Mis tüüpi lambda e32-l? (oli: Auto väriseb)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Mis tüüpi lambda e32-l? (oli: Auto väriseb)

Postitus Postitas Mart »

Niisiis, tühikäigul väriseb e32 sedamoodi, et kogu esiots hüpleb sentimeeter-kaks üles-alla. Sees istudes raputab, nagu sõidaks üle munakivide, mootor õõtsub vasakule-paremale... Pöörded aga eriti ei kõigu, vast 150p ulatuses kõige rohkem. Selline käitumine on juba pikemat aega olnud... Kas võib asi olla väsinud mootoripatjades?
Viimati muutis Mart, 01.03.2006 13:27 27, muudetud 2 korda kokku.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

lase lamdad üle vaadata. Enda e38 hakkas ka samamoodi külmast peast kõigutama ja üks lamda oli ära koolend.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

Esinduses selgus, et lambda andur ongi tuksis.

Siit küsimus laiale ringile: mis tüüpi andur sellele masinale läheb, kas Bosch või Siemens? (ja kui Bosch, siis kas nelja juhtmega või mingi muu). Esinduses seda ei teatud. Tootekataloogis on anduri juures märkus "SI 120396125", aga Siemensi kataloogis sellist koodi pole... Teab keegi?
Def
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 24.09.2005 12:49 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Def »

mind huvitab sama asi, endal samasümptoomid!! ja samuti vasak lambda on läbi
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Minuteada pole veel ükski E32 Siemensi DME-d näinud. Kõigil peale V8-te on kasutusel üsna vana Boschi DME1.x põlvkonna Motronic.
Seega ikka ja ainult Bosch.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

priitv8 kirjutas:Seega ikka ja ainult Bosch.
Aitäh, aga oskad öelda, kas sobib kolme või nelja juhtmega andur? Autoosad.ee pakub nelja juhtmega varianti, aga netist leidsin ühe e34 535i, kus on selgelt kolm juhet:

Pilt

(Uurisin ka Boschi kataloogi: http://www.boschusa.com/AutoParts/PartF ... finder.asp, aga seal polnud juhtmete arvu täpsustatud).
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mart kirjutas:Aitäh, aga oskad öelda, kas sobib kolme või nelja juhtmega andur? Autoosad.ee pakub nelja juhtmega varianti, aga netist leidsin ühe e34 535i, kus on selgelt kolm juhet:
Ütleme nii, et tegelikult saab 4 juhtmega lambda igale poole installida. 3-sel on minuteada üks mass otse korpuse/kere kaudu (ei hakka praegui väitma, on see kütte või signaali oma) ja kahe otsaga lambdal pole kütet üldse.
PS el. skeemi järgi on ka '87 aasta 735-l 4 otsaga lambda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

E32 92a´ja lambdal 4 juhet
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

aga küla räägib, et originaal lamda on mõttekam osta kui b-osa.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tähtis on osta Boschi lambda. Arvestades et hetkel on nende hind kuskil 800.- kandis, siis on ta isegi odavam, kui mõni universaal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mingist reageerimiskiirusest oli ka jutt
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Def
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 24.09.2005 12:49 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Def »

priitv8 kirjutas:Tähtis on osta Boschi lambda. Arvestades et hetkel on nende hind kuskil 800.- kandis, siis on ta isegi odavam, kui mõni universaal.
kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, petteti :)?

Mart, kas sul auto tühikäigul puterdab natukene kah?
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Def kirjutas:kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, petteti :)?
Baktis. Lada esinduses.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Def
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 24.09.2005 12:49 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Def »

priitv8 kirjutas:
Def kirjutas:kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, petteti :)?
Baktis. Lada esinduses.
kas Lada oma sobib 1:1? mis mootroiga Lada?
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Def kirjutas:kas Lada oma sobib 1:1? mis mootroiga Lada?
Kui on Boschi lambda, siis sobib. Ega neid Boschil väga palju ju ei olegi tootevalikus, eriti tol ajal. Oma auto alt tulid välja sellised, mille peal oli kirjas LSH-6 ja need n.ö. Lada omad olid LSH-25. Vaja on ainult pistik vahetada.
(PS LSH tähendabki LambdaSonde mit Heizung ehk siis elektriküttega).

Jutt ise on umbes selline:
Lp. kliendid
Meil on rõõm teatada, et alates 01.11.2004.a. on nelja juhtmega lambdasondil 0 258 005 133 (=0 258 986 505 universaalne lambda) uus soodne jaehind xxx.- EEK . See toode on valmistatud USA-s ja peaks olema kõige soodsama hinnaga neljajuhtmeline Boschi lambdasond. Samuti peaks see Boschi toode hinna poolest edukalt konkureerima turul saada olevate neljajuhtmeliste lambdasondidega.
Tellimisnumber : 0 258 005 133
Hind sisaldab 18 % käibemaksu.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda:
BAKT Kaubanduse AS
Pärnu mnt.137 Tallinn
Tel. 6 503 886
Fax 6 503 882
PPS Patrik pakub sulle sama lambda täispaketina (s.t. koos montaažiga) ka väga norm raha eest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

Def kirjutas:
priitv8 kirjutas:Tähtis on osta Boschi lambda. Arvestades et hetkel on nende hind kuskil 800.- kandis, siis on ta isegi odavam, kui mõni universaal.
kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, petteti :)?
Mart, kas sul auto tühikäigul puterdab natukene kah?
Helistasin eile Tartu Aavesse ja sealt öeldi, et 3 juhtmega Bosch maksab u. 600 kr ja 4 juhtmega variant 850, ainult viimast "pole Eestis enne järgmist nädalat". Esinduse hind 2800.

Jah, tühikäik kipub puterdama küll...
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

priitv8 kirjutas: 3-sel on minuteada üks mass otse korpuse/kere kaudu (ei hakka praegui väitma, on see kütte või signaali oma)
Signaali oma. Kui kolmejuhtmelise asemele neljane panna, siis neljas juhe massi panna. Soovitatavalt mitte kütte massiga kokku.
Hiljaaegu katse/eksitusmeetodil läbikäidud rada. :oops:
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

lamdast niipalju. 3 aftermarket junni ajasin alla ja ükski tööle ei hakanud. Sip sip Boschi müüa juurde. UUs lamda ja asi töötab.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

Mart kirjutas:Helistasin eile Tartu Aavesse ja sealt öeldi, et 3 juhtmega Bosch maksab u. 600 kr ja 4 juhtmega variant 850, ainult viimast "pole Eestis enne järgmist nädalat". Esinduse hind 2800.
Okei, see asi lahenes nii, et Aavest sai võetud nelja juhtmega NTK universaallambda (875.-; originaalpistikuga variant olnuks 2000), ning auto käib nüüd nagu kullatükk. Tühikäik on stabiilne ja küttekulu normis.
Vasta