1. leht 1-st

e38 väga huvitav anomaalia

Postitatud: 14.02.2015 23:15 01
Postitas Kassups
Tere, uuriks sellist asja, et äkki kellelgi on sama probleemi esinenud. Käisin ja uurisin vea kohta aga keegi ei oska öelda.
Tiptronic kast ja kui näiteks 90 pealt vajutad lappi nii põhjan, et teeb klõpsu ära siis lappi ikka põhjas hoides ta käike üles vahetades hakkab rämedalt jõnksutama. Nii kui pedaali lahti lased vahetab sujuvalt käigu ära. Muidu töötab kast kõigi funktsioonidega veatult. Aga just lappi põhjas hoides hakkab kakkuma seni kuni pedaali uuesti lahti lasen.

Huvitav huvitav, mis see küll olla võiks :D

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 17.02.2015 23:11 23
Postitas Kassups
Vastus sellele savi muda teemale. Auto United motorsis täis kontroll tehtud. Auto ühes juppis ja jupid kuuluvad ka samale masinale aga muidugi ei välista, et keegi kunagi seal mingi vussi pole keeranud. Huvitav mõtte, uurin asja.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 18.02.2015 17:48 10
Postitas arnis
Kassups kirjutas:Auto United motorsis täis kontroll tehtud.
UM sellist teenust ei paku.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 19.02.2015 07:26 08
Postitas Kassups
arnis kirjutas:
Kassups kirjutas:Auto United motorsis täis kontroll tehtud.
UM sellist teenust ei paku.


Mõne anomaaliaga nad peaks nagu kursis olema ja aga ei oskanud ka automaat kasti parandajad öelda.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 19.02.2015 07:31 46
Postitas sigaelmar
Kas ei või viga selles olla, et kõrgete pööretega jääb mootor kütusenälga?

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 19.02.2015 10:57 43
Postitas Kassups
No võib olla ka see teema. Väga häid variante pakutakse, mida kontrollida. Aga samas kui lappi täiesti põhja ei vajuta siis liigub nagu loom. Aga alates kõrgetest pööretest algab see kakkumine jap. Aga see peab kuidagi selle kickdowniga seotud olema.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 19.02.2015 22:29 20
Postitas Kassups
Kuno_T kirjutas:Millistel pööretel tõmblema hakkab täisgaasiga, kas tahho läheb punase juurde, punasesse või tunduvalt enne seda?


Pean eraldi jälgima seda. Ei oska peast öelda präägu.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 08.03.2015 20:59 42
Postitas Diamondback
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema.
Mul 730d 142kw ja sama mure. Jõnksutama hakkab siis 4000rpm juures. Üle selle nagu ei lase.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 08.03.2015 21:47 23
Postitas Diamondback
4000 on enne punast. 4500al. on punane.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 09.03.2015 22:13 07
Postitas Kassups
Aga imelik on see, et ilma kick downita piirajasse lasen siis ei jõnksuta. Aga ei tea kust see õige viga siis lõpuks välja tuleb??? :(

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 09.03.2015 22:14 31
Postitas brucevilli
turbiin võib sellist jama teha sul.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 10.03.2015 08:25 51
Postitas janno89
Ei pannud tähele mis mootoriga isendiga tegu on. Aga kui 3.0 d siis kontrolli põhja all asuva pumba surve ära.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 10.03.2015 21:51 29
Postitas Kassups
janno89 kirjutas:Ei pannud tähele mis mootoriga isendiga tegu on. Aga kui 3.0 d siis kontrolli põhja all asuva pumba surve ära.


142kw 3.0d kuidas seda kontrollida kõige valutumalt? :D

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 10.03.2015 22:11 02
Postitas janno89
arvutiga vaadata rõhku.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 11.03.2015 18:29 59
Postitas Kassups
Proovin välja uurida, ehk tuleb see viga lõppuks välja ka.

Re: e38 käigukasti väga huvitav anomaalia

Postitatud: 22.03.2015 11:36 27
Postitas janno89
Oled saanud rõhu vaadatud?

Postitatud: 22.03.2015 20:13 34
Postitas Kassups
Hetkel kaitseväes, keeruline nädalavahetuseks aega saada. Aga tegelen asjaga, proovin tehtud saada.

Re: e38 väga huvitav anomaalia

Postitatud: 07.06.2016 23:46 51
Postitas Kassups
Tervitus kõigile, kes huvi selle teema vastu tundsid. Vabandan, et unarusse see teema jäänud on aga täna sai selgeks, et kogu kurjajuur peitus ikkagi kütuse filtris. Kütuse filter oli ikka suht prügine. Mõlemad pumbad, nii paagi kui ka põhjaalune sai ka korraga ringi visatud ja auto liigub veatult. :D :D :D