1. leht 1-st

e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 27.09.2017 20:57 43
Postitas aarec
karteri sees on selline plastikust toru mis juhib õli karteri sügavamasse punkti.
kas see on kindlasti vajalik.
nr5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... indicator/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 01.10.2017 20:39 05
Postitas Volum
Ikka on vajalik.

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 01.10.2017 21:24 44
Postitas Silver88
Eeldan et vajalik äkki sp, et kuumem õli satuks karteri põhja, mitte kohe pinnale?

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 01.10.2017 23:14 40
Postitas aarec
Volum kirjutas:Ikka on vajalik.
põhjendad ka?

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 02.10.2017 18:48 47
Postitas Volum
Õli separaatori toru on see. Õli langeb karteri põhja, ilma, et karteris tekkiv rõhk seda tagasi suruks. (Ükskõik mis põhjusel) Lambist selliseid asju muidu ju insenereid ei paigaldataks.

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 02.10.2017 19:03 41
Postitas teet82
Oma rumala peaga ma mõtleks, et see rõhk mõjub õlile samamoodi ju :?

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 02.10.2017 19:16 59
Postitas Volum
Aga kui õlipump imeb samal ajal? :roll: Toru läheb allapoole õlitaset.

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 02.10.2017 19:33 55
Postitas teet82
Jah, ju see õlipump siis muudab asja.
Muidu teoreetiliselt peaks rõhk karteripõhjas veel suurem olema, õlile mõjuv välisrõhk pluss vedelikusamba kõrgsus.

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool

Postitatud: 02.10.2017 21:00 53
Postitas aarec
et siis karteris olev rõhk võib tekitada seda, et turbo õli äravool ei toimi nii nagu peaks?