E38 probleem ABS-ga
E38 probleem ABS-ga
Tere.
Mure, kui kiirus ületab 50km/h siis viskab abs/veojõukontrolli maha ja spidol vea tuled põlema. Jääd seisma, suretad auto, võti välja. Paned uuesti käima, asi korras. Arvuti näitab abs pumba surve andurit, sain teise anduri carwayst aga ikka sama jama ja arvuti näitab ikka anduri viga. Vb keegi pädevam oskab kaasa rääkida.
Mure, kui kiirus ületab 50km/h siis viskab abs/veojõukontrolli maha ja spidol vea tuled põlema. Jääd seisma, suretad auto, võti välja. Paned uuesti käima, asi korras. Arvuti näitab abs pumba surve andurit, sain teise anduri carwayst aga ikka sama jama ja arvuti näitab ikka anduri viga. Vb keegi pädevam oskab kaasa rääkida.
BMW E38 730d ja E36 compact rahvasprint
Re: E38 probleem ABS-ga
Abs andur on arvatavasti vigane kui muidugi kõik rehvid ühte mõõtu on
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E38 probleem ABS-ga
Arvutiga peaks rõhuanduri signaal näha olema, võid ju vaadata seda.
Kunagi ühel X-il oli sarnane viga, kuskil Tartus mõõdeti rõhuanduri juhtmed üle ja tehti korda asi. Vist oli mingi "massi" katkestus ajus sees, tõmmati uus massjuhe väljaspoole plokki.
Kunagi ühel X-il oli sarnane viga, kuskil Tartus mõõdeti rõhuanduri juhtmed üle ja tehti korda asi. Vist oli mingi "massi" katkestus ajus sees, tõmmati uus massjuhe väljaspoole plokki.
Re: E38 probleem ABS-ga
Rehvid mõõdus kõik, kogemused teiste autodega sarnane viga ja asi on piirdunud abs anduriga või abs vööga aga siis arvuti näidanud anduri viga aga see surveanduri värk tõmbab kuulikinni. Vaikselt juba jah kahtlustan, et pumba aju tuksis või peaks kolmandat andurit ka proovima
BMW E38 730d ja E36 compact rahvasprint
Re: E38 probleem ABS-ga
Kui reaaksekt surveabdur kontrollitud siis arvatavast aju viga
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E38 probleem ABS-ga
See X5 näitas 300bar rõhku, ilma et pedaali vajutaks üldse, peaks vist nulli näitama seal.
Enda Audi näiteks läks siis lolliks, kui piduritulede lüliti oli valesti reguleeritud, lülitas liiga hilja. Pidurdamisel rõhuanduri signaali järgi rõhk kasvas, aga pidurituled veel põlema ei läinud ja auto hädaldas, et rõhuandur vigane, näitab mingit rõhku suvalisel ajal
Enda Audi näiteks läks siis lolliks, kui piduritulede lüliti oli valesti reguleeritud, lülitas liiga hilja. Pidurdamisel rõhuanduri signaali järgi rõhk kasvas, aga pidurituled veel põlema ei läinud ja auto hädaldas, et rõhuandur vigane, näitab mingit rõhku suvalisel ajal
Re: E38 probleem ABS-ga
Kohapeal vajutades pidurit näitas andur 20bar, seega võiks andur nagu töötada. Eelnevalt oli salvestanud rooli asendi vea ka aga see pole tagasi tulnud. Kas vaakum ei mängi seal mingit rolli? Vb peaks vaakumi leket otsima ültsegi.
Pilt netist aga viskab samad tuled
Pilt netist aga viskab samad tuled
BMW E38 730d ja E36 compact rahvasprint
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: E38 probleem ABS-ga
Mul oli ka sama mure FL 38ga...autodega millel on DSC on enamasti asi lihtne-andur on eraldi vahetatav abs ploki küljes(eeldusel et juhtmed kontrollitud on tõenäoliselt viga anduris)Uus OEM osa ligi 150€.Autodega millel on ASC on asi raskendatud kuna andur niiöelda ajus sees ja eraldi vahetatav pole,sel juhul tuleks panna uus aju või leida inimene kes selle remondib kui on võimalik.
