1. leht 1-st

hommikuti ei taha730 e38 käivituda

Postitatud: 20.03.2006 22:35 33
Postitas hanss
mingi hommik ei läinud auto enam käima.tunne oli nagu ei oleks bensiini kätte saanud.kui lõpuks käima läks,siis oli bensu hais üleval.kui sõita ja mootor on soe käivitub hästi.peale pikemat seismist ei taha jällegi käivituda.vahetasin igaks juhuks bensupumba ja filtri ära,aga probleem ei kadunud.äkki on kellelgi samasugust jama juhtunud.diagnostika ei näidanud ühtegi viga

Postitatud: 20.03.2006 23:03 11
Postitas priitv8
Bensutrassi rõhku ja rõhupidavust kontrolliti?

Postitatud: 20.03.2006 23:24 03
Postitas hanss
rõhk oli normis.peab uuesti um minema ja auto neile jätma,et saaksid proovida kui auto pikalt seisnud on

Postitatud: 21.03.2006 17:54 00
Postitas patrik
palju vändaanduri takistus on kui ei käivitu

Postitatud: 21.03.2006 19:09 20
Postitas hanss
niipalju sain targemaks,et bensupump ei löö ette kui süüde sisse keerata.kas pumbarelee juhtimine käib massiga või plussiga.kui ma panen must/lilla juhtmele massi ,siis hakkab pump tööle.relee on uus.um saab aja alles järgmisel nädalal ja ma ei usu eriti nende võimetesse see viga likvideerida

Postitatud: 21.03.2006 19:40 35
Postitas patrik
bensupump ei löö ette kui süüde sisse keerata
eee... :roll:

kas sellel mudelil peaks?






kas esimene hooratas jookseb sirgelt hommikuti

Postitatud: 21.03.2006 21:08 46
Postitas hanss
kui pumpa vahetati,siis pandi manomeeter külge ja keerati süüde sisse,siis pumpkorraks töötas.sellest ma seda järeldan,et peaks nagu ette lööma.

Postitatud: 21.03.2006 22:01 43
Postitas margo74
mul oli samasuguste tunnustega probleem.
Bensiin vajus lihtsalt ära- e32 igatahe hakkab siis bensu üles lööma kui mootor töötab (st käib ringi), tehti süstrakk "ajutine" ;) nüüd kui süüte sisse keeran hakkab pump lööma ja no problem :cool:

Postitatud: 21.03.2006 23:59 51
Postitas priitv8
Vada, peale selle, et pump bensu ette lööb, peab surve trassis ka säilima, kui süüde on väljas (justnimelt käivitamise pärast). Vastavad tagasilöögiklapid on pealevoolu pool pumba sees ja tagasivoolu pool rõhuregulaatoris. Lisaks võib rõhk kaduda tänu "kuseva(te)le" pihusti(te)le või lihtlabasele lekkele torustikus.

Postitatud: 22.03.2006 07:58 13
Postitas truumu
Trassis rõhu langemine on lubatud 0.5bar 2tunni jooksul(räägib Bosch)
Ehk siis 3,5 jagatud 0,5-ga on 7 tundi(siis võib 0bar olla)
Esimese käivitusega peaks aga rõhk üles tulema, selleks ka süütega pumba eelkäivitamine
Muidugi kui rõhk üles tuleb...
Pakuksin pigem Patriku versiooni
Seda enam, et viimasel ajal see päris popp teema.

Postitatud: 28.03.2006 17:44 40
Postitas hanss
auto korras.veaks oligi vändaandur.patrik ja truumu jagavad nooti.tänud vastamiste eest.kuna sai ka ostetud uus bensupump,mis oli tegelikult täiesti töökorras. kui kellelgi huvi seda mingisuguse summa eest omandada andku teada

Postitatud: 30.03.2006 07:53 19
Postitas AARE540
hanss kirjutas:patrik ja truumu jagavad nooti
Üllatus-üllatus, tavaliselt ma nende arvamust kõigepealt kuulangi, kui mningi kala on, ka priitv8 muidugi :) Aga hea, et asja korda said :)

Postitatud: 30.03.2006 20:52 59
Postitas hanss
auto olnud 1 aasta enda käes ja siiani esimene probleem,sellepärast ei olegi nii tihedane foorumi külastaja ja teadlik sellistest spetsialistidest :lol: