725TDS vibratsioon linnakiirusel
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
725TDS vibratsioon linnakiirusel
Juba mõnda aega on minu masinat vaevanud eeskätt linnakiirusel sõites just gaasipedaali vabastamise järel tekkiv vibratsioon keres. Samas on see ebaregulaarselt esinev - kord on tunda, teinekord jälle mitte. Kõige paremini on seda tunda siledal puhtal teel sõitu aeglustades. Vibratsioon esineb ilma pidurit vajutamata, kõigest gaasipedaali vabastades. Uuesti gaasi andes vibra kaob. Kohapeal tühikäigul seistes mootor töötab väga stabiilselt ja värinavabalt. Olen proovinud sõidu aeglustumise hetkel käigu neutraalile lülitada ehk siis käigu tagant ära võtta ning seejärel on vibratsioon kadunud.
Vibratsiooni täpset asukohta lokaliseerida on raske - kui see tekib, siis on seda tunda keres. Roolis seda ei tunne.
Mida olen siiamaani kontrollinud/teinud:
*rehvid tasakaalustatud
*sillad kontrollitud, stenditud
*pidurid: ees uued kettad ja klotsid, taga uued klotsid; sadulad-kolvid kontrollitud
*kardaani tugilaager kontrollitud - kumm terve, laager korras
Mootoripatjadel ei tohiks viga olla, kuna siis ju tuleks vibra sisse ka kohapeal töötades- gaasi vajutades?
Mootori juurest on mul väike kahtlus väntvõlli rihmaratta võnkeleevendil.
Millised selle riknemise tunnused on?
Vibratsiooni täpset asukohta lokaliseerida on raske - kui see tekib, siis on seda tunda keres. Roolis seda ei tunne.
Mida olen siiamaani kontrollinud/teinud:
*rehvid tasakaalustatud
*sillad kontrollitud, stenditud
*pidurid: ees uued kettad ja klotsid, taga uued klotsid; sadulad-kolvid kontrollitud
*kardaani tugilaager kontrollitud - kumm terve, laager korras
Mootoripatjadel ei tohiks viga olla, kuna siis ju tuleks vibra sisse ka kohapeal töötades- gaasi vajutades?
Mootori juurest on mul väike kahtlus väntvõlli rihmaratta võnkeleevendil.
Millised selle riknemise tunnused on?
tel. 51 949 859
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Lähi minevikus kardaani alt ära ei ole võtnud?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Käigukasti padjad,Kardaan tasakaalust ära.Kardaani leevendi(see kummist muhf) Poolteljed tahavad määrimist.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Käigukasti padjad on terved. Kardaani leevendit uurisin kah samal ajal koos tugilaagriga. Täiesti terve ja ilma rebenditeta. Pooltelgede määrimise kohta ei midagi öelda. Igatahes nende kattekummid on terved ja seetõttu eeldan, et määre on sees.
tel. 51 949 859
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Kuskile auto alla hulgaliselt jääd pole alla kogunud? Endal tekkis ka järsku siuke probleem et gaasi lahti vajutamisel hakkas auto värisema, siis tuli välja et jääd oli liiga palju auto alla kogunud, viisin sooja garaaži ja asi saigi korda 

