e38 19" velje sobivus e32-le
e38 19" velje sobivus e32-le
kas e38st r19 veljed sobivad e32le?
BMW 740iL *UNIKAT 19 zoll e32 sapphire schwarz
Tsentreerimisrõngaid ju tavaveljele pole? Mul on nimelt päris tõsine jama, et ostetud autoga olid kaasas telvekad, kuid alla pannes selgus, st keskava 1-2 mm suurem
Kuigi sättisin tsentrisse ja sõita on OK, oli see kõik paras %¤#&#. Seega arvasin, et mingid teised BMW veljed...
Kuigi sättisin tsentrisse ja sõita on OK, oli see kõik paras %¤#&#. Seega arvasin, et mingid teised BMW veljed...
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Mõtlesin plekkvelgi, said aru küllsten10 kirjutas:Milline on tavavelg Kas see mis ei vaja tsentreerimisrõngaid ?
Pane rõngad vahele ja saad omale tavavelje ...... ja minu arvates ei ole üldse kasulik sõita ilma tsentreerimisrõngasteta .
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
suvaline treial on võimeline ju need rõngad tegema kui ilusti paluda ja raha pakkuda
ja ilma tsentr. rõngasteta küll ei soovita sõita
venitab poldiaugud kohe ära
ja ilma tsentr. rõngasteta küll ei soovita sõita
venitab poldiaugud kohe ära
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Rattaflansist suurema keskavaga velgede(näiteks.E39 veljed E38 all) kasutamisel tuleb igal juhul tsentreermisrõngaid kasutada, kuna ilma nendeta jääb kogu raskus/koormus rattapoltide peale. Velje keskava peab tihedalt rattaflansiga ühilduma.ergo555 kirjutas:mida te mehed jahute siis oma rõngastega
asjad mille eest lihtsalt raha kysida
keerake poldid/muttrid diagonaalis kinni ja asi korras
rõngas teeb lihtsalt paigaldamise mugavamaks
sest poldi/muttri otsad on koonuselised ja veavad velje omale kohale
tel. 51 949 859
geniaalne leid, siis laseks kõigil velgedel keskava suureks treida ja kärab küll mis ?ergo555 kirjutas:mida te mehed jahute siis oma rõngastega
asjad mille eest lihtsalt raha kysida
keerake poldid/muttrid diagonaalis kinni ja asi korras
rõngas teeb lihtsalt paigaldamise mugavamaks
sest poldi/muttri otsad on koonuselised ja veavad velje omale kohale
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
nii LOLLI juttu pole kohe tükk aega kuulnud/lugenudergo555 kirjutas:mida te mehed jahute siis oma rõngastega
asjad mille eest lihtsalt raha kysida
keerake poldid/muttrid diagonaalis kinni ja asi korras
rõngas teeb lihtsalt paigaldamise mugavamaks
sest poldi/muttri otsad on koonuselised ja veavad velje omale kohale
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kusjuures pole see jutt nii loll midagi kui arvata võiks. Ise sõitsin ühe eelmise autoga ilma nende tsentreerimis rõngasteta ringi, kuna polnud vajalikus mõõdus lihtsalt saada neid. Tegu oli 4 auguga veljega ja ühe diagonaali poldid läksid enne kui teise omad ja asi vask. Mingeid imelike vibrasid küll ei täheldanud. Ja nende velgedega sõitsin mingi kaks aastat suviti ning veljed käisid kümneid kordi alt ära. Eks rõngastega ole jah ehk parem ja kindlam, aga hädavajalikuks mina isiklikult neid enam ei pea.Raiki kirjutas:nii LOLLI juttu pole kohe tükk aega kuulnud/lugenudergo555 kirjutas:mida te mehed jahute siis oma rõngastega
asjad mille eest lihtsalt raha kysida
keerake poldid/muttrid diagonaalis kinni ja asi korras
rõngas teeb lihtsalt paigaldamise mugavamaks
sest poldi/muttri otsad on koonuselised ja veavad velje omale kohale
tänan.dts13 kirjutas:Kusjuures pole see jutt nii loll midagi kui arvata võiks. Ise sõitsin ühe eelmise autoga ilma nende tsentreerimis rõngasteta ringi, kuna polnud vajalikus mõõdus lihtsalt saada neid. Tegu oli 4 auguga veljega ja ühe diagonaali poldid läksid enne kui teise omad ja asi vask. Mingeid imelike vibrasid küll ei täheldanud. Ja nende velgedega sõitsin mingi kaks aastat suviti ning veljed käisid kümneid kordi alt ära. Eks rõngastega ole jah ehk parem ja kindlam, aga hädavajalikuks mina isiklikult neid enam ei pea.Raiki kirjutas:nii LOLLI juttu pole kohe tükk aega kuulnud/lugenudergo555 kirjutas:mida te mehed jahute siis oma rõngastega
