735 91a. e32 jube kütekulu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

735 91a. e32 jube kütekulu

Postitus Postitas 325diisel »

sai siis oma suvemasin kevade tulekuga käima pandud. aku laaditud ja käima. garaaz oli kohe paksult auru täis, aga sõiduga kadus see ära. kui vaatasin kompuutrilt kütekulu siis kumas vastu selline ilus number nagu 39,5L. see ehmatas ära. kust tuli selline kütusekulu. auto sai sügisel garaazi pandud täiesti korras olekuga. tühikäik lonkab ka aga see oli juba sügisel selline. äkki kellelgi midagi kaasa rääkida.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kas see näit oli sul külma mootoriga?
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

kui garaazist välja sõitsin siis auto oli juba oma 20min. küll käinud ja mootori temperatuur töösooja saavutanud.
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Kõik õlid asjad paksud, natuke kiirendamist kah ja tuleb ilusti selline kulu


auto sai sügisel garaazi pandud täiesti korras olekuga. tühikäik lonkab ka aga see oli juba sügisel selline.
No korras autos on igaühel oma arusaam :)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Lühike sõit ja pikk koha peal käiamine - täitsa normaalne kulu.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ega need vana tüübi mootorid sellisel puhul tõesti erilise ökonoomsusega ei hiilga, ma kardan... ja nagu sa ütlesid, et auto tiksus sul 20 min kohapeal- see viib ka küttekulu üles...
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

täiesti tavaline peale seismist,aku maha võtmist ja koha peal käiamist! Arvestatakse keskmist...seistes kulu sajale kasvab- idee poolest on seistes küttekulu sajale lõpmatu suur aga 39.5 on lihtsalt maksimum mida kompu näitab!
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

selge. ju proovib uuesti kui teed jälle kuivad. aga jah see number ja aurupilv mis tagant tuli ehmatas ära. tänud
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Muuseas- panin eile oma 530-le suure kompuutri ja näitas samu numbreid, seega ei ole põhjust muretseda :) Muretsemiseks on siis põhjus, kui reaalne keskmine kütusekulu kole räigeks läheb...
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

auru kohta niipalju, et seda tuli ilmselt kondentsi pärast mis sumpasse kogunenud ...... see on oletus .... kui eksin siis kui keegi oskaks selle auru asja ilusti ära seletada oleksin tänulik (jutt siis aurust ... mitte suitsust ..... ja jahutusvedeliku tase ei vähene)
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

vat selle auruga on selline lugu...

BMW summuti on pikk-pikk ja hommikuti on see külm. Mootorist tulevad soojad gaasid läbivad selle külma toru, ning nähtamatu aur muutub nähtavaks...umbes sama, nagu külma niiske ilmaga hingamisel suust tulev aur.
Kui lõpuks summuti soojaks läheb(selleks kulub omajagu aega) siis jääb ka aur vähemaks
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

et siis lihtsalt kuum aur....niiskusest....või millest aur.....aur on ka ikkagi materiaalne?
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

jah, see tekib veest, midasisaldab kindlasti õhk, mida mootoris põletatakse
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Iff_
Klubiliige EKBK
Postitusi: 67
Liitunud: 25.05.2004 15:25 39
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff_ »

Kui on tunne et võtab kütet liiga palju siis kõige lihtsam viis seda teada saada on ikkagi panna paak täis, sõita x kilomeetrit ning siis panna uuesti paak täis. Siis saab täpselt arvutada kui palju kulus ning ei pea kompuutri näidu põhjal oletusi tegema...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Just- paljud panevad kütusekulu ka siia vastavatesse teemadesse kompootri järgi, REAALSE kütusekulu määramiseks on see minu meelest natuke subjektiivne viis...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Veeauru tekkele aitab oluliselt kaasa ka toimiv katalüsaator!
In a catalytic converter, the catalyst (in the form of platinum and palladium) is coated onto a ceramic honeycomb or ceramic beads that are housed in a muffler-like package attached to the exhaust pipe. The catalyst helps to convert carbon monoxide into carbon dioxide. It converts the hydrocarbons into carbon dioxide and water. It also converts the nitrogen oxides back into nitrogen and oxygen.
Back to basics: http://auto.howstuffworks.com/catalytic-converter.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

ikkagi autol oli väike viga küljes. soojast peast hakkas välja surema ja gaasi andes jubedalt vahele jätma. diagnosti teha ei õnnestunud, aga viga saadi sellegipoolest kätte. nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse. sain uue anduri keerasin paika ja asi timmis.
truumu

Postitus Postitas truumu »

325diisel kirjutas:ikkagi autol oli väike viga küljes...nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse...
Liiga suure takistusega vast...
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

ju siis liiga suure takistusega jah. ei tea elektrist halligi. igatahes mõõdeti selline number nagu 280 kopikatega aga ei tohi olla alla 380 ma ei tea mis ühikutes see on.
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

nonii mu bmw 735 pullitab jälle. auto seisis kaks nädalat garaazis ja juba peetis. asi selline: annad järsemalt gaasi sureb kohe välja ja lased gaasi tagasi hakkab jälle tööle. kui annan sujuvalt (ikka väga sujuvalt) läheb pöördesse ja puha. vahest kui hakkab välja surema kostub põhjua alt erilisi kõlksatusi. lõpuks suri auto sootuks välja enam käima ei läinud ja kompu kuvas saksa k. kirje getriebeprogram ja mingi sõna oli veel aga see meelest läinud. mida tähendab. mis viga võib olla.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Getriebeprogramm = autom. kast avariirežiimis.
Mine mõne diagnostiku juurde.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta