e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
kui keerukas võiks olla kogu ette võtmine. Käsi on väsinud käikude vahetamisest ja taga rehvid ka juba sileda. Mootoriks rida kuuene 3,0 . Kas on ka vaja vahetada tagadiffer et ülekande arvud ei läheks sassi
Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
On keerukas.
-
- Huviline
- Postitusi: 91
- Liitunud: 30.07.2012 16:31 52
- Peamine sõiduk: bmw e36 320i sedaan
Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
vaja... kasti,gardaan,differ, kasti aju, juhtmestik, käiguvalitsa süsteem,
Ja kas m30- autom kast mootoriga juba suhtles seda ma ei mäleta nii et vb on ka mootorile teist aju vaja.
Ja kas m30- autom kast mootoriga juba suhtles seda ma ei mäleta nii et vb on ka mootorile teist aju vaja.
Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
Tõenäoliselt ei suhtle. Mina vahetasin e32 (4,0L V8) automaadi käsikasti vastu ja jäi tööle. Tegemist oli nii palju, et enam seda ette ei võtaks. Kardaani ehitamisega oli ka jube jant.
Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
isu oleks aga kui keeuline siis jätan katki. parem käredam mootor peale ja see korvab aut. kasti
Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu
Enne R6 olnule V8 või V12 paneks eeldaks veel suuremat tööd ja finantsikuli. Mul oli V8 3,0 mille vahetasin 4,0 vastu kuhu torkasin käsikasti. Kusjuures kütusekulu oli käsikastiga 4,0 iga väiksem kui enne automaadi 3,0-iga.
R3,5 on siga lollikindel mootor. Kui siis midagi panna, siis see 3,5.
R3,5 on siga lollikindel mootor. Kui siis midagi panna, siis see 3,5.