asjad mille eest lihtsalt raha kysida
keerake poldid/muttrid diagonaalis kinni ja asi korras
rõngas teeb lihtsalt paigaldamise mugavamaks
sest poldi/muttri otsad on koonuselised ja veavad velje omale kohale
praktikat soovitaks Raikile rohkem( kuigi ei tea palju sa ise käsi mustaks teed aga siiski)
teooria ja praktika on 2 eri asja
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Miks sa neid siis kahe aasta jooksul suviti kümneid kordi alt ära kiskusid? Anyway, anna siis aga minna kui midagi negatiivset pole juhtunud.dts13 kirjutas:Kusjuures pole see jutt nii loll midagi kui arvata võiks. Ise sõitsin ühe eelmise autoga ilma nende tsentreerimis rõngasteta ringi, kuna polnud vajalikus mõõdus lihtsalt saada neid. Tegu oli 4 auguga veljega ja ühe diagonaali poldid läksid enne kui teise omad ja asi vask. Mingeid imelike vibrasid küll ei täheldanud. Ja nende velgedega sõitsin mingi kaks aastat suviti ning veljed käisid kümneid kordi alt ära. Eks rõngastega ole jah ehk parem ja kindlam, aga hädavajalikuks mina isiklikult neid enam ei pea.
tel. 51 949 859
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
jah loomulikult mina olen loll :9
nee keskavad toetuse jaoks on TÄITSA niisama igaks juhuks tehtud sinna ja ega poldi augud ei veni ju kunagi välja kui paar tonni nende peale toetub...
krt mõelge enne tiba kui lahmima hakkate ....
nee keskavad toetuse jaoks on TÄITSA niisama igaks juhuks tehtud sinna ja ega poldi augud ei veni ju kunagi välja kui paar tonni nende peale toetub...
krt mõelge enne tiba kui lahmima hakkate ....
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Poldid ongi põhimõtteliselt vaid selleks, et velg vastu rummu vedada, ja mõeldud on need poldid tegelikult suurelt jaolt vaid pikisuunas pinge talumiseks, külgsuunas pinge vältimiseks ongi rummu keskel tsetnreerimisrant. Mis rahvas arvab, miks näiteks rekkadel on velje ava nii täpne rummu suhtes, et vahel tahab ikka hullu möllamist, et lahti saada.
Ikka sellepärast, et auto raskus polte ei koormaks.
Ikka sellepärast, et auto raskus polte ei koormaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
auto kaal jaotub 4.(nelja) ratta vahel ja yhele rattale jääb kaalu max:500kgRaiki kirjutas:jah loomulikult mina olen loll :9
nee keskavad toetuse jaoks on TÄITSA niisama igaks juhuks tehtud sinna ja ega poldi augud ei veni ju kunagi välja kui paar tonni nende peale toetub...
krt mõelge enne tiba kui lahmima hakkate ....
tead sa kui palju jõudu on vaja yhe 10mm poldi pooleks lõikamiseks(kiljotiini meetodil) mitu tonni
ja mix peaks velje augud kuluma kui poldid korralikult kinni on?
ja milleks läevad ratta poldid pooleks-sest ei ole kinni keeratud
ja rekka poolelt mõelge myyd kaalu peale mida nad veavad mitmeid kymmneid ja sadu tonne (ise töötanud nende masinatega 7 aastat)
minugi poolest võite neid rõngaid osta ja paigaldada, ma ei keela seda teile aga mina ei ole siiamaani paigaldanud ja ei paigalda ka kui niisama ei saa või pole kuskil komplektina kaasas.
Edu
Ergo
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
kuule aga miks raisata siis 5 polti ratta kohta???
pane 3 - mida need auto ja veljetootjad ikka teavad ....
see vaidlus tundub siin olema nagu vastu tuult kus.mine ...
jumal sinuga mine ja sõida 3 poldi ja ilma tsentreerimisrõngasteta aga krt ära hakka seda teisele soovitama kes oma autost tibakenegi lugu peavad ja ei taha asju peesse keerata!!!
pane 3 - mida need auto ja veljetootjad ikka teavad ....
see vaidlus tundub siin olema nagu vastu tuult kus.mine ...
jumal sinuga mine ja sõida 3 poldi ja ilma tsentreerimisrõngasteta aga krt ära hakka seda teisele soovitama kes oma autost tibakenegi lugu peavad ja ei taha asju peesse keerata!!!
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05