generaator ise on õhtal?? Laadimine on dimmis, siis kaob laadimine kui ABS tule põlema lööb, siis hakkab auto koolema vaikselt Ehk on kellelgi sellist jama olnud? Tegu on siis 1992, 3.0 R6 E32
Ette Tänades
Sten
Mul endal oli sama kamm, laadimine kadus, vahetasin harjad ära, laadimine tuli tagasi kuid nüüd on selline kala kohati, et keset sõitu või kohapeal tiksudes, kaob nagu laadimine ära...armatuuri kellad hakkavad vaikselt kustuma, puhurid lähevad kinni, lööb ABS tule põlema...ja kui see juhtub keset sõitu, siis gaaasi andes auto edasi ei liigu, nagu täielikult kooleks kätte ära. Aga kui tühikäiguga löön 5-6000 pööret, lööb kõik jutud täievõimsusega tööle tagasi, ABS tuli akob, vendikad hakkavad taas puhuma, armatuurikellad täievõimsusega säravad jms...harjad on uued...kas ehk on genekarihm läbi, kuigi häält ei tee. Või generaator ise on õhtal?? Laadimine on dimmis, siis kaob laadimine kui ABS tule põlema lööb, siis hakkab auto koolema vaikselt Ehk on kellelgi sellist jama olnud? Tegu on siis 1992, 3.0 R6 E32
Ette Tänades
Sten
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Tsau Sten
Minul oli üsna lihtne "viga". Geneka pingutamis mutter oli ära väsinud, sai siis korralikult pingutatud ja kinnitatud.
Aga kontrolli, kas geneka rihm võib libiseda või mitte, kui keerutad kätega geneka tiivikut ringi. Mul käis ringi kuigi rihm ei olnud päris lõdvalt peal. Aga ka mitte päris koguaeg.. vb vett vähe saades, siis ainult. Ühesõnaga kahtlane teema oli.
Üks viga, mis mulle pakuti, et kontrolliksin.. oli hmm.. mingi ühendus koht üle kontrollida. Kas autol mass korras ja midagi sellist vist.. aga sinnani ei jõudnud.
Karl
EDIT: või lihtne viga.. läks hullemaks
Sõita ei saa, kooleb lambist ära ja sureb välja. Seisab mõnda aega, läheb täkust jälle käima. NV-sel üritan harjad, pingeregulaatori ja bensupumba relee ning aku põhjalikult üle vaadata..
EDIT2: Käisin voltmeetriga kallal.. Laadimine kohapeal ideaalne, samamoodi koormusega. Gaasi andes hakkas toimuma maha laadimine. Võtsin geneka tableti küljest ära ning seda mõõtes jõudsin järeldusele, et see paneb villast väheke. Vahetan selle ära siis annan teada kas viga kadus või mitte.
Minul oli üsna lihtne "viga". Geneka pingutamis mutter oli ära väsinud, sai siis korralikult pingutatud ja kinnitatud.
Aga kontrolli, kas geneka rihm võib libiseda või mitte, kui keerutad kätega geneka tiivikut ringi. Mul käis ringi kuigi rihm ei olnud päris lõdvalt peal. Aga ka mitte päris koguaeg.. vb vett vähe saades, siis ainult. Ühesõnaga kahtlane teema oli.
Üks viga, mis mulle pakuti, et kontrolliksin.. oli hmm.. mingi ühendus koht üle kontrollida. Kas autol mass korras ja midagi sellist vist.. aga sinnani ei jõudnud.
Karl
EDIT: või lihtne viga.. läks hullemaks
Sõita ei saa, kooleb lambist ära ja sureb välja. Seisab mõnda aega, läheb täkust jälle käima. NV-sel üritan harjad, pingeregulaatori ja bensupumba relee ning aku põhjalikult üle vaadata..
EDIT2: Käisin voltmeetriga kallal.. Laadimine kohapeal ideaalne, samamoodi koormusega. Gaasi andes hakkas toimuma maha laadimine. Võtsin geneka tableti küljest ära ning seda mõõtes jõudsin järeldusele, et see paneb villast väheke. Vahetan selle ära siis annan teada kas viga kadus või mitte.
Re: Mõni küsimus 735 E32 88' isendi kohta
Üks põhjuseid miks välja suri oli vigane geneka tablett ja **** aku ning teine ja peamine põhjus see, et paagi tuulutus oli umbes, tõmbas paagi vaakumisse ning ei saanud enam kütet kätte.