Tere!
Probleem algas nii, et hakkas armatuurist kostuma imelik heli nagu mingi laagri müra. Esialgu ei saanud aru kustkohast see tuleb kuni paari päeva möödudes kadus ära puhur. Kliima numbrid ja paneel ilusti toimetab, aga ei puhu mitte midagi. Tagumine kliima puhus ilusti. Jätsin siis auto seisma ja käivitasin umbes 2 minutit hiljem ja puhus taas. Nüüd töötabki nii, et nädal või kaks puhub, siis kaob max päevaks ja siis taas töötab. Eile oli nii samuti, aga panin kerge paugu vastu armatuuri ja töötas. Küsimus siis sellest, et kas soojendusmootor hakkab otsasi andma või on mingi kontakti või laagri viga? Kui panna kliima põhja siis ei puhu ka nii tugevasti kui ennem puhus.
Ja teine probleem on see et juhipoole pressib külma õhku ja kõrvale sooja olenemata temperatuurist. Tagumine kliima toimib korrektselt. Kas probleem on soojendusklappides?
Bmw E38 soojendus jamab
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw E38 soojendus jamab
1) Salongipuhur teeb viimaseid "hingetõmbeid". Vaja uus panna.
2) Jah, soojaklapid on tuksis/kinni jäänud.
Mõlemad on E38 kõige tüüpilisemad vanadushädad.
2) Jah, soojaklapid on tuksis/kinni jäänud.
Mõlemad on E38 kõige tüüpilisemad vanadushädad.
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 16.04.2012 01:01 55
Re: Bmw E38 soojendus jamab
2. Probleem on 99% soojaklappidest. Endal oli sama jama - sai loetud foorume - klapid mahavõetud et äkki vaja puhastada vaja vms. Seisukord oli hea tihenditel ja mustust ka polnud AGA seal klappides on imepeenikesed ühendusklemmid mida klappe lahti ühendades on väga kerge vigastada - peab olema väga ettevaatlik et mõlemad klapid tõsta lahti koos.
Klemmid/ühenduskiud olid silmaga näha rohelist oksüdeerumist täis, sai hambaharja ja puhastusainega ettevaatlikult ära puhastatud ja tulevikuraviks "elektroprotecti" vahele pihustatud (tõrjub niiskust)
Autole külge ja VOILA! töötab nagu uus - sai põhjalikult testitud, hakkab ilusti sooja puhuma kohe kui mootori
töötemp üle sinise temp skaalal ja kõik tempi ja klappide regullimine töötab
Kui välja vaja vahetada siis A - varuosa on 430euri ja B-d pole, lammarist alates 40est eurist.
Klemmid/ühenduskiud olid silmaga näha rohelist oksüdeerumist täis, sai hambaharja ja puhastusainega ettevaatlikult ära puhastatud ja tulevikuraviks "elektroprotecti" vahele pihustatud (tõrjub niiskust)
Autole külge ja VOILA! töötab nagu uus - sai põhjalikult testitud, hakkab ilusti sooja puhuma kohe kui mootori
töötemp üle sinise temp skaalal ja kõik tempi ja klappide regullimine töötab
Kui välja vaja vahetada siis A - varuosa on 430euri ja B-d pole, lammarist alates 40est eurist.