Kirjeldan kogu probleemi ära!
Kui juhtuvad mõnede elementide nimed valesti olema, siis andke andeks, pole teadjamees vaid hoopis naisterahvas.
Auto BMW E38 740i 1998a 210kw
Algas probleem sellest, et mootori temperatuur tõusis kõrgeks. ( 120 kraadi). Kui panid tööle salongi puhuri maximumi peale ja puhuma siis tõmbas temperatuuri normaalseks. Tegi ka talvel trikke et kui väljas oli väike miinus (kuni -5 kraadi) siis lõi mootori töötemperatuuri põhja ja obd-s näitas et -128 kraadi. Natukene edasi töötades kusagil 80 kraadini läks normaalseks tagasi.
Sai siis hakatud probleemile lahendust otsima. Kõigepealt vahetati välja mootori esiosas olev termostaat, mis siis reguleerib klapi avanemist ja sulgemist. See vahetati ka põhjusel kuna oli seenetanud ja varsti oleks hakanud lekkima.
Lisaks veel vahetatud paisupaak!
Siis vahetasime autol Visco-siduri, mis siis vastas täpselt meie kirjeldatud probleemile. Ka see ei aidanud!
Nüüd viisime uude teenindusse ja seal öeldi et veepump. Veepump nüüd vahetatud ja ikka ei midagi!
Kuna siis sai uuritud et mis edasi hakati rääkima plokikaane tihendite vahetusest.
Natukene hiljem kui olin juba meelt heitmas helistas tehnik, et nemad nüüd survestanud mootorit ja kõik näitajad näitavad et plokikaanega pole midagi korrast ära. Et rõhk pidi olema sees ja et kui survestavad siis ei pidanud tõmbama paisupaaki tühjaks nagu see pidi juhtuma kui plokikaantega midagi.
Kas viga võib olla radiaatoris näiteks? Seda pole keegi veel lahti kiskunud ja uurinud vms.

Mis ja kus ja mida peaks veel tegema?
Kas on sellel mudelil olemas ka kusagil mingi lisa tsirkulatsioonipump elektriline mis ka võib seda asja mõjutada? ( seda kuulsin tuttavalt et see võib ka olla)
Aitäh kõigile kel asjalikke nõuandeid!