1. leht 1-st

õli jahutusvedelikus

Postitatud: 02.07.2006 14:18 11
Postitas darcness
sihuke jama et lõi siin järsku hoiatuse et õli vähe... peatasin auto ja siis kontrollisin.... oli alla miinimumi.... keerasin radikalt korgi ja vaatasin et veel väike õli kiht peal....
kodus siis panin õli juurde ja nüüd nagu õli tase norm... aga jahutusvedelikul ikka õli kiht peal... tosool ära ei kao.
karteris igastahes tosooli ei paista... auto ise nagu kah kuumaks ei lähe...
et siis nagu võin uskuda et ikka on tihend läbi..:(
autoks siis 728i aasta 95.

Postitatud: 09.07.2006 14:28 06
Postitas IvoM
mis sa valad õli radikasse või?

Postitatud: 09.07.2006 14:57 28
Postitas darcness
IvoM kirjutas:mis sa valad õli radikasse või?
ei.... nii loll ei saa ju olla...
rääkisin ju et lõi hoiatuse, et õli vähe.... tähendab tuleb juurde valada
point on et kuidas õli jahutusvedelikus on...
aga mix siis jahutusvedelik õlis pole.... kui tihend läbi peaks olema..

Postitatud: 09.07.2006 15:35 56
Postitas wirx
survete pärast, kui väiksem lekke koht on, siis ei pruugigi mõlemaid segi lüüa, kaastunne igatahes plokikaane tihendi vahetamisele....

Postitatud: 09.07.2006 23:01 38
Postitas veekaheksa
Vaadake tosoolis on ta sellepärast, et jahutussüsteemi rõhk peaks nagu madalam olema kui õlirõhk ja rõhk silindrites. Lõppkokkuvõttes lähevad nad kas kõik omavahel segi või lihtsalt ühelt maalt auto enam ei käivitu. Silindrisse jookseb jahutusvedelik sisse ja kuna vedelik ei lase end kokku suruda ja klapid kinni on, siis lihtsalt starter enam ei keera seda motot. Juhul kui selline asi juhtub, ära siis vägistama hakka.....

Postitatud: 11.07.2006 18:25 35
Postitas fromme
Kahjuks tuleb sul jah plokikaanetihendi vahetus ette võtta, kui kuuma saanud siis ka kaane lihvimine, kui veel rohkem kuuma saanud ja pragu kaanes siis uus kaas.
Ja segunemise kohta niipalju et kõik versioonid on võimalikud (st. õli jahutusvedelikus, jahutusvedelik õlis, kõik kolm segamini jne olen näinud varianti kus jahutusvedelik kaob lihtsalt ära läbi silindri .... oli väga väike kahjustus tihendil silindri ja veesärgi vahelises alas ja ju ta siis suutis aurustuda silindris ja läbi väljalaske välja astuda, kuna silinder päris kinni ei jäänud)
Kõik need sümptomid viitavad plokikaane tihendile :(

Postitatud: 12.07.2006 17:26 39
Postitas Svenp
Mis millega segi on sõltub sellest kus lekkekoht on. Kui mootor seisab, siis pole kummaski süsteemis survet sees. Võimalikud kõik segunemise variandid.

Postitatud: 13.07.2006 08:37 52
Postitas Veljo_V
Ennem kui hakkad lammutama oleks mõistlikum ikka jahutussärk puhtaks peasta ja uus jahutusvedelik sisse panna, ja jälgida kas on uuesti õli sees või mitte! Muideks see ei tähenda et sul jahutusvedeliku pinnal natuke virvendab, et on kohe õli sees. :!: :!:

Postitatud: 13.07.2006 09:30 46
Postitas Viljar
See on täiesti normaalne, et õli jahutussüsteemi jõuab, olen seda ennagi näinud ja ise kogenud. Minul muidugi läks asi natuke kurvemalt, nimelt ei olnud vigatihendis, ega kaanes, vaid hoopis plokis olid praod.