E38 740i 99.a sooja ei tule.
E38 740i 99.a sooja ei tule.
arvasin et viga nendes klappides mis kapoti all on. kraan vms. vahetati ära aga ei midagi. kui seest reguleerida sooja/külma õhku siis tuleb armatuuri alt vee mulinat nagu oleks soendusradikas pool tühi. kas võib äkki viga olla veepumbas et mõni laba murdund vms. vesi radikas normis. autol on peal vebasto ja ka see ei anna sooja kohapeal. sõites tuleb sellist leiget õhku näpud külmetavad. temperatuur on ilusti paigas. peale neid **** klappe või kraan või mis asi tal seal kapoti all on on torud leiged kuni sinnani kõik soe ok.
Tükk aega olin sama mure küüsis !!!
Mul kadus vedelik kuhugi ära.Lasin radika kõrvalt väikse mikro mõra korda teha ja ikka sama jama. Sis pidevalt radikat õhutades sain sõita nii et sooja ka tuleb.Vaadati üle termostaat ja kõik muu, sai ka läbipesu tehtud... ei midagi sama jama... Mõtlesime sis et vana auto juba lõdvikud ja muud ühendused kindlasti ei pea enam panin sisse paki stop leak pulbrit tanklates mingi 50 kr (arvestades et kulutasin probleemi leidmisele 2000 kr) õhutasin radikat ja päris ausalt peale seda probleem kadus igatahes 3 kuud sõidan juba nii et ei pea iga päev kapoti alla ronima õhutama ja sooja tuleb nii mis kole... muidugi mul tavalise pliidinuppudega 730i 94a soojendus süsteem asi sai kuskilt õhku või lekkis kergelt ja sellest tihti piisab et asi keerulisem tunduks... !
Mul kadus vedelik kuhugi ära.Lasin radika kõrvalt väikse mikro mõra korda teha ja ikka sama jama. Sis pidevalt radikat õhutades sain sõita nii et sooja ka tuleb.Vaadati üle termostaat ja kõik muu, sai ka läbipesu tehtud... ei midagi sama jama... Mõtlesime sis et vana auto juba lõdvikud ja muud ühendused kindlasti ei pea enam panin sisse paki stop leak pulbrit tanklates mingi 50 kr (arvestades et kulutasin probleemi leidmisele 2000 kr) õhutasin radikat ja päris ausalt peale seda probleem kadus igatahes 3 kuud sõidan juba nii et ei pea iga päev kapoti alla ronima õhutama ja sooja tuleb nii mis kole... muidugi mul tavalise pliidinuppudega 730i 94a soojendus süsteem asi sai kuskilt õhku või lekkis kergelt ja sellest tihti piisab et asi keerulisem tunduks... !
My a** @ BMW
vesi välja lastud ja õhutatud igat pidi 3 korda proovitud. 0 ei midagi. täpselt selline tunne nagu tõmbaks uuesti õhku peale. olen ka ise õhtutada proovind auto ninaga mäkke ajand jne. ikka 0. tuleb ainult leiget õhku. kui reguleerida seest sooja või külma siis armatuuri alt muliseb. radikas vesi normis, temp. normis. kõik ülejäänd ok aga sooja netu.
- Koleloom
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
- Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
- Asukoht: Tartu
Proovi salongi radika läbipesu teha , mina olen seda teinud tavalise veega , vastupidi voolu suunas lase vesi radikasse.Ja on olnud kasu.
Ära sa neid lekkepeatajaid ja läbibesuaineid topi (läbipesuaine ajab selle sette ja jama liikvele siis on pärast kõik radika kanalid seda soga täis)
Ära sa neid lekkepeatajaid ja läbibesuaineid topi (läbipesuaine ajab selle sette ja jama liikvele siis on pärast kõik radika kanalid seda soga täis)
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Lasen siia siis oma versiooni. UM-is nüüd tuttav vaatas asja üle ja korrigeeris veidi. Ilmselt siis Saksas eelmiste tõmmude omanikkude poolt on seal mingit jama tehtud. Autol termostaati sees polnud ja temp. andur oli mingi itaalia käkk pandud. Need said nüüd siis originaalidega asendatud ja soe tuleb sisse ning mootori temp. OK. Aga juhi poole tuleb siiski vähem sooja ja aken nurgast veidi udune ning dosooli hais sees. Seega ilmselt salongiradikas katki. Samas, võibolla lekib dosool kuskilt enne radikat, tilgub kollektorile ja sealt tuleb tugev hais. See selgub juba edasiste uuringute ja remonttööde käigus.
BMW