e32 m70-jõud ja kõik muu otsas
e32 m70-jõud ja kõik muu otsas
Tervist, nüüd ka minul aeg siiapoole pöörduda
Probleem siis järgmine: reedel autosse istudes avastasin, et autol jõudu pole (hoo võtab küll üles aga mitte kohe nagu peaks) 220kw asemel heal juhul 50kw alles, kuna oli vaja eestisse saada ja piletid ostetud siis sõitsin selle autoga ka laevale, laevalt maha sõites esimese asjana sõitsin tanklasse (eestis ikka natsa odavam ). Tangitud ja auto käima, uskuge või mitte aga kõik 300 hobust tuli vist läbi paagi tagasi mootorisse , ei saanud täpselt aru millega tegemist ja kuna jõud tagasi siis ei mõelnud enam selle peale ja hakkasin Pärnu poole liikuma (pärnusse jõudsin väga korraliku autoga)
Laupäeva hommik: istusin autosse ja jõud kõik alles (nägu särab peas), sõitsin oma väikese ringi ära kuhu vaja ja läksin korraks panka, tagasi tulles ja autot käivitades oli taas umbes 240 hobust kuhugi jooksu pistnud . Sellise poolvõrriga (isegi liinibussil oli rohkem võimu valgusfoori tagal) sõitsin töökotta ja hakkasin uurima kust häda otsida!
Tegime siis diagnosti ja arvuti näitas, et lambdaandur on "off" e. siis ei toimi, ostsin igaks juhuks kaks tükki, et saaks mõlemad uued, lambdad vahetatud aga tulemus sama e. poolvõrr edasi
Ok, ülejärgmine päev siis (kuna järgmine jäi teatud põhjustel vahele ): panime uuesti arvuti taha ja see näitab ikka lambdaanduri viga, spetsialist hakkas uurima täpsemalt, mis viga (ei tee nalja, et spetsialist-töötas kunagi aastaid Autotallis (Aare530 ka teab) siis kui Pärnus ei olnud veel UM ja see koht oli BMW ametlik remondikoda), küll me tõstsime ajusid ringi, küll ta mõõtis igast juhtmest tulevat vooli aga tulemus ikka see sama, et ühel pool lambda vool kõigub ilusti ja teisel seisab 0.09 peal. Arvasime, et äkki on lambda vigane (praak), ikka juhtub. Tõstsime siis lambdad ümber aga see lamba, mis ennem ei töötanud see töötas ilusti teises pesas ja vastupidi, see mis ennem töötas teises pesas ei tööta (0.09).
Kustkiltmaalt oli minul (ei ole eriline spetsialist aga mootoritööpõhimõtet olen isegi natukene õppinud) mõistus jummala otsas. Siis me mõõtsime kas lambdani vool jõuab, et kahe valge juhtme vahel (universaalsed lambdad) peab tulema akulaadimis vool (12V-14V) ja uskuge või mitte aga vool tuleb 13, kopikatega midagi, ei mäleta enam) see tähendab ju, et taas, kas lambda viga või sealt edasi, kuna lambda oli korras (kontrollitud) siis viga on sealt edasi.
Nii järgmine teooria, kus võib viga olla on: kas tõesti katalüsaator-kui kat ei tööta (UMBES) siis lamba ka ei tee oma tööd?! seda ei jõudnud kontrollida kuna mul oli natsa kiire !
Sõitsin siis töökojast minema oma võrriga ja umbes 50km. pärast hakkas auto tõmblema sõiduajal (gaasipedaal ühes asendis), tühikäik kadus ja peale pikemat seisakut auto enam ei käivitanud (õigemini käivitus aga peale paari sekundit suri kohe välja),(ennem käivitamisega probleeme polnud, käima läks aga jõudu polnud), pikema käivita-sureta mängimise peale jäi mootor tööle aga tühikäiku ikka pole(ise arvan , et mootoritemperatuur tõusis sinna kuhu vaja).
