1. leht 1-st

e32 730 kickdown switch ja avariikäik

Postitatud: 04.01.2006 21:22 00
Postitas domain
kas kõikidel 730 mootoritega bemmidel on antud vidin pedaali all? et kui gaasi põhja vajutad siis laseb põõrded piirajasse. minu auto nagu ei tee mitte midagi kui lapats põhja vajutada, on tuim nagu jalgratas. ja üldse mis käiguga see töötab kas sport, winter, eco ? tänud igasuguse info eest

Postitatud: 04.01.2006 22:30 05
Postitas Ergo750
Minu teada on see igal BMW-l,töötama peaks iga variandiga,kui vaid korralikult vajutada....endal on olnud ka juhuseid,kus esimese vajutusega ei ole reageerinud aga teisel katsel on seda vähemalt teinud.

Postitatud: 04.01.2006 23:22 24
Postitas Markii7
Aut. kastiga BMW del on ainult.

Postitatud: 04.01.2006 23:40 05
Postitas Ergo750
Markii7 kirjutas:Aut. kastiga BMW del on ainult.
Nojah...ma ainult aut.bemmidega sõitnud olengi :oops:

Postitatud: 05.01.2006 18:12 44
Postitas domain
kas pedaali all peab olema miski lüliti? krt mul näitab spidol ainult S tähte ja kui lülitist vajutada E või W siis sisse need ei jää. ja kas S käik vahetab üldse madalatel põõretel käike? mul tudub asi kuidagi väga kahtlane

Postitatud: 05.01.2006 19:13 48
Postitas Maiks
S lasebki pöörded päris ülesse enne kui vahetab käigu.

Postitatud: 05.01.2006 21:37 52
Postitas domain
mul nüüd üks tark istus autosse ja väitis et mul olevat sees avariikäik ehk siis 3 käik. selleks auto ei tõmbagi ratast isegi ringi ja on uimane. ostsin auto ja nii ta oli. oskab äkki keegi aidata kuidas ja miks üldse see avariikäik sees on :S

Postitatud: 06.01.2006 09:42 26
Postitas priitv8
Automaatkast ei tööta lihtsalt, siis on avariirežiim selleks, et ta üldse liiguks. Põhjuseid võib olla palju, alustada tuleks diagnostikast ja vaadata, mille üle kasti aju kurdab.
PS armatuuris ei ole mingit veateadet (Getriebeprogramm)?

Postitatud: 06.01.2006 09:59 06
Postitas Raivo
domain kirjutas:mul nüüd üks tark istus autosse ja väitis et mul olevat sees avariikäik ehk siis 3 käik. selleks auto ei tõmbagi ratast isegi ringi ja on uimane. ostsin auto ja nii ta oli. oskab äkki keegi aidata kuidas ja miks üldse see avariikäik sees on :S
Kui sul on see III käik sees, siis kasti eluea huvides jäta see "ketsi ringi laskmise proovimine" küll kohe ära. Muidu pärast saad kasti topelt hinnaga remontida.

Aga jah, nagu priit ütles, lase esmalt juhe taha pista ja vaata mis veateated tulevad.

Postitatud: 06.01.2006 14:17 37
Postitas domain
armatuuris veateadet pole ja enne kui diagnosti jõuan siis kas ikka võin üldse selle nn 3 käiguga ringi sõita ja mis ka kütuse kulu linnas on..

ahjaa äkki keegi soovitab ka mõnda diagnosti

Postitatud: 06.01.2006 21:20 14
Postitas Markii7
Tead, proovi nii sõita, et paned hoova 4. käigu asendisse. Või on Sul tõesti pidevalt avariirezhiimis? Endal jamas alguses tagumine ja siis juba D ja lõpuks oli vägahull ja sõita ei saanudki linnas pmtslt, anti fooril signaali jms :lol:
Tegin kasti lühitesti Pärnu UM-is 300,00eek+km.
Oli anduri viga, mis tunneb käike ära, D/R(enamkasutatavad) olid kulunud, andur+vahetus Pärnus 650,00eek+km
Kui on mehaaniline viga siis läheb päris kulukaks.
Kastis veel mitmed andurid, loodame, et saad lihtsalt korda!
Mida vähem sõidad, seda parem, kütust kulub rohkem(arvan)

Postitatud: 06.01.2006 21:30 29
Postitas domain
mul oli ostes autol käigukangi juurest kõik märg ja oksudeerund ja juhtmed suitsesid. sai siis vahetatud see andur seal kangi juures mis käike loeb ja puhastatud pistikud. kangi liigutades ilmuvad spidokale kõik käigud nagu peab aga mingit vahet neil pole (auto liigutamises) va N,P,R ülejäänud edaspidi käigud on kõik ühesuguse toiminguga. samuti ja resiim kogueg S peal ja lülitist vajutada näiteks M või E siis peale need ei jää vaid viskab S asendisse tagasi. kui nuppu peal hoida siis jääb ka N ja E seniks peale kuni nuppu all hoiad aga mingit vahet ikka pole auto liigutamises. samuti lähevad kõik käigud sisse ka ilma nn piduri pedaali vajutades.