E38 Õlikorgi eemaldamine käiva mootori ajal
E38 Õlikorgi eemaldamine käiva mootori ajal
Kui eemaldada õlikork, mida peaks tegema mootor, kas tuurid lähevad alla või mitte?
- rom33
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
- Peamine sõiduk: BMW 520D E60
- Asukoht: Espoo
- Kontakt:
Oled sa üldse e38-se korki maha võtnudM4rt kirjutas:Välja küll midagi pritsida ei tohi, tuurid peavad natuke langema ja kõik
Muidu õlikorki mahakeerates peaks mootori tihedust kontrollida saama,et palju seal õhku välja pressib

Kui oled siis näed seal olevat mootori ketti mis töötab ja seda õli väheke välja loobib.Ma ei usu,et see kett kuiv peaks olema.
Uuematel mootoritel on karterituulutuse vahel membraanklapp, kui sa õlikorgi maha võtad ja karterist alarõhk kaob, läheb see klapp kinni ja kõik. V8-tel tahab see membraan ka katki minna, siis hakkab hoopis karterist õli sisselaskesse imema.lynx kirjutas:see on loomulik, et pöörded langevad olikorgi eemaldades, sest läbi klapkambrikaane tuulutuse hakkab sisselaske kaudu lisa õhku saama, mis ei tule läbi õhukulumõõtja! See mootori tiheduse mõõtmine seda viisi on enesepetmine!
Aga jah, ka minu V8-l ei lange pöörded, kui kork maas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!