Saan ma nüüd õigesti aru, et katalüsaatorid selle 50km said otsa?
Kui kellelgi on veel ideid siis palun andke tuld, kohe auto alla ei roni aga kuulõpus oleks hea hakata kuskilt otsast otsima hakata.
Probleem siis järgmine: reedel autosse istudes avastasin, et autol jõudu pole (hoo võtab küll üles aga mitte kohe nagu peaks) 220kw asemel heal juhul 50kw alles, kuna oli vaja eestisse saada ja piletid ostetud siis sõitsin selle autoga ka laevale, laevalt maha sõites esimese asjana sõitsin tanklasse (eestis ikka natsa odavam ). Tangitud ja auto käima, uskuge või mitte aga kõik 300 hobust tuli vist läbi paagi tagasi mootorisse , ei saanud täpselt aru millega tegemist ja kuna jõud tagasi siis ei mõelnud enam selle peale ja hakkasin Pärnu poole liikuma (pärnusse jõudsin väga korraliku autoga)
Laupäeva hommik: istusin autosse ja jõud kõik alles (nägu särab peas), sõitsin oma väikese ringi ära kuhu vaja ja läksin korraks panka, tagasi tulles ja autot käivitades oli taas umbes 240 hobust kuhugi jooksu pistnud . Sellise poolvõrriga (isegi liinibussil oli rohkem võimu valgusfoori tagal) sõitsin töökotta ja hakkasin uurima kust häda otsida!
Tegime siis diagnosti ja arvuti näitas, et lambdaandur on "off" e. siis ei toimi, ostsin igaks juhuks kaks tükki, et saaks mõlemad uued, lambdad vahetatud aga tulemus sama e. poolvõrr edasi
Ok, ülejärgmine päev siis (kuna järgmine jäi teatud põhjustel vahele ): panime uuesti arvuti taha ja see näitab ikka lambdaanduri viga, spetsialist hakkas uurima täpsemalt, mis viga (ei tee nalja, et spetsialist-töötas kunagi aastaid Autotallis (Aare530 ka teab) siis kui Pärnus ei olnud veel UM ja see koht oli BMW ametlik remondikoda), küll me tõstsime ajusid ringi, küll ta mõõtis igast juhtmest tulevat vooli aga tulemus ikka see sama, et ühel pool lambda vool kõigub ilusti ja teisel seisab 0.09 peal. Arvasime, et äkki on lambda vigane (praak), ikka juhtub. Tõstsime siis lambdad ümber aga see lamba, mis ennem ei töötanud see töötas ilusti teises pesas ja vastupidi, see mis ennem töötas teises pesas ei tööta (0.09).
Kustkiltmaalt oli minul (ei ole eriline spetsialist aga mootoritööpõhimõtet olen isegi natukene õppinud) mõistus jummala otsas. Siis me mõõtsime kas lambdani vool jõuab, et kahe valge juhtme vahel (universaalsed lambdad) peab tulema akulaadimis vool (12V-14V) ja uskuge või mitte aga vool tuleb 13, kopikatega midagi, ei mäleta enam) see tähendab ju, et taas, kas lambda viga või sealt edasi, kuna lambda oli korras (kontrollitud) siis viga on sealt edasi.
Nii järgmine teooria, kus võib viga olla on: kas tõesti katalüsaator-kui kat ei tööta (UMBES) siis lamba ka ei tee oma tööd?! seda ei jõudnud kontrollida kuna mul oli natsa kiire !
Sõitsin siis töökojast minema oma võrriga ja umbes 50km. pärast hakkas auto tõmblema sõiduajal (gaasipedaal ühes asendis), tühikäik kadus ja peale pikemat seisakut auto enam ei käivitanud (õigemini käivitus aga peale paari sekundit suri kohe välja),(ennem käivitamisega probleeme polnud, käima läks aga jõudu polnud), pikema käivita-sureta mängimise peale jäi mootor tööle aga tühikäiku ikka pole(ise arvan , et mootoritemperatuur tõusis sinna kuhu vaja).
