Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sai siis oma suvemasin kevade tulekuga käima pandud. aku laaditud ja käima. garaaz oli kohe paksult auru täis, aga sõiduga kadus see ära. kui vaatasin kompuutrilt kütekulu siis kumas vastu selline ilus number nagu 39,5L. see ehmatas ära. kust tuli selline kütusekulu. auto sai sügisel garaazi pandud täiesti korras olekuga. tühikäik lonkab ka aga see oli juba sügisel selline. äkki kellelgi midagi kaasa rääkida.
Ega need vana tüübi mootorid sellisel puhul tõesti erilise ökonoomsusega ei hiilga, ma kardan... ja nagu sa ütlesid, et auto tiksus sul 20 min kohapeal- see viib ka küttekulu üles...
täiesti tavaline peale seismist,aku maha võtmist ja koha peal käiamist! Arvestatakse keskmist...seistes kulu sajale kasvab- idee poolest on seistes küttekulu sajale lõpmatu suur aga 39.5 on lihtsalt maksimum mida kompu näitab!
Muuseas- panin eile oma 530-le suure kompuutri ja näitas samu numbreid, seega ei ole põhjust muretseda Muretsemiseks on siis põhjus, kui reaalne keskmine kütusekulu kole räigeks läheb...
auru kohta niipalju, et seda tuli ilmselt kondentsi pärast mis sumpasse kogunenud ...... see on oletus .... kui eksin siis kui keegi oskaks selle auru asja ilusti ära seletada oleksin tänulik (jutt siis aurust ... mitte suitsust ..... ja jahutusvedeliku tase ei vähene)
BMW summuti on pikk-pikk ja hommikuti on see külm. Mootorist tulevad soojad gaasid läbivad selle külma toru, ning nähtamatu aur muutub nähtavaks...umbes sama, nagu külma niiske ilmaga hingamisel suust tulev aur.
Kui lõpuks summuti soojaks läheb(selleks kulub omajagu aega) siis jääb ka aur vähemaks
Kui on tunne et võtab kütet liiga palju siis kõige lihtsam viis seda teada saada on ikkagi panna paak täis, sõita x kilomeetrit ning siis panna uuesti paak täis. Siis saab täpselt arvutada kui palju kulus ning ei pea kompuutri näidu põhjal oletusi tegema...
Just- paljud panevad kütusekulu ka siia vastavatesse teemadesse kompootri järgi, REAALSE kütusekulu määramiseks on see minu meelest natuke subjektiivne viis...
Veeauru tekkele aitab oluliselt kaasa ka toimiv katalüsaator!
In a catalytic converter, the catalyst (in the form of platinum and palladium) is coated onto a ceramic honeycomb or ceramic beads that are housed in a muffler-like package attached to the exhaust pipe. The catalyst helps to convert carbon monoxide into carbon dioxide. It converts the hydrocarbons into carbon dioxide and water. It also converts the nitrogen oxides back into nitrogen and oxygen.
ikkagi autol oli väike viga küljes. soojast peast hakkas välja surema ja gaasi andes jubedalt vahele jätma. diagnosti teha ei õnnestunud, aga viga saadi sellegipoolest kätte. nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse. sain uue anduri keerasin paika ja asi timmis.
325diisel kirjutas:ikkagi autol oli väike viga küljes...nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse...
ju siis liiga suure takistusega jah. ei tea elektrist halligi. igatahes mõõdeti selline number nagu 280 kopikatega aga ei tohi olla alla 380 ma ei tea mis ühikutes see on.
nonii mu bmw 735 pullitab jälle. auto seisis kaks nädalat garaazis ja juba peetis. asi selline: annad järsemalt gaasi sureb kohe välja ja lased gaasi tagasi hakkab jälle tööle. kui annan sujuvalt (ikka väga sujuvalt) läheb pöördesse ja puha. vahest kui hakkab välja surema kostub põhjua alt erilisi kõlksatusi. lõpuks suri auto sootuks välja enam käima ei läinud ja kompu kuvas saksa k. kirje getriebeprogram ja mingi sõna oli veel aga see meelest läinud. mida tähendab. mis viga võib olla.