E36 m50b20
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Ehk oskad sa ploki massi asukohta viidata?teet82 kirjutas:l Tartus mõõdeti rõhuanduri juhtmed üle ja tehti korda asi. Vist oli mingi "massi" katkestus ajus sees, tõmmati uus massjuhe väljaspoole plokki.
Enda e38saga samaprobleem aga see esineb vahel harva ja alates -10 ja külmem.
Üldjuhul 3 suretusega enam tagasi ei tule.Oli võimalus proovida ka oem uut andurit aga tolku sellest polnud.
Kuna probleem esineb ainult külmaga ja veaks rõhuandur.Hetkel ei ole veel väga süvenenud sinna aga hea oleks kui korda saaks.
Re: E38 probleem ABS-ga
Rõhuanduri kõik kolm juhet jooksevad otse ABS-i plokki, vähemalt elektriskeemi põhjal oli nii. Arvatavasti siis pluss, mass ja signaaljuhe. Puudu oli auto omaniku jutu järgi mass läbi aju ja pandi uus mass otse rõhuanduri küljest keresse. Selle X5 puhul oli selles mõttes lihtsam, et viga oli aktiivne, tuli kohe tagasi. Aga põhimõtteliselt võiks arvutiga sõita ja vaadata, et kas näitab mingeid kahtlaseid rõhunumbreid hetkel kui tuled põlema lähevad.Alari. kirjutas:Ehk oskad sa ploki massi asukohta viidata?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Roolinurk oli ok?
soldout kirjutas: Eelnevalt oli salvestanud rooli asendi vea ka aga see pole tagasi tulnud.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Mis veakoodi arvuti konkreetselt näitas?
Mõni aftermarket diag. programm võib veakoodi selgitusi valesti näidata.
Surveandurite rikkeid E38/E39/E53 DSC süsteemidel pole kohanud - pigem on aju piiksus ja näitab surveanduri häiret.
Samas kui on näiteks selline: "5C Pressure-sensor test", võib tegelik viga peituda hoopis DSC pumbas.
DSC rakendab seda pumpa testiks umbes 30 km/h juures ja kui soovitud rõhku ei saavutata, viskabki tulede mere spidoplokki
Mõni aftermarket diag. programm võib veakoodi selgitusi valesti näidata.
Surveandurite rikkeid E38/E39/E53 DSC süsteemidel pole kohanud - pigem on aju piiksus ja näitab surveanduri häiret.
Samas kui on näiteks selline: "5C Pressure-sensor test", võib tegelik viga peituda hoopis DSC pumbas.
DSC rakendab seda pumpa testiks umbes 30 km/h juures ja kui soovitud rõhku ei saavutata, viskabki tulede mere spidoplokki
tel. 51 949 859
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Pump on juba korra vahetatud ja tuli töötava autopealt.Enda vana rändas edasi teise autopeale ja pole siiani ühtegi muret tekitanud.Lihtsa ntks minupuhul,käib viga käsikäes vaid tugevama külmaga ja sedagi väga väga harva.Kuna otsest muret hetkel tekitanud ei ole siis on see asi unarusse jäänud
Kodustes vahendites vaid tavaline inpa ja sellega on korra piilutud,kui viga on esinenud. Veaks nagu ikka Pressure-sensor.Samas inpa on juba nii aegunud kraam,et võiks jah midagi paremat asemele muretseda
Kodustes vahendites vaid tavaline inpa ja sellega on korra piilutud,kui viga on esinenud. Veaks nagu ikka Pressure-sensor.Samas inpa on juba nii aegunud kraam,et võiks jah midagi paremat asemele muretseda
Re: E38 probleem ABS-ga
Ega vahet pole mis programmiga veakoode lugeda, kuni tegemist on margipõhise tarkvaraga, selles mõttes pole INPA-l häda midagi. Ja kui hakata DIS/ISTA juhendamisel teste tegema veakoodi põhjal, siis mitteaktiivse ja harva esineva vea puhul saavad need testid arvatavasti probleemideta läbitud ja midagi targemaks ei saa.
Äkki hoopis vaja piduriõli vahetada kui viga suure külmaga esineb?
Äkki hoopis vaja piduriõli vahetada kui viga suure külmaga esineb?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Piduriõli on 2 viimase aastaga pea 3 korda vahetatud.