Saan ma nüüd õigesti aru, et katalüsaatorid selle 50km said otsa?
Kui kellelgi on veel ideid siis palun andke tuld, kohe auto alla ei roni aga kuulõpus oleks hea hakata kuskilt otsast otsima hakata.
E32 750i 220kW
Filtrid vahetasin paar tundi ennem lambdaandurite vahetust.Martin_S kirjutas:Kuidas sul lood on õhulugejaga?
bensupumba rõhuga?
Bena filtriga?
Olid ka mõtted õhulugeja juures ja bensapuba üle mõtlesima ka aga kui ta seda aju seal näppis ja kontrollis siis õhulugejad toimisid ühtemoodi, nii parema kui vasaku oma. Mida me ei kontrollinud oli tõesti bensapump (aare530 mainis ka seda, et äkki viga seal) aga kas bensapump saab teha sellist trikki, et sõidu ajal tuleb järsku jõud tagasi, ennem unustasin seda jah mainida, et sõidu ajal mingi hetk tuli jõud tagasi (ehmatas lausa ära kuna oleks peaaegu sellise gaasipedaali asendiga teisele tagant sisse hüpanud)
E32 750i 220kW
kui ma ei eksi siis v12 on peal kaks bena pumpa jõu kao võis tekitada ühe pumba maha koolemine. ja kui gaasiga mängida siis ja uuesti käivitades on võimalik et pump jälle hakkab tööle.(mingiks ajaks) samas oleks targem kontrollida pumba releed pumba juhtmete ühendused(pumba pistikud ja kaitsmed) Sest suht vähe tõenäoline on see et mõlemad pumbad korraga otsa saavad
Kui 1 pumpades tagant ära kaob siis peaks tööle jääma ainult üks pool mootorist mis võrdubki sellise edasi minekuga nagu mingi tramm vms
Kui 1 pumpades tagant ära kaob siis peaks tööle jääma ainult üks pool mootorist mis võrdubki sellise edasi minekuga nagu mingi tramm vms
No jah aga viga läks ju edasi, nüüd ei lähe enam isegi mitte käima, ühe pumbaga peaks ju saama sõita küll. Ja ühe pumbaga peaks tühikäik ka alles jääma. Või surid nüüd mõlemad korraga nagu esitulede pirnidki kui üks läheb siis kohe teine järgi
Ja kui tõsiselt saab edasi mõelda seda katalüsaatorite teemat, kas on see siis tõenäoline et need koolesid?
Ja kui tõsiselt saab edasi mõelda seda katalüsaatorite teemat, kas on see siis tõenäoline et need koolesid?
Viimati muutis arnie, 03.06.2008 21:03 40, muudetud 1 kord kokku.
E32 750i 220kW
Ei tohiks jah koos minna eks erand kinnitab reeglit. Ega enna sa ei tea kui ei kontrolli. kõige lihtsam variant oleks pumba juurest voolikute lahti ühendamine ja kontroll et pump ikka kütet peksab ja siis juba rõhu kontroll.arnie kirjutas:No jah aga viga läks ju edasi, nüüd ei lähe enam isegi mitte käima, ühe pumbaga peaks ju saama sõita küll. Ja ühe pumbaga peaks tühikäik ka alles jääma. Või surid nüüd mõlemad korraga nagu esitulede pirnidki kui üks läheb siis kohe teine järgi
Kohapeal läks põõrdesse, mitte küll v12 häälega aga siiski, hiljem aga kui tühikäik ka kadus siis läks pöördesse ainult suure palumise abiga e. vajuta gaasi nii palju kui tahad aga pöörded tõusevad ainult siis ja nii palju kui tema tahab!Krix20 kirjutas:Ühe pumbaga töötab ju ainult üks pool mootorist (ehk siis 6 silindrit)
Kas kohapeal läks muidu pöördesse?? Kui ei, siis otsi eml´iga seotud teemasid.
