1. leht 1-st

E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 10:36 58
Postitas sigaelmar
Autoks E65 730 1730kW
Kui ma lükkan võtme pessa ja vajutan kohe START siis:
Kuni -7° läheb käima hetkega, spiraali ei näita.
-8° kuni -14° läheb käima pikalt ja turtsudes, spiraali ei näita
-14° ja ma eeldan et sealt edasi ka (külmemat pole saanud veel proovida) näitas hetkeks spiraali ja läks kohe ja hästi käima.
Sander soovitas hoida veidi aega süüdet sees, siis näitas -9°enne käivitust hetkeks spiraali ja läks kohe käima.
Kas see peabki nii olema, et ma pean ise süüdet veidi aega sees hoidma? Mina arvasin, et auto teeb ise oma toimetused enne ära kui starterit andma hakkab. Minu mäletamist mööda oli E60 küll nii, et keerasid võtit küll aga ta lasi spiraalil ära kustuda ja alles siis andis starterit. Samuti ma mäletan et E60 hakkas spiraal oluliselt varasemate kraadidega põlema kui sellel autol.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 16:14 45
Postitas oja86
Ma olen oma autol väga harva spiraali näinud. Isegi mitte -25 aga vahest on näidanud -2 ka. Käima on läinud alati hästi kuni nädala tagasi -10 (seisis 3 päeva) ei läinud :lol:
Arvuti järgi ja relee kutu. Minu autol veel CA peal. Hüppan sisse ja vajutan kohe nuppu.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 16:45 07
Postitas sigaelmar
Misasi CA on? :oops:

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 17:22 09
Postitas oja86
Comfort Access ehk vötmeta avamine ja käivitamine

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 19:26 30
Postitas sigaelmar
Aga kui sa miinuskraadidega kohe nuppu annad, kas ta siis viivitab mingi ajahetke või annab juba samal ajal starterit?

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 20:41 45
Postitas oja86
Vahest harva on viivitanud ja ss tuleb see spiraali märk ette. Enamuse ajast hakkab kohe ketrama.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 10.02.2017 22:16 43
Postitas sigaelmar
OK, siis võib olla minu omal mingi probleem ikkagi.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 11.02.2017 21:00 03
Postitas oja86
Vb möni küünal ei tööta?

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 11.02.2017 23:15 30
Postitas sigaelmar
Boschi diagnostikaga oli mootor puhas aga ilmselt oleks targem BMW diagnostikaga asi üle vaadata igal juhul.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 12.02.2017 21:19 22
Postitas Hiis
Küsisin sama küsimuse oma diagnostiku käest et millal see spiraali näitab ,öeldi et selle kiir küünlad ja käivitub koheselt . Mingit viivitusega käivitamist pole küll kunagi olnud .Olen enda omal ka vahest seda näinud 3 a.jooksul ehk 10 korda . Aga pikem käivituse peale ütles et siis pihustite viga ja kui AGR ka vigane siis see mõjutab ka käivitumist .

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 12.02.2017 21:32 34
Postitas sigaelmar
Mul vist ei saa pihustite viga olla sest miks ta -14 kohe käima läks ja kuidas süüte sees hoidmine pihustite tööd parendab. Ega ma pole muidugi saanud palju katsetada ka erinevaid situatsioone sest siiani on ainult loetud päevad nii külm olnud et jamama peaks ja pidi siin jälle soojemaks ka minema. Kas sa AGR all pead silmas EGRi?

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 12.02.2017 22:25 01
Postitas Volum
Glowplug system DDE6.0

The glowplug system consists of the following components:
*DDE control unit
*electronic glowplug control unit
*quick-start glowplugs
*Bit serial data interface (BSD) and electrical leads

No glow-duration relay is fitted.