Ja seda on tehtud nõuetekohase Dsc ja Abs bleeding aktiveerimisega.
Seega jah nokk kinni saba lahti.Eks tuleb käsile võtta mingiaeg ja kellegi targemajuurde lohistada.
Meiekandis siin pole just väga teraseid inimesi sellel alal.
Niiöelda veakoode oskame me kõik arvutist ette lugeda
Ja seda on tehtud nõuetekohase Dsc ja Abs bleeding aktiveerimisega.
Seega jah nokk kinni saba lahti.Eks tuleb käsile võtta mingiaeg ja kellegi targemajuurde lohistada.
Meiekandis siin pole just väga teraseid inimesi sellel alal.
Niiöelda veakoode oskame me kõik arvutist ette lugeda
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E38 probleem ABS-ga
Saab ka INPA-ga vaadata / kontrollida.
ttsys kirjutas:Roolinurk oli ok?soldout kirjutas: Eelnevalt oli salvestanud rooli asendi vea ka aga see pole tagasi tulnud.
Re: E38 probleem ABS-ga
Roolinurk on ok aga rool ise kuidagi raskepoolne, seda pidi vist see servo põhjustama.ttsys kirjutas:Roolinurk oli ok?soldout kirjutas: Eelnevalt oli salvestanud rooli asendi vea ka aga see pole tagasi tulnud.
diagnostiga seadmest rääkides siis delpiga need veakoodid lugesin aga boschiga ligi ei saa.
Vb peaks seda DSC pumpa proovima, kuna sõitu alustades kordagi mitte pidurit tallata viskab selle vea.
Eile hakkas juba 30-40km/h seda viga jebama.
BMW E38 730d ja E36 compact rahvasprint
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: E38 probleem ABS-ga
Peeter A poolt viidatud pumba viga suht tavaline E38-l.Kunagi omatud E 38-l sai see teema läbitud ja kui õigesti mäletan,siis lausa kaks korda.Kunagi oli E38-l oma foorum ja seal kuskil teemas oli probleemi lahendamiseks õpetus pumba renoveerimiseks TSI(tee see ise) vist.Kas see foorum enam toimib,ei teagi!Pumba pakutavat survet saab vähegi pädev dignostik diagnoosida ja see surve barides peaks olema päris korralik kui õigesti mäletan,siis sinna 10-12 bari kanti(dignostikat tehes peaks diagnoosiseade muidugi õiget väärtust teadma).Minu isendil oli sarnaste sümptomite,veateadete puhul see näitaja vist poole vähem ehk siis 6 bari(või no igaljuhul poole vähem kui peaks uuel töökorras pumbal olema).Pump sai maha võetud,lahti võetud,vaadatud mis karul kõhus.Ei mäleta,et kas vahetasin ka harjad,kuid vaevalt,et esimesel korral kuna see tundus suht võimatu missioon olevat(miks ma muidu selle töö teistkordselt ette võtsin eks teistkordselt sai ka harjad vahetatud,sest esimene lahendus kaua ei kestnud).Esimesel korral puhastasin lihtsalt pumba seest niiskusest,sai puhastatud väheke ka rootorit ning harjasid ja pingestasin harjadele suruvaid vedrusid ja teisel korral sai tehtud ka harjade vahetus(vot ei mäleta 100% aastaid tagasi tehtut).Võin ka kaks asja omavahel segi ajada kuna E38-l on sarnaseid parandamis võtteid vajav ka jahutussüsteemi lisaveepump(ka seda sai kaks korda tehtud 6 aasta jooksul).Kindel on see,et korda tegin ma need mõlemad ise-suht sarnased teemad mõlema asjaga,lahti lammutada, puhastada, võimalusel kindlasti harjad vahetada(ei ole kergete killast ülesanne),aga teostatav,vähemalt ühel neist.Edu!
Re: E38 probleem ABS-ga
Tere.
Tänud PeeterA. Sain probleemile lahenduse DSC pumba vahetusega. Muidugi teiste arvamustest oli ka abi.
Tänud PeeterA. Sain probleemile lahenduse DSC pumba vahetusega. Muidugi teiste arvamustest oli ka abi.
BMW E38 730d ja E36 compact rahvasprint