e38 probleem atm kastiga
e38 probleem atm kastiga
kui söidan umbes sajaga siis lasen jala gaasi pealt maha ja hakkab lökutama mitte ei pidurda ühtlaselt hoogu maha vaid lökutab edasi sama kiirusega ja kui peatun ja hakkan uuesti kiirendama siis ei ole tal käik vahetatud vahetab siis kui olen meetri või kaks liikunud ja käib jönks kastist läbi ja vahetab käigu ära...
aga vahe peal on jälle nagu korras. kuidagi ei oska kuskil kinni vötta. pole ühtegi automaati enne olnud ka:S oskab keegi midagi nõu anda mida teha???
aga vahe peal on jälle nagu korras. kuidagi ei oska kuskil kinni vötta. pole ühtegi automaati enne olnud ka:S oskab keegi midagi nõu anda mida teha???
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
tuleks alustada õlivahetusest, samas lugedes ja oletades et käigukast võib igast õlisarnast sitta täis olla, siis tuleks vist päris mitu pesu teha käigukastile, et vedel õli käigukasti õlitorude seinte küljest paksu paska lahti pestes torusid ära ei ummistaks. Samas võid uurida ka e38 foorumit.
Sealt saad tehnilise poole pealt äkki täpsemat infot.
www.e38.ee/foorum2 vist oli
Sealt saad tehnilise poole pealt äkki täpsemat infot.
www.e38.ee/foorum2 vist oli
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kuidas enne õlivahetust käigukast käitus ?case525 kirjutas:ölivahetuse tegin aga muidugi ilma pesuta...
pesu alt mõtlesin seda : et kas oli mingi kogus km ja siis uuesti õlivahetus, niimoodi pidi 4x vist tegema. Niimoodi ma mäletan et mulle räägiti, Väga täpselt ei mäleta neid tingimusi. igastahes käigukasti õli pidi ise pesema.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kui õlivahetust üldse teha, võiks vähemalt karteripõhja ära võtta ja põhjast ning magnetitelt sodi ära puhastada .. boonusena saab kastist vähe rohkem vana õli kätte, nii umbes poole või veidi rohkem. ilma karterit eemaldamata saab vaid kolmandiku kätte.
eks aitab õlivahetus kasti eluiga pikendada, aga kui seal sees juba midagi pekkis on, siis see toiming enam ei aita.
uuri vanemaid teemasid ka, automaadiprobleemidest palju juttu olnud ..
eks aitab õlivahetus kasti eluiga pikendada, aga kui seal sees juba midagi pekkis on, siis see toiming enam ei aita.
uuri vanemaid teemasid ka, automaadiprobleemidest palju juttu olnud ..
V8
kui õli vahetada siis kaas maha,uus tihend ja kindlasti kasti filter uus originaal,magnet puhtaks,käiva mootoriga õli lisada,ööseks seisma jätta ja hommikul paar minutit käia lasta ja siis veel juurde kallata nii palju kui läheb:mina tegin selle vea et ei jätnud ööseks seisma ja tulemus oli et pärast läks veel 1l õli juurde
E30 320i coupe manu 400NM
samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.
Jalgrattaga maad ei kaevata...
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
heh... mul läks valdeku juures kasti õli ja tihendi ja filtri vahetus maksma 1500 eeq eelmine aasta. Vbla hinnad on tõusnud tal ka, mina olin sunnitud õlivahetust tegema, sest tihend väsis ära käigukasti põhjal.case525 kirjutas:jah sai tehtud köik toimingud laki autos soo tänaval... vöimalik et läheb veel öli aga nüüd kuuaega söidetud vöimalik jah et läheb ikkagi veel sinna lisaks seda öli...aga se kasti pesu nagu läheb suht kalliks kui 250 öli liiter maksab...
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
lifestyleGoodyear kirjutas:samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Sellise suhtumise pärast need kastid koolevadki,lifetime õli on ette nähtud 100k sõitma ja enamusel juba õli n.ö. kolmandal ringilGoodyear kirjutas:samas ei pruugi see kast seda õlivahetust üle eldada, siis plekid ikka 25k. Tegelikult ei peakski nendel kastidel õli vahetama, kuna seal lifestyle õli sees on. Kui pärast õlivahetust joppab ja asi korralikult tööle jääb, siis on äge, vastasel juhul tuleb ikkagi remonti minna.
Kasti õlisi on ka erinevaid vastavalt kastile.Nt. minu 95 aasta 5hp30 on Esso atm õli,mis maksis u 250 kr liiter-sama õli UMis 300 kr kopikatega liiter.Magnet oli ka raua osakestega koos,magnet enam ei haara puru ja sealt need seiklused algavadki,ka põhja kaas oli musta ollusega koos...
Viimati muutis gert83, 22.07.2008 22:37 12, muudetud 1 kord kokku.
E30 320i coupe manu 400NM
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
miks sa sellist seosusetud jama ajad igal pool ?--kala-- kirjutas:jah see lifetime on kasti eluiga
inimene on ka lifetime kuniks kõrvad peaalla penab
Kast kestab kõvasti kauem , kui iga 150 000 tagant kasti õli vahetada.
Aga enamus kaste on sõitnud oma 500 000-600 000 km sama õliga.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
asi lihtsalt selles, et bmw on pannud käigukasti eluaegse õli, mis kestabki täpselt kasti eluea. ehk siis, kui kast peeti läheb, siis peale remonti pannakse uus õli ka sisse. kast aga läheb sellepärast katki, et õli on oma elu ära elanud. kui õigel ajal vahetada õli, siis kestab kast tunduvalt kauem, kui tehas seda ette on näinud, ehk siis 100000 miili!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Leho525tds kirjutas:miks sa sellist seosusetud jama ajad igal pool ?--kala-- kirjutas:jah see lifetime on kasti eluiga
inimene on ka lifetime kuniks kõrvad peaalla penab
Kast kestab kõvasti kauem , kui iga 150 000 tagant kasti õli vahetada.
Aga enamus kaste on sõitnud oma 500 000-600 000 km sama õliga.
Äkki sõltub palju ka omanikust ja ekspluatatsioonitingimustest? See lause, mida kala ütles, pole üldsegi seosetu. Kasti lifetime võib neist tegureist sõltuvalt vabalt lõppeda ka enne 150K km läbimist.
Sellise läbisõidu jooksul tuleks vähemalt 2 õli-ja filtrivahetust teha.
tel. 51 949 859