E65 735 misfire
E65 735 misfire
Tere
kellelgi äkki kokkupuuteid. 735 2002 aasta. Käima läheb iga kell, ja ka pärast kolme nädalat seismist. Esimesed 2-3min töötab kõik nagu kellavärk, aga siis hakkab mootor puterdama. Gaaspedaali vajutades ei lähe pöördesse ka kohe....kogub ennast ja siis kui pöörded üleval ja lasta pööretel alla tulla ja kohe uuesti pöörded põhja lasta toimib. Kui pöörded jälle all ja kick-downi vajutada ei hakka isegi mitte mõtlema, et võiks pöördeid tõsta vaid sureb välja kohe. Uuesti käivitades siis natukene käiab ja puterdab aga mootor läheb tööle. Pärast 30min sõitu, toimib mootor nagu peab.
Vahetatud on kõik küünlad ja süütepoolid, ketid ja kõik sinna juurde kuuluv, lisaks veel secondari air pump ja paagituulutus klapp.
Ise enesest sõita saab ja kui mootor soe, siis ei ole ühtegi halba sõna öelda. Lihtsalt külma mootoriga peab ettevaatlik olema, gaasi rahulikult andma, muidu sureb mootor välja.
INPA annab vigadeks 3 silindri misfire(olen nii küünlaid kui süütepoole ümber tõstnud, vead on samades kohtades edasi ja vahest ka liiguvad mujale silindrisse) , rohkem vigu inpa ei tuvastanud.
On kellelgi mõni hea idee mida katsetada?
kellelgi äkki kokkupuuteid. 735 2002 aasta. Käima läheb iga kell, ja ka pärast kolme nädalat seismist. Esimesed 2-3min töötab kõik nagu kellavärk, aga siis hakkab mootor puterdama. Gaaspedaali vajutades ei lähe pöördesse ka kohe....kogub ennast ja siis kui pöörded üleval ja lasta pööretel alla tulla ja kohe uuesti pöörded põhja lasta toimib. Kui pöörded jälle all ja kick-downi vajutada ei hakka isegi mitte mõtlema, et võiks pöördeid tõsta vaid sureb välja kohe. Uuesti käivitades siis natukene käiab ja puterdab aga mootor läheb tööle. Pärast 30min sõitu, toimib mootor nagu peab.
Vahetatud on kõik küünlad ja süütepoolid, ketid ja kõik sinna juurde kuuluv, lisaks veel secondari air pump ja paagituulutus klapp.
Ise enesest sõita saab ja kui mootor soe, siis ei ole ühtegi halba sõna öelda. Lihtsalt külma mootoriga peab ettevaatlik olema, gaasi rahulikult andma, muidu sureb mootor välja.
INPA annab vigadeks 3 silindri misfire(olen nii küünlaid kui süütepoole ümber tõstnud, vead on samades kohtades edasi ja vahest ka liiguvad mujale silindrisse) , rohkem vigu inpa ei tuvastanud.
On kellelgi mõni hea idee mida katsetada?
- rauli
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 26.10.2006 17:38 21
- Peamine sõiduk: E70 4.8is
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 735 misfire
Valvetronic?
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
ühes käes ajaleht, teises kohv!
Re: E65 735 misfire
Sai kontrollitud kui kette vahetati aasta alguses ja pidid olema korras.
Re: E65 735 misfire
3. silindri süütepooli juhtme klemmid on terved? Kenasti pesas sees?
Buumer Auto / 56826000
Re: E65 735 misfire
jah. kõik pistikud ja asjad on üle vaadatud. nagu ennem ütlesin, siis vahepeal see misfire liigub erinevate silindrite vahel
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E65 735 misfire
Misfire ei tähenda, et tingimata süüte poolel elektris mingi häda. Sama hästi võib seda tõesti tõlgendada valvetronic tõrkele. Klapid ei tee seda, mida tegema peavad ja need "ringi kolivad misfire-d" on nii öelda tagajärg.
Võid proovida kodeerida 0.3/0.8 mm valve lift positsiooni (ISTA/D Service function... etc).
Loe ka seda:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f76 ... t-t190018/
Võid proovida kodeerida 0.3/0.8 mm valve lift positsiooni (ISTA/D Service function... etc).
Loe ka seda:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f76 ... t-t190018/
Re: E65 735 misfire
Kuna ma seda kodeerimist ei valda ja teadmatuses ise midagi kodeerima ei hakka, siis kes, kus ja mis raha eest võiks seda teha?
Olen neid välismaa foorumeid omajagu nüüd lugenud ja ega kellelgi vist mingit ühest lahendust polegi. Kõik katsetavad midagi...
Olen neid välismaa foorumeid omajagu nüüd lugenud ja ega kellelgi vist mingit ühest lahendust polegi. Kõik katsetavad midagi...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E65 735 misfire
Proovitakse ja katsetatakse, et vältida kulukat valvetronic süsteemi uuendamist. Valvetronic detailid on kulunud ja igasugused püüdlused seda süütepoolide, pihustite, juhtmete jnejne kaela ajada on paraku probleemi eitamine. Kulutused küünlaid, poole ja mida veel sättida ning vahetada on põhjendatud vaid siis, kui need on õigel ajal vahetamata jäänud / õige hooldusvälba tööde hulgast välja jäetud. See "0.3/0.8 mm valve lift positsiooni" adaptsiooni muutus ei ole ka mõju korral tegelikult täielik probleemi lahendus vaid siiski ajutine või määratud ajaga lahendus. See muutus mõjutab otseselt näiteks tühipööretel kütuse kulu. See valvetronic adaptsioonide osa on BMW service function tegevuste lõikes teostatav ja iga BMW märgi sõidukitega tegelev üksus käib sellistest hõlpsalt üle. Kui soov ise autot remontida ehk võimalusena ka mitte ravi tekitavatele testidele aega kulutada siis tuleb ka sellised töövahendid endal kasutusele võtta.