E32 750i 220kW
Peaks äkki selle ka ära mainima, et ükskord talvel, 1,5 aastat tagasi, juhtus küll sellinne asi, et EML tuli läks külma mootoriga põlema ja sõit jätkus ainult avariireziimis, aga kui ma korraks seisma jäin, lülitasin süüte välja ja siis jälle süüte sisse siis toimis edasiselt nii nagu peab (see hommik oli ülikülm väljas -25 või enamgi, ei mäleta enam, kirjutasin selle vea sinna alla)
E32 750i 220kW
Endal oli midagi sarnast (siin teemas seletasin pikemalt), et jõud kadus ära aga avariireziimis ei olnud (EML tuli käitus õieti!). Tühikäigul töötas aga ilusti ja välja ei surnud, ning käima läks ka hästi. Probleem kollitas algul peale tühikäigul käimist aga mingist hetkest juba koguaeg. Mul aitas elektrooniliste seguklappide puhastus, olid teised üsna mustad ja ju jäid kohati kinni...
EDIT: Ma küll diagnostikasse ei jõudnud aga arvan, et see ei oleks ka midagi näidanud, kuna EML tuli töötas õieti ja kuskile mingit viga ei saatnud. Lisaks käis see probleem paarkorda hetkeks läbi ka aasta tagasi kui auto soetasin, mingi hetk peale seda tehti ka mootori diagnostika mis ühtegi EML'ga seotud viga ei näidanud. Et soovitan need klapid üle käia
EDIT: Ma küll diagnostikasse ei jõudnud aga arvan, et see ei oleks ka midagi näidanud, kuna EML tuli töötas õieti ja kuskile mingit viga ei saatnud. Lisaks käis see probleem paarkorda hetkeks läbi ka aasta tagasi kui auto soetasin, mingi hetk peale seda tehti ka mootori diagnostika mis ühtegi EML'ga seotud viga ei näidanud. Et soovitan need klapid üle käia
Viimati muutis Andres, 03.06.2008 22:06 22, muudetud 2 korda kokku.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2437
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Tundub nagu oleks E32 halvad päevad Mul ka jamab mootor ja suht sarnaselt.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=58046
Mõne päeva pärast Truumu juurde ja loodan,et saab korda.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=58046
Mõne päeva pärast Truumu juurde ja loodan,et saab korda.
E70 4.8i /// E93 335i
Peaks vist nädalavahetusel tööriistapoodi minema ja soetama kõik tööriistad, et sellised asjad nagu õhulugeja jne saaks maha keerata ja korralikult üle vaadata.
Jäi mainimata veel see, et peale pikemat sõitu peatudes jube kärsa hais üleval, nagu pidurid või miskit oleks peal, hais tuleb kapoti alt.
Nüüd auto seisab ärge muretsege , sõitsin viimati siis kui see anomaalija juhtus, oli ju vaja kuidagi maja ette saada võõras riigis siin ju
Jäi mainimata veel see, et peale pikemat sõitu peatudes jube kärsa hais üleval, nagu pidurid või miskit oleks peal, hais tuleb kapoti alt.
Nüüd auto seisab ärge muretsege , sõitsin viimati siis kui see anomaalija juhtus, oli ju vaja kuidagi maja ette saada võõras riigis siin ju
E32 750i 220kW
Õhulugejas pole sul ju midagi vaadata, -peale selle kas niidid on terved.
Neid niite võid ka siis puhastada carb cleaneriga, kuna ajapikku koguneb sinna igasugust saasta peale.(Ja võib juhtuda ,et hakkavad valesti temp. reageerima-jahtuma)
Kuid ETTEVAATUST puhastamisel! Tegu on siiski väha õrna elemendiga!
Ja kui seda "võrku" sealt õhulugeja eest eemaldad , ka siis tasuks ettevaatlik olla(läheb üsna kergelt katki.)