The quick-start glowplugs are designed for a voltage of between 5.3 and 7.8 Volts. In the initial heating stage, system voltage may also be applied for a short time.
The essential differences from the glowplug systems on previous models are as follows:
*control of the glowplugs is by pulse width modulation
*the glowplug relay has been dispensed with and its function taken over by electronic output stages on the glowplug control unit
*an emergency glowplug function has been introduced
*quick-start glowplugs have been introduced
*each of the four glowplug circuits can be diagnosed individually

To check the glow system, there are two adapter leads:
*1-pin, order number 13 6 470
*12-pin, order number 13 6 460
In conjunction with measurement box 26-pin, order number 61 1 459

Function
The glowplug control unit communicates with the DDE control unit via the bit serial data interface.

The required heating output is determined by the DDE control unit on the basis of the following operational parameters:
*Coolant temperature
*Vehicle voltage

Two other operational parameters determine the point at which glowplug function is activated and deactivated:
*Engine speed
*Injection volume

The DDE control unit transmits the heating request to the glowplug control unit via the bit serial data interface. The glowplug control unit **** the request into effect by activating the glowplugs by means of a pulse-width modulated signal. In addition, the glowplug control unit sends diagnostic and status information back to the DDE control unit.

Preheating
At coolant temperatures below 25 °C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25 °C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0 °C.

After-heating
At coolant temperatures below 30 °C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.

Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.

Troubleshooting
The DDE control unit monitors communication with the glowplug control unit. In the event of a fault on the bit serial data interface, the DDE control unit stores the following fault code:
*4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface

The glowplug control unit monitors activation of the individual glowplugs and is able to detect the following faults and store them for each glowplug:
*Short circuit to earth
*Break
*Excess temperature output stage

If the glowplug control unit detects a fault, it reports it to the DDE control unit which stores the fault in its fault memory.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 12.02.2017 22:31 39
Postitas sigaelmar
Volum kirjutas:
The required heating output is determined by the DDE control unit on the basis of the following operational parameters:
*Coolant temperature
*Vehicle voltage
Sellega seoses tuli mul meelde, et seekord kui väljas oli -14° ja ma nägin spiraali ja auto käivitus kohe, siis ma läksin tegelikult autot käivitama sellepärast, et vilgutas mul ohutulesid parklas ja naabrimees ütles, et ta on kuulnud, et bemmid hakkavad siis nii tegema, kui aku hakkab tühjaks saama. Kas nendel probleemidel võib mingi seos olla? Ma ei tea kui hea on aku tervis aga pikemaid sõite saab see auto harva.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 14.02.2017 21:54 17
Postitas Hiis
Aku peab ikka hea olema 7 tuleb 100 viga kehvast akust. AGR all mõtlesin ikka seda nr 3.Mul endal ka see läbi ja mootori seiskumine ei ole kohene . http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3869

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 15.02.2017 12:36 41
Postitas Ma®tin
See on tegelikult ASV, mitte AGR.
Ja katkine klapp mõjub rihmarattale ning patjadele üsna hävitavalt.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 15.02.2017 12:55 11
Postitas RazzKalbass
mul oli e60 530d sama asi, spiraali ei näidanud kordagi aga kui näitas läks kohe, samuti turtsudes ja pikalt läks käima ning see sümptom ka, et kui vajutada start nuppu siis läks mingi 5 sekundit enne kui ketrama hakkas. mul oli läbi põlenud pumba juhtaju relee..kui enam üldse ei käivitu siis tasub mõelda. soojalt läks mul alati käima muidugi ja väikse miinusega.

maksis 12 euri um

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 15.02.2017 13:52 27
Postitas sigaelmar
Tänud kõigile info eest. Kahjuks ilmad ei lase katsetusi teha aga püüan asjaga edasi tegeleda :) Aga kui nüüd Razzi pakutud relee viga pole, siis see ASV/AGR, see pole EGR nagu ma aru saan? Kas see on mingi segusiibri moodi asjandus ja kuidas ta rihmale mõjuda saab?

