Tere
Ei leidnud siit vastust või sellist teemat..
Ostsin ca kuu aega tagasi 745D 2006 a ja auto tundus igati värske ja heas korras.
Nüüd kui ilmad läksid külmemaks ja sinna 10 kraadi tuuri hommikuti, hakkas viskama ühtäkki hommikuti ette veateadet "alternator fault" punane kiri ja aku märk. Esimesed paar korda viskas lisaks ka veel dynamic drive mingi vea jne. Ilmselt siis sellega seosnevalt.
Nüüd päris iga hommik ei viska aga enamusel ikka alternator fault ja kui jätan seisma ja ootan kuniks kõik tuled kustunud ja käivitan uuesti siis kaob ära, vahel tuleb veel korra tagasi aga üldiselt peale paari restarti kaob ära ja töötab korralikult ja läheb käima ka kenasti.
Eile läksin linna ja samamoodi hommikul ja alternator fault ja lükkasin auto välja ja sisse ja viskas ikka sõidu ajal uuesti ette. Jäin bensakasse seisma, et veel korra restarti teha ja kõmm aku tühi, käima ei läind enam, korra tõmbab taha ja klik klik klik tühi. Õnneks oli seal üks just autoga ja mul juhtmed pagassis ja andis korra voolu ja läks käima.
Otsisin kohe numbri netist diagnostiku juurde kuhugi ja leidsingi ja käisin läbi ja sinna sõites enam ühtegi kirja ette ei visanud ja kui kohale jõudsin siis laadis genekas ca 14,3 V-ga. Veateated sai kustutatud ja nüüd lähen mingi päev samasse kohta pingeregulaatorit vahetama, kuna soovitati sellest alustada.
Surfasin netis just ja uurisin ja mõtlen just, et see algas kõik külmemate ilmadega ca 10kraadi juures, et kas võib ka muidu selline variant olla, et aku hoopis väsinud ja seetõttu viskab ka geneka rivist välja või midagi sarnast ? Või on kindlasti asi ikka genekas või selles pingeregulaatoris siis täpsemalt ?
Ehk on kellelgi kokkupuuteid olnud või teab mõni midagi asjalikku arvata/soovitada
Lihtsalt ei tahaks tühja seda pingeregulaatorit vahetada, kui võib olla ka variant, et aku hoopis läbi. Kuna pingeregulaator + vahetus ka ca 200 euri.
Tänud ette !
E65 745D alternator fault
Re: E65 745D alternator fault
ahjaa, hommikul just viskas ka jälle ja peale 2 korda auto taaskäivitamist kadus ära. Siis otsisin selle varjatud menüü õpetuse ette ja sain sisse ja laadimist näitas tühikäigul 14V ja peale veits. Kahjuks ei tulnud varem meelde, et see peale panna kohe hommikul ja siis auto käima panna ja vaadata kui veateate viskab, kas ja mis laadimine näitab. Auto praegu seisab mõne tunni siis pärast proovin või homme hommikul
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 745D alternator fault
Diagnostik peaks oskama su aku seisukorda ka kontrollida ju. Laeb või ei jne.
7 Peab hea aku olema ,kehva akuga tuleb ja lööb igasugusi vigu ette .
7 Peab hea aku olema ,kehva akuga tuleb ja lööb igasugusi vigu ette .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E65 745D alternator fault
Aku puhul võiks ikka akuviga näidata. Haiseb nagu pingeregulaator.
Buumer Auto / 56826000
Re: E65 745D alternator fault
730dl põhjustas sellist viga kulunud rihmaratas.
-
- Huviline
- Postitusi: 456
- Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
- Asukoht: Rakvere/Helsinki
Re: E65 745D alternator fault
Oman täpselt sama autot. Lõpuks nägin varjatud menüüst ka ära et laadimine kehva. Kuulsin ulmesummadest, mis selle geneka remont läheb.
Võtsin geneka maha(pool h) jootsin külge auto poest ostetud harjad(2eur).
Nüüd sõitnud 25000km ja ühtegi probleemi
Võtsin geneka maha(pool h) jootsin külge auto poest ostetud harjad(2eur).
Nüüd sõitnud 25000km ja ühtegi probleemi