Neid niite võid ka siis puhastada carb cleaneriga, kuna ajapikku koguneb sinna igasugust saasta peale.(Ja võib juhtuda ,et hakkavad valesti temp. reageerima-jahtuma)
Kuid ETTEVAATUST puhastamisel! Tegu on siiski väha õrna elemendiga!
Ja kui seda "võrku" sealt õhulugeja eest eemaldad , ka siis tasuks ettevaatlik olla(läheb üsna kergelt katki.)
Väike õpetus kuidas õhulugejat diagnoosida: http://bmwe32.masscom.net/sean750/MAF_v ... ooting.htm
Ka truumu diagnostika on parem kui mõni teine? (ma ei väida, et ta on halb kui auto ostsin siis käisin tema juures ja jäin tööga rahule, lihtsalt ei mõista miks üks diagnostika aparaat parem on kui teine. Ja ma arvan, et tal tööd nii palju, et ei ole aega minu autol päev läbi viga otsida kui arvuti näitab ainult ühte ja sama juttu)Martin_S kirjutas:igal juhul kui viga oleks õhulugejas siis su auto siiski sõidaks ma arvan et äkki peaks viima truumu juurde diagnoosimiele
Teine häda on sellest, et auto on praegu Helsingis ja kuda ma ta nüüd tagasi eesti saan ka ei tea veel .
Ja diagnostika näitas ju, et lambda ei toimi, miks aga ei toimi seda juba peab hakkama otsima (kuna lambda on korras, läbi proovitud, vahetasime lambdad ringi jne.).
Ise arvan järgmist: ühe poole katalüsaator sai otsa ja tänu sellele just selles pooles ei toimi ka ükspuha kui kallis lambda, kuna otsustasin sellise mootoriga edasi sõita, siis koormasin mootori teise poole ka nii üle, et teine kat andis ka otsad, nüüd tuleks põhimõttelistelt katid alt ära keerata ja vaadata mis siis saab.
Nüüd tahan teada kui õiges suunas ma mõtlen ja kas minu teooria saab paikka pidada või on see lauslollus?
E32 750i 220kW
Mina mõtleks pisut teises suunas...aga ma pole ka eriline taibu ses asjas
Kahtlustaksin ikkagi EML-mootorit, sest kui tänu sellele ei tööta pool mootorit, ei saa ju töötada ja midagi näidata ka lambda või mis ?
Päris võõras see tunne mulle pole,kuna oma auto jupsis samamoodi mingi vahe,aga õnneks hakkas uuesti tööle
Isegi kui KAT oleks megalt umbes,siis vaevalt,et see nii palju mõjub,et 220 kw ei suudaks autot üle 50km/h liigutada
PS! Kas diagnostika ei peaks mitte katalüsaatori korrasolekut ka näitama ?!
Kahtlustaksin ikkagi EML-mootorit, sest kui tänu sellele ei tööta pool mootorit, ei saa ju töötada ja midagi näidata ka lambda või mis ?
Päris võõras see tunne mulle pole,kuna oma auto jupsis samamoodi mingi vahe,aga õnneks hakkas uuesti tööle
Isegi kui KAT oleks megalt umbes,siis vaevalt,et see nii palju mõjub,et 220 kw ei suudaks autot üle 50km/h liigutada
PS! Kas diagnostika ei peaks mitte katalüsaatori korrasolekut ka näitama ?!
Kas oled korda saanud?
SIIN üks päris asjalik nimekiri, põhiasjadest mida kontrollida kui M70 mootoril jõud kaob.
Ja üks küsimus neile kes elektriga väheke rohkem kodus on: kui vool peab jääma töötava mootoriga 13,5-14,1 vahemikku aga kui palju tarbijaid korraga sisse lülitada (eriti mõjub kondi ventikas), siis pinge langeb alla 13 mõneks hetkeks, kas see on normaalne või on viga generaatoris või akus?