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 15.02.2017 23:05 31
Postitas Hiis
Ma®tin kirjutas:See on tegelikult ASV, mitte AGR.
Ja katkine klapp mõjub rihmarattale ning patjadele üsna hävitavalt.
:roll:
Millest see ASV nimi pildi ülleval on ka ju kirjas et. 7' E65 730d AGR - Vacuum-controlled
Mingist klappist ma nüüd ei tea aga ära pidi kuluma musta kanne all ollev mingi väike hammasrattas seal ! Ju siis see sulgeb seda klappi :roll: .

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 15.02.2017 23:48 00
Postitas Ma®tin
See käib EGR klapi kohta seal ju, mida vaakumiga liigutatakse. Detail nr 3 on nimekirjas "throttle", ehk pm gaasiklapp. Kasutatakse seda mingil määral DPF-i põletusel ja samuti suletakse see mootori seiskamisel sujuvuse tagamiseks. Millegipärast EU4 mootorid ilma selleta surevad ikka väga kohmakalt välja ning see mõjub üsna julmalt rihmarattale ja patjadele.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 16.02.2017 10:36 19
Postitas sigaelmar
RazzKalbass kirjutas:mul oli e60 530d sama asi, spiraali ei näidanud kordagi aga kui näitas läks kohe, samuti turtsudes ja pikalt läks käima ning see sümptom ka, et kui vajutada start nuppu siis läks mingi 5 sekundit enne kui ketrama hakkas. mul oli läbi põlenud pumba juhtaju relee..kui enam üldse ei käivitu siis tasub mõelda. soojalt läks mul alati käima muidugi ja väikse miinusega.

maksis 12 euri um

Ega sul selle relee koodi äkki kusagilt võtta pole? See nii odav asi, et võib lampi ära vahetada küll :)

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 18.02.2017 22:22 03
Postitas sigaelmar
Täna oli +3,5 ja ma nägin spiraali ära :| Veider.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 18.02.2017 22:36 01
Postitas Tauri_J
sigaelmar kirjutas:Täna oli +3,5 ja ma nägin spiraali ära :| Veider.
ei ole küll e65, aga siiski...

ma näen ka spiraali kas sellise natukese üle nulli ilmaga või siis hästi külmaga (alla -20)

Aga käima läheb iga ilmaga väga hästi

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 19.02.2017 03:23 34
Postitas RazzKalbass
sigaelmar kirjutas:
RazzKalbass kirjutas:mul oli e60 530d sama asi, spiraali ei näidanud kordagi aga kui näitas läks kohe, samuti turtsudes ja pikalt läks käima ning see sümptom ka, et kui vajutada start nuppu siis läks mingi 5 sekundit enne kui ketrama hakkas. mul oli läbi põlenud pumba juhtaju relee..kui enam üldse ei käivitu siis tasub mõelda. soojalt läks mul alati käima muidugi ja väikse miinusega.

maksis 12 euri um

Ega sul selle relee koodi äkki kusagilt võtta pole? See nii odav asi, et võib lampi ära vahetada küll :)
vaatan kas saan kätte ;)

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 21.02.2017 14:13 17
Postitas Taavi730
Imelik. Mul pole mitteühtegi spiraali ees. Tuleb kiri Pleas wait! Preheating. Ja tuleb väga harva ette kuskil -10 juures. Aga igailmaga käivitub auto nagu oleks soe.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 21.02.2017 17:16 00
Postitas sigaelmar
Ta vist kirjutas ka kusagile preheating aga see spiraal tekib sinna keskele väiksesse aknasse kuhu ta joonistab need hoiatusmärguanded.

Re: E65 730d eelsüüteküünalde rakendumisest

Postitatud: 21.02.2017 18:58 42
Postitas Taavi730
sigaelmar kirjutas:Ta vist kirjutas ka kusagile preheating aga see spiraal tekib sinna keskele väiksesse aknasse kuhu ta joonistab need hoiatusmärguanded.
Kusjuures pärast, kui ma olin selle postitanud hakkas midagi sellist omale ka koitma, et seal vist oli selline märk aga ei hakanud muutma :D