Buumer Auto / 56826000
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Mootoripatjad on ju vakumiga ehk siis erinevatel pööretel on vaakum erinev, nii et võib olla küll et kohapeal pole aga sõiduaeg on!Mootoripatjadel ei tohiks viga olla, kuna siis ju tuleks vibra sisse ka kohapeal töötades- gaasi vajutades?
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Teema on jäänud nagu soikku,aga kuna omal suht sarnane probleem,siis lubate ehk teemat jätkata või äkki on Peeter A-l lahendus leitud!?Minu auto vibra on ka nii,et vahest on ja vahest pole,aga tunda on seda põhimõtteliselt alates 50km/h ja kuni 130km/h olen ka lasknud ja just samuti väga siledal pinnasel on see hästi tuntav.Kahtlustanud olen samuti kardaani vahepukka kuid tõenäoliselt oleks sel juhul vibra pidevalt,aga nagu mainisin,siis vahest on,vahest ei ,vahest tugevamini ,vahest õige õrnalt ja päris niisama väljalasketorusid ja katteid ei tahaks ka kontrolliks eemaldama hakata.Samas olen kahtlustanud ka pidurite kerget peale jäämist,aga kuidas seda kõige targem kontrollida oleks?Rehve tasakaalustamas olen korduvalt käinud kuid abi ei ole kordagi olnud!Kuna Kuno_T aga esitas küsimuse käike käsitsi lülitades erinevust leida ja katuseluuk lahti kinni,siis mida need nagu näidata võiksid?Kuno_T on vist käigukastide peale kibe käsi ja omal ka viimane mõte,et äkki võib seda jama käigukast tekitada,aga miks katuseluuk-jääb arusaamatuks!?Ah jaa,tuli meelde,et viimati diagnostis käies selgus,et paagituulutus umbes mis peale sõidan siiani lahtise korgiga,et kas sellest ka midagi oleneda võib?Äkki peaks sellest tuulutus probleemist alustama?Autoks mul küll 740i,2000a.
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
To> LatsRist - sul teine asi üldse. mis ei ristu kuidagi TDS probleemiga...
Endal on siis e39 manuaalid. Siis kui tankida kvaliteetne küte ja tekib hea tõmme- gaasi vabastades mootor lausa lonkab... teisel tds-il on väiksem lonkavus (pump vähem peale keeratud). kolamdal TDSA-l on pump julmalt lõpuni peale keeratud. Peale seda tekkiski sama efekt nagu esimeses postituses...
Ise parem sõidan natuke lonkava ja vahest ebaühtlase jõnksatustega mootoriga. Kui pump maha keerata või el. teel seda teha- on mootor ühtlane kui LAHJA ja liigub nagu tigu.
Kunagi kui sai vene päritolu küttet valatud- mootor läks lahjemaks, gaasile reageeris halvemini ja vibra kadus ära. Alaxela küttega on vibra ilusti tagasi. käivitub laksust, vahest ka foorini jõudes käib mingi vibra läbi- seda suht vähe. Automaadiga aga isegi raskem pidurdada kuna mootor tahab edasi sõita- vabastades gaasipedaali
Kui paigaldada chip või teha mingi tuuning asjale- peaks kõik see vibra ja kõrval vibrad asjad veel hullemaks minema. Seega ise sai pumba peale keeratud, diagnoosi arvutiga kõik max asendisse keeratud...
Endal on siis e39 manuaalid. Siis kui tankida kvaliteetne küte ja tekib hea tõmme- gaasi vabastades mootor lausa lonkab... teisel tds-il on väiksem lonkavus (pump vähem peale keeratud). kolamdal TDSA-l on pump julmalt lõpuni peale keeratud. Peale seda tekkiski sama efekt nagu esimeses postituses...
Ise parem sõidan natuke lonkava ja vahest ebaühtlase jõnksatustega mootoriga. Kui pump maha keerata või el. teel seda teha- on mootor ühtlane kui LAHJA ja liigub nagu tigu.
Kunagi kui sai vene päritolu küttet valatud- mootor läks lahjemaks, gaasile reageeris halvemini ja vibra kadus ära. Alaxela küttega on vibra ilusti tagasi. käivitub laksust, vahest ka foorini jõudes käib mingi vibra läbi- seda suht vähe. Automaadiga aga isegi raskem pidurdada kuna mootor tahab edasi sõita- vabastades gaasipedaali

Kui paigaldada chip või teha mingi tuuning asjale- peaks kõik see vibra ja kõrval vibrad asjad veel hullemaks minema. Seega ise sai pumba peale keeratud, diagnoosi arvutiga kõik max asendisse keeratud...
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Nii. Vaevab minugi autot vibratsiooni probleem. Vibra keres, mitte roolis. Siledal teel sõita 40km/h siis on selline tunne nagu mõni ratas oleks lopergune. Velgedes/rehvides asi olla ei saa, samuti sillad äsja remonditud. Kust alustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 16.04.2012 01:01 55
Re: 725TDS vibratsioon linnakiirusel
Pole mehaanik aga bimmerifoorumis lugedes "kardaani vibra" teemasid jäi silma teema kus mainiti et
"eakatel" isenditel kipub kardaani tagumises otsas diffri külge kinnitusel laagri kuulid ära kuivama ajapikku
mille tulemusena kuulid kulutavad oma pesa ära ja kui kardaanil on pöörded sees siis tsentrifugaal jõuga
surutakse kuulid oma pesas "ühele poole nurka" mis tõttu läheb "tsenter" paigast ja antud ühendus hakkab tekitama vibratsiooni - alguses vähem ja progresseeruvalt järjest rohkem.
Lihtsaim variant on kardaani ots diffri küljest lahti ja vaadata kas on piisavalt määret ja näpuga katsuda kas kuulidel on pesas loksu.
Kui on suurem vibra siis on tagarattad õhku - ja silmaga näha kuidas ühendus "laperdab"
Just an idea - jagelen ise ka "vibra probleemiga"

"eakatel" isenditel kipub kardaani tagumises otsas diffri külge kinnitusel laagri kuulid ära kuivama ajapikku
mille tulemusena kuulid kulutavad oma pesa ära ja kui kardaanil on pöörded sees siis tsentrifugaal jõuga
surutakse kuulid oma pesas "ühele poole nurka" mis tõttu läheb "tsenter" paigast ja antud ühendus hakkab tekitama vibratsiooni - alguses vähem ja progresseeruvalt järjest rohkem.
Lihtsaim variant on kardaani ots diffri küljest lahti ja vaadata kas on piisavalt määret ja näpuga katsuda kas kuulidel on pesas loksu.
Kui on suurem vibra siis on tagarattad õhku - ja silmaga näha kuidas ühendus "laperdab"
Just an idea - jagelen ise ka "vibra probleemiga"