Küsin kuna enda m70 mootoriga E32-t hakkas see jõuetuse viga jälle kohati kiusama, just siis kui kont ja tuled juba sees on kui auto käima panna, ning lugesin, et peale käivitamist teeb süsteem kontrolli (vist oli 40 sekundit) ja kui pinge liiga madal, siis lülitab "limp mode"-i mootori, kuna arvab, et midagi viga.
SIIN üks päris asjalik nimekiri, põhiasjadest mida kontrollida kui M70 mootoril jõud kaob.
Ja üks küsimus neile kes elektriga väheke rohkem kodus on: kui vool peab jääma töötava mootoriga 13,5-14,1 vahemikku aga kui palju tarbijaid korraga sisse lülitada (eriti mõjub kondi ventikas), siis pinge langeb alla 13 mõneks hetkeks, kas see on normaalne või on viga generaatoris või akus?
Küsin kuna enda m70 mootoriga E32-t hakkas see jõuetuse viga jälle kohati kiusama, just siis kui kont ja tuled juba sees on kui auto käima panna, ning lugesin, et peale käivitamist teeb süsteem kontrolli (vist oli 40 sekundit) ja kui pinge liiga madal, siis lülitab "limp mode"-i mootori, kuna arvab, et midagi viga.
Ei ole nende küünalda vaatamine-vahetamine ka suur ettevõtmine, lihtsalt häid liigendeid on vaja aga vaevalt neis see konkreetne probleem on.
Enda autol vahetasin just praegu generaatori pingeregulaatori (harjad komplektis) ära ja nüüd istub laadmis pinge paremini 14 voldi juures. Katsetasin igatepidi kõigi tarbijatega ja enam ei visanud "limp mode"-i (vähemalt praegu)
Enda autol vahetasin just praegu generaatori pingeregulaatori (harjad komplektis) ära ja nüüd istub laadmis pinge paremini 14 voldi juures. Katsetasin igatepidi kõigi tarbijatega ja enam ei visanud "limp mode"-i (vähemalt praegu)
Ise jaman selle EML-i värgiga juba pool aastat aga sotti ei saa.
Mõnipäev jamab rohkem,mõnipäev vähem aga päevas korra tuletab end meelde aga hakkan juba asjaga harjuma.Lihtsalt starteri pärast olen veits mures,nimelt tahab mõnikord 10 korda käivitamist,et EML ära kustuks.
Tartu um ei suutnud mind aidata hädas,küsis ainult 5000 krooni kasutatud õhulugeja eest ja asi vask.Läksin tagasi ütlesin,et asi ei tööta ju,meesterahvas teisel pool letti ütles selle peale-too masin sisse,vaatame uuesti.Arvasin,et teist korda sama reha otsa ei astu ja lahkusin nukralt um-ist.Raha ei olnud nad nõus tagasi maksma.
Samas ei lähe selle mootoriga kuskile garaazi,kus golfidel sarniire vahetatakse.
Tean Arnie,mis sa tunned.
Mõnipäev jamab rohkem,mõnipäev vähem aga päevas korra tuletab end meelde aga hakkan juba asjaga harjuma.Lihtsalt starteri pärast olen veits mures,nimelt tahab mõnikord 10 korda käivitamist,et EML ära kustuks.
Tartu um ei suutnud mind aidata hädas,küsis ainult 5000 krooni kasutatud õhulugeja eest ja asi vask.Läksin tagasi ütlesin,et asi ei tööta ju,meesterahvas teisel pool letti ütles selle peale-too masin sisse,vaatame uuesti.Arvasin,et teist korda sama reha otsa ei astu ja lahkusin nukralt um-ist.Raha ei olnud nad nõus tagasi maksma.
Samas ei lähe selle mootoriga kuskile garaazi,kus golfidel sarniire vahetatakse.
Tean Arnie,mis sa tunned.
E32 750 91a.
E36 325 tds.96a.
R1100S 99a.
E36 325 tds.96a.
R1